Η ολοκαίνουργια ειδική έκδοση περιορίστηκε σε 8.000 μονάδες και ήταν τόσο επιτυχημένη που προστέθηκε στη γκάμα του μοντέλου τον Ιούλιο του 1981 και έμεινε στην αγορά έως το τέλος της παραγωγής του 2 CV.
Το τελευταίο 2 CV που παρήχθη, ήταν Charleston και κυκλοφόρησε στις 27 Ιουλίου του 1990.
Παρά το γεγονός πως λόγω των συνθηκών δεν πραγματοποιούνται συγκεντρώσεις και το αυτοκίνητο δεν θα εμφανιστεί κάπου, όσοι επιθυμούν έχουν τη δυνατότητα να ανακαλύψουν (και πάλι) το 2 CV και να θαυμάσουν τον κομψό, ιδιόμορφο χαρακτήρα του και το δίχρωμο αμάξωμά του, 40 χρόνια μετά την κυκλοφορία του.
Έχουν περάσει σαράντα χρόνια, από το 1980 όταν η Citroën ξεκίνησε μια ειδική έκδοση 8.000 μονάδων με το όνομα “Charleston”, στην τιμή των 24.800 γαλλικών φράγκων. Όπως σημειώνεται στο Δελτίο Τύπου που εκδόθηκε τότε, “για να ικανοποιηθούν οι οπαδοί του μοντέλου, οι προβολείς είναι στρογγυλοί, με κόκκινο περίβλημα”. Με το κομψό και περίεργο στυλ του, το 2 CV 6 Charleston ενσαρκώνει τον υψηλότερο βαθμό φινιρίσματος και ισχύος που έχει δει ποτέ το 2 CV. Μετά το Spot του 1976, το 2 CV 6 Charleston αποτέλεσε την πρώτη από μια σειρά εκδόσεων περιορισμένης παραγωγής.
Αν και το φινίρισμα ήταν ίδιο με αυτό του Club, το 2 CV 6 Charleston ξεχώριζε λόγω της ειδικής επένδυσης στα καθίσματα και των στρογγυλών προβολέων, όπως εκείνοι του 2 CV Spécial.
Το επόμενο έτος, τον Ιούλιο του 1981, η περιορισμένης παραγωγής έκδοση αποδείχτηκε τόσο επιτυχημένη που έγινε απεριόριστη: με μαζική παραγωγή στο εργοστάσιο Levallois, το μοντέλο προστέθηκε στον κατάλογο της Citroën με τα διαθέσιμα μοντέλα. Με κάποιες αλλαγές σε σχέση με την έκδοση περιορισμένης παραγωγής, η Charleston που ήταν πλέον διαθέσιμη, είχε χρωμιωμένους προβολείς και γκρι ταπετσαρία με ένα ιδιαίτερο μοτίβο ύφανσης.
Αρχικά ήταν διαθέσιμο σε κόκκινο (Delage Red) με μαύρο, ενώ αργότερα, τον Ιούλιο του 1982, κυκλοφόρησε σε μια χρωματική παραλλαγή κίτρινο (Hélios Yellow) και μαύρο, η οποία στη συνέχεια αντικαταστάθηκε τον Ιούλιο του 1983 με μια έκδοση βαμμένη σε δύο αποχρώσεις του γκρι (Night Gray και το Cormorant Gray).
Η παραγωγή συνεχίστηκε το 1988 στο εργοστάσιο Mangualde στην Πορτογαλία. Τα μοντέλα που παρήχθησαν εκεί, διακρίνονται από τα παράθυρά τους, τα οποία φέρουν το όνομα “Covina”.
Στις 27 Ιουλίου 1990, στις 4:30 μ.μ., το τελευταίο 2 CV που έφυγε από τη γραμμή παραγωγής της Mangualde ήταν το Night Gray- Cormorant Gray 2 CV 6 Charleston. Αυτό ήταν το υπ’ αριθμόν 5.114.969 και το τελευταίο 2 CV που κύλισε τους τροχούς του από τη γραμμή παραγωγής.
Το 2 CV παραμένει εμβληματικό για την ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας και αγαπημένο πολλών συλλεκτών σε όλο τον κόσμο. Το Charleston συνέβαλε σε αυτήν την επιτυχία τα τελευταία 10 χρόνια παραγωγής του μοντέλου.
Σήμερα, για ένα 2 CV Charleston σε καλή κατάσταση, στην αγορά της Γαλλίας χρειάζεται να διαθέσει κανείς περίπου 14.500€ για την περιορισμένη έκδοση και 10.500€ για την έκδοση που ακολούθησε λόγω της εμπορικής επιτυχίας του Charleston.
Αξίζει να σημειώσουμε πως το Charleston είναι μια δημοφιλής επιλογή, καθώς μία στις πέντε μινιατούρες 2CV που πωλούνται είναι Charleston!
Το ιστορικό 2 CV έχει να επιδείξει 10 ειδικές εκδόσεις που κυκλοφόρησαν στη Γαλλία, αλλά και σε ορισμένες άλλες Ευρωπαϊκές αγορές.
Γαλλία:
1976: 2 CV Spot
1980: 2 CV Charleston
1981: 2 CV 007 James Bond
1983 και 1984: 2 CV France 3
1985 και 1986: 2 CV Dolly
1986: 2 CV Cocorico
Ισπανία:
1982: 2 CV Marcatelo
Γερμανία και Ελβετία:
1985: 2 CV Ente Grün
Αγγλία:
1987: 2 CV Bamboo
Βέλγιο:
1988: 2 CV Perrier
Το 2008, για την 60η επέτειο του 2 CV, κυκλοφόρησε μια περιορισμένη έκδοση Charleston με βάση ένα άλλο μοντέλο στη γκάμα της Citroën, το οποίο ήταν επίσης με ανάλογο χαρακτηριστικό που του επέτρεπε να “ανοίγει” την οροφή του. Το C3 Pluriel Charleston, με το ίδιο εξωτερικό Delage Red και Black, ήταν το μοντέλο με το οποίο η Γαλλική εταιρεία γιόρτασε την επέτειο του εμβληματικού 2 CV.