Το BMW i Vision Dee είναι ένα φουτουριστικό, μεσαίου μεγέθους sedan με μία νέα και λιτή σχεδιαστική γλώσσα. Το όνομα “ Dee ” συμβολίζει την ψηφιακή συναισθηματική εμπειρία – Digital Emotional Experience – και αυτός ακριβώς είναι ο στόχος του: να δημιουργήσει έναν ακόμα πιο ισχυρό σύνδεσμο μεταξύ των ανθρώπων και των αυτοκινήτων τους στο μέλλον. Οι μελλοντικές ψηφιακές λειτουργίες θα υπερβαίνουν κατά πολύ το επίπεδο του φωνητικού ελέγχου και των συστημάτων υποβοήθησης οδηγού που γνωρίζουμε σήμερα. Το BMW Head-Up-Display εκτείνεται σε όλο το πλάτος του παρμπρίζ, δίνοντας μια γεύση από την επόμενη γενιά οχημάτων. Από το 2025 και μετά, αυτή η καινοτομία θα είναι διαθέσιμη στα μοντέλα της NEUE KLASSE. Το BMW Group έχει επίσης βελτιστοποιήσει τη χρήση της τεχνολογίας αλλαγής χρωμάτων. Έχοντας παρουσιάσει το BMW iX Flow Featuring E Ink, με δυνατότητα αλλαγής από μαύρο σε λευκό χρώμα, στην τελευταία έκθεση CES, το BMW i Vision Dee μπορεί πλέον να φιλοτεχνήσει το εξωτερικό του με έως και 32 χρώματα.
«Με το BMW i Vision Dee, δείχνουμε τι είναι εφικτό μέσα από το συνδυασμό hardware και software. Με αυτόν τον τρόπο, είμαστε σε θέση να αξιοποιήσουμε πλήρως τις δυνατότητες της ψηφιοποίησης για να μετατρέψουμε το αυτοκίνητο σε έναν έξυπνο σύντροφο. Αυτό είναι το μέλλον για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων – και για την BMW: ο συνδυασμός της εικονικής εμπειρίας με την πραγματική οδηγική απόλαυση», δήλωσε ο Oliver Zipse, Πρόεδρος του Δ.Σ. της BMW AG. «Την ίδια στιγμή, το BMW i Vision Dee είναι ένα ακόμη βήμα στο δρόμο προς τη NEUE KLASSE. Με αυτό το όραμα, κοιτάμε μακριά στο μέλλον και υπογραμμίζουμε την τεράστια σημασία της ψηφιοποίησης για τις επερχόμενες γενιές προϊόντων μας».
Με τις έξυπνες, σχεδόν ανθρώπινες ικανότητές του, το BMW i Vision Dee συνοδεύει τους οδηγούς όχι μόνο σε πραγματικές καταστάσεις στους δρόμους, αλλά και στο ψηφιακό τους περιβάλλον.
«Μια BMW αντλεί ζωντάνια από την απαράμιλλη ψηφιακή της απόδοση. Το BMW i Vision Dee είναι η τέλεια ενοποίηση εικονικών και φυσικών εμπειριών», δήλωσε ο Frank Weber, μέλος του Δ.Σ. της BMW AG, υπεύθυνος για τον τομέα Εξέλιξη. «Όποιος διαπρέπει στην ενσωμάτωση του καθημερινού ψηφιακού κόσμου του πελάτη στο όχημα σε όλα τα επίπεδα, θα καταφέρει να κυριαρχήσει στο μέλλον της παραγωγής αυτοκινήτων».