Παρουσιάστηκε στο 70ο έτος της Lotus και πριν από τον επετειακό της εορτασμό, το νέο Evora GT410 Sport παίρνει μία από τις ιστορίες επιτυχίας της Lotus και τη βελτιώνει εφαρμόζοντας «πεφωτισμένο» σχεδιασμό. Το Evora GT410 Sport που είναι διαθέσιμο σε διθέσια μορφή και σε 2 + 2, καθώς και με χειροκίνητα και αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων, αντλεί έμπνευση από το πρωτοποριακό Evora GT430 ώστε να παρέχει προηγμένη αεροδυναμική σε ένα ήδη αναγνωρισμένο σπορ αυτοκίνητο.
Συνδυάζοντας την πιο σύγχρονη φιλοσοφία σχεδίασης με ένα αυτοκίνητο αναγνωρισμένο τόσο από τους κριτικούς όσο και από τους πελάτες, διαθέτει ταυτόχρονα την ωμή δύναμη απόδοσης με τις τελευταίες αεροδυναμικές εξελίξεις της Lotus, για να προσφέρει έναν πρώτης τάξεως αντικαταστάτη του Evora Sport 410.
Χρησιμοποιώντας τα βασικά στοιχεία του σμιλεμένου αμαξώματος του GT430, συμπεριλαμβανομένων των ειδικά σχεδιασμένων νέων σύνθετων πάνελ εμπρός και πίσω, αλλά χωρίς κάποια από τα στοιχεία για υψηλή κάθετη δύναμη, το νέο Evora GT410 Sport έχει μια πολύ πιο λεπτή και πιο κομψή σιλουέτα. Ωστόσο, όπως συμβαίνει και με όλα τα σπορ αυτοκίνητα της Lotus, η αεροδυναμική κάθετη δύναμη είναι απαραίτητη και αυτό το νέο coupe δημιουργεί 96kg κάθετης δύναμης (50% περισσότερο από το Evora Sport 410) καθιστώντας το νέο σημείο αναφοράς σε σχέση με ιδίου κόστους ανταγωνιστές.
Το Evora GT410 Sport φοράει μια ειδικά βαθμονομημένη και συντονισμένη για υψηλότερη απόδοση κινητήρα των 3,5 λίτρων και των 6 κυλίνδρων, που παράγει 410 hp στις 7000 σ.α.λ. και 420 Nm ροπή από 3500 σ.α.λ. Πηγαίνει το GT410 Sport από 0 -100 σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα (αυτόματη έκδοση) και σε 4,0 δευτερόλεπτα με τη χειροκίνητη έκδοση.
Η ανάπτυξη του νέου Evora GT410 Sport έδωσε την ευκαιρία στη Lotus να βελτιστοποιήσει τη μάζα του, με αποτέλεσμα το βάρος χωρίς φορτίο να είναι 1.297 κιλά και το ελαφρύτερο δυνατό ξηρό βάρος να είναι στα 1.256 κιλών (συμπεριλαμβανομένων όλων των προαιρετικών εξατμίσεων τιτανίου, όπου εξοικονομήθηκαν 10 κιλά, και τους προσαρμόσιμους αποσβεστήρες αλουμινίου Öhlins TTX ρυθμισμένους για τη Lotus, εξοικονομώντας 13 κιλά) – έχοντας συνολική εξοικονόμηση 98 κιλά σε σύγκριση με το ενδεικτικό Evora 400 και μέχρι 28 κιλά λιγότερο από το ήδη ελαφρότατο Evora Sport 410.
Κατά την παρουσίαση του νέου Evora GT410 Sport, ο Jean-Marc Gales, Διευθύνων Σύμβουλος της Lotus Group plc, δήλωσε: «Συνεχώς εξερευνούμε νέες ιδέες, καινοτομώντας και εξελίσσοντας τα αυτοκίνητά μας κυνηγώντας την τελειότητα. Το νέο Evora GT410 Sport παίρνει ότι μάθαμε από την ανάπτυξη του GT430 ώστε να προσφέρει κάτι εξαιρετικό και απόλυτα ικανό.»
Η Lotus Evora GT410 Sport με περισσότερες λεπτομέρειες. Το νέο σπορ αυτοκίνητο της Lotus περιέχει την ουσία του πρωτοτύπου της εταιρείας. Η εφαρμογή της εξέλιξης από την κορυφή προς τα κάτω εισάγει τη νέα αισθητική μπρος και πίσω, που πρωτοεμφανίστηκε στο GT430. Ως αποτέλεσμα, ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου συνδυάζει τη σημαντική φυσική παρουσία με την ικανότητα αεροδυναμικής.
• Νέο μοντέλο σειράς GT που έχει σχεδιαστεί με αεροδυναμική βελτιστοποίηση • Διαδέχεται το καταξιωμένο Evora Sport 410 • Standard συμπαγή εξαρτήματα από ανθρακονήματα • Βάρος από 1.256 kg (ξηρό) • 0-60 mph σε 3.9 sec, 410 hp και από 326 hp ανά τόνο • Μέγιστη ταχύτητα 190 mph (305 km / h)