Η συνεργασία της Bertone με τη BMW ξεκίνησε το 1962 με το 3200 CS, το οποίο ήταν ένα αυτοκίνητο απο τον Giugiaro. Ακολούθησε το 2800 Bertone Spicup του Gandini το 1969, το οποίο ήταν ένα καμπριολέ με βάση το 507 που θύμιζε έντονα την Alfa Romeo Montreal. Ήταν ένας πολυάσχολος χρόνος για τον Bertone και, αντίθετα από την χειροποίητη Alfa, η υπερβολικά ακριβή κάμπριο πρότση της BMW παρέμεινε ως ένα και μοναδικό κομμάτι. Στη συνέχεια, ο Gandini δημιούργησε το Garmisch, το οποίο ήταν ένα μεσαίου μεγέθους κουπέ έτοιμο να κατακτήσει το κοινό στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 1970 το οποίο όμως μετά τη έκθεση απλά εξαφανίστηκε.
Τώρα όμως η BMW αποφάσισε αντί για οτιδήποτε άλλο, να αναβιώσει αυτο το χαμένο μοντέλο για να την εκπροσωπήσει στο Concorso d'Eleganza Villa d'Este. Το πρόβλημα ήταν οτι τα αρχεία της BMW δεν περιείχαν παρά ελάχιστα δείγματα του οχήματος απο τα οποία τα περισσότερα ήταν μερικές ασπρόμαυρες φωτογραφίες.Παρόλα αυτά, με την βοήθεια του ίδιου του Gandini και με τους τεχνικούς να σετάρουν τους εκτυπωτές 3D στην δεκαετία του '70,το πρωτότυπο πηρε ζωή απο τους ειδικούς στο Τορίνο. Το μοντέλο βάφτηκε στο ίδιο σαμπανιζέ μεταλικό χρώμα που είχε και το πρωτότυπο πριν 50 χρόνια.
Ο Marcello Gandini μίλησε για το συγκεκριμένο πρότζεκτ:
"Η αρχική ιδέα προήλθε από τον ίδιο τον Nuccio Bertone ο οποίος θέλησε να εδραιώσει τη σχέση μας με τη BMW σχεδιάζοντας ένα αυτοκίνητο έκπληξη για το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα μοντέρνο coupe μεσαίου μεγέθους που ήταν πιστό στη γλώσσα σχεδιασμού της BMW, αλλά ήταν και πιο δυναμικό και προκλητικό. Επιλέξαμε το όνομα Garmisch επειδή το σκι ήταν πολύ δημοφιλές στην Ιταλία την εποχή εκείνη. Προκάλεσε ονειρεμένα χειμωνιάτικα σπορ και αλπική κομψότητα. Έχοντας δει το τελικό αυτοκίνητο, είναι δύσκολο για μένα να το ξεχωρίσω από το πρωτότυπο".
Να πούμε πως το πρωτότυπο Garmisch βασίστηκε στην 2002 ti και οφείλει το όνομά του στο μέρος που έλαβαν μέρος οι χειμερινοί Ολυμπιακοί αγώνες το 1936