Συνδυάζει έναν κομψό αλλά μυώδη και μοντέρνο εξωτερικό σχεδιασμό με ένα κορυφαίο εσωτερικό υψηλής ποιότητας με ενσωματωμένη καμπύλη οθόνη που φιλοξενεί τις τελευταίες εξελίξεις στην τεχνολογία συνδεσιμότητας.
Βασιζόμενο στη νέα «Ν3» αρχιτεκτονική, το European Sportage επωφελείται από ένα πρόγραμμα υψηλής τεχνολογίας που εστιάζει στην Ευρώπη και έχει πετύχει ένα μεταξόνιο καθώς και διαστάσεις και αναλογίες που είναι ιδανικές για τους ευρωπαϊκούς δρόμους. Αυτή η σχολαστική προσέγγιση βοήθησε στη δημιουργία ενός SUV που ταιριάζει απόλυτα στις ευρωπαϊκές απαιτήσεις και ανάγκες, υπογραμμίζοντας την πρακτικότητα και τη χρηστικότητα του στην καθημερινή του χρήση. Μια τέτοια εξελιγμένη και προσαρμοσμένη πρόταση είχε ως αποτέλεσμα και την αύξηση της χωρητικότητας του χώρου αποσκευών καθώς και του «αέρα» για τα πόδια και τα κεφάλια των επιβατών σε σχέση με το απερχόμενο Sportage, με αποτέλεσμα τον καλύτερο χώρο στην κατηγορία για τα πόδια όσων κάθονται πίσω.
Τα υπερσύγχρονα υβριδικά συστήματα μετάδοσης ενισχύουν περαιτέρω τις δυνατότητες του European Sportage, συμβάλλοντας στη δραματική μείωση των εκπομπών ρύπων και την οικονομία καυσίμου. Ένα εξελιγμένο plug-in υβριδικό μοντέλο (PHEV) αντιπροσωπεύει μια ακόμα πρωτιά για το Ευρωπαϊκό Sportage, εξασφαλίζοντας αποκλειστικά ηλεκτρική οδήγηση χωρίς εκπομπές ρύπων που μπορεί να καλύψει τις περισσότερες καθημερινές μετακινήσεις, από και προς την εργασία ή για ψώνια.
Το ολοκαίνουργιο Sportage 5ης γενιάς διαθέτει μια πλήρως υβριδική έκδοση υψηλής τεχνολογίας (HEV) και ένα 48V υβριδικό (MHEV) βενζινοκινητήρα. Όλοι οι κινητήρες βενζίνης και ντίζελ είναι διαθέσιμοι στο νέο Sportage καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα αναγκών και απαιτήσεων των πελατών. Ο κινητήρας πετρελαίου μπορεί επίσης να συνδυαστεί με την τεχνολογία MHEV, συμβάλλοντας στην περαιτέρω μείωση των εκπομπών και στη βελτίωση της συνολικής οικονομίας καυσίμου.
Driving Dynamics
Το ολοκαίνουργιο Sportage προσφέρει τις νέες λειτουργίες Terrain Mode και ECS
Έχοντας ως βάση τη νέα αρχιτεκτονική N3 της Kia, κάθε στοιχείο του νέου Sportage έχει σχεδιαστεί και εξελιχθεί για να βελτιώσει τα δυναμικά χαρακτηριστικά του πολυτελούς SUV.
Ένα εντελώς νέο στοιχείο εξοπλισμού είναι το Terrain Mode που κάνει το ντεμπούτο στο Sportage 5ης γενιάς. Σχεδιασμένο για τους οδηγούς που κάνουν αποδράσεις αναψυχής και περιπέτειας στην ύπαιθρο, η εξαιρετικά προηγμένη λειτουργία Terrain Mode προσαρμόζει αυτόματα τις ρυθμίσεις του Sportage έτσι ώστε το αυτοκίνητο να προσφέρει μια βέλτιστη δυναμική οδήγηση για κάθε δρόμο και περιβάλλον.
Η νέα πλατφόρμα Ν3 έχει βελτιώσει σημαντικά τα χαρακτηριστικά οδήγησης του νέου Sportage, συνδυάζοντας μια εκλεπτυσμένη, σταθερή και άνετη οδήγηση με ευέλικτο και δυναμικό χειρισμό. Ένα προηγμένο σύστημα διεύθυνσης και ανάρτησης που έχει ρυθμιστεί σχολαστικά συμβάλλει στα κορυφαία δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.
Μια νέα ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση (ECS) διασφαλίζει βέλτιστα επίπεδα άνεσης και κορυφαία επίπεδα ασφάλειας ανά πάσα στιγμή χάρη στον συνεχή έλεγχο απόσβεσης σε πραγματικό χρόνο. Ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης AWD διασφαλίζει τη βέλτιστη κατανομή της ροπής μεταξύ του μπροστινού και του πίσω άξονα, ανάλογα με τις συνθήκες του οδοστρώματος και το στιλ οδήγησης, διασφαλίζοντας τόσο την οδηγική απόλαυση όσο και την πρόσφυση των τροχών.
Αποδοτικοί κινητήρες
Στην καρδιά του νέου Ευρωπαϊκού Sportage χτυπά η αποδοτικότητα, η ισχύς και οι επιδόσεις
Το νέο Sportage θα λανσαριστεί με μια πλήρη γκάμα ισχυρών και αποδοτικών κινητήρων, συμπεριλαμβανομένων υπερσύγχρονων υβριδικών και εξηλεκτρισμένων τεχνολογιών, καθώς και της πιο πρόσφατης γενιάς καθαρών κινητήρων καύσης βενζίνης και ντίζελ.
Από την αρχή της εξέλιξης του, το νέο Sportage προοριζόταν για τις πιο πρόσφατες εξηλεκτρισμένες τεχνολογίες κινητήρων, καθιστώντας το ως ένα από τα πιο αποδοτικά SUV της παγκόσμιας αγοράς. Το νέο Sportage εξελίχθηκε σε μια προηγμένη αρχιτεκτονική που περιλαμβάνει καινοτομίες εξηλεκτρισμού, τόσο για τις υβριδικές (HEV) όσο και για τις plug-in hybrid (PHEV) ευρωπαϊκές εκδόσεις του.
Το σύνολο των τεχνολογιών για τις εκδόσεις HEV και PHEV έχει εξελιχτεί προσεκτικά προκειμένου να μην επηρεαστούν οι μεγάλοι και άνετοι χώροι των επιβατών και των αποσκευών. Στις εκδόσεις HEV, η μπαταρία είναι τοποθετημένη κάτω από τα καθίσματα της δεύτερης σειράς, με αποτέλεσμα ο χώρος των ποδιών να είναι ο ίδιος με εκείνον που συναντάμε στις συμβατικές εκδόσεις των Sportage. Για το PHEV, η μπαταρία υψηλής τάσης τοποθετείται κεντρικά μεταξύ των δύο αξόνων εξασφαλίζοντας ισορροπημένη κατανομή βάρους και ανάλογα πρακτικούς, άνετους και ευέλικτους εσωτερικούς χώρους.
Και τα τρία υπερσύγχρονα υβριδικά μοντέλα – HEV, PHEV και ένα από τα δύο 48V Hybrid – βασίζονται στον βραβευμένο κινητήρα 1.6 T-GDI της Kia. Εκτός από την συναρπαστική και υψηλής απόκρισης λειτουργία, η προηγμένη τετρακύλινδρη μονάδα διαθέτει σύστημα μεταβλητού χρονισμού (CVVD), μια εξελιγμένη τεχνολογία που ελέγχει τη διάρκεια του ανοίγματος των βαλβίδων για να βελτιώσει δραματικά την απόδοση, την οικονομία καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων.
Εκτός από την τεχνολογία CVVD, ο κινητήρας 1.6 επωφελείται από μια νέα και βελτιστοποιημένη διαδικασία καύσης, προηγμένες τεχνολογίες ψύξης και τεχνικές μείωσης των τριβών, συμπεριλαμβανομένου ενός προηγμένου ολοκληρωμένου συστήματος διαχείρισης θερμότητας και της χρήσης ρουλεμάν χαμηλής τριβής.
Για το Sportage Plug-in Hybrid, ο κόμπακτ turbo κινητήρας αποτελεί μέρος ενός προηγμένου συνόλου συστημάτων μετάδοσης που συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη ισχύος 66,9 kW και μια μπαταρία πολυμερούς ιόντων λιθίου 13,8 kWh. Αυτός ο συνδυασμός αποδίδει συνολική ισχύ 265 PS, εκ των οποίων τα 180 PS προέρχονται από τον κινητήρα T-GDI.
Το υπερσύγχρονο πακέτο μπαταριών στο PHEV Sportage διαθέτει μια μονάδα διαχείρισης υψηλής τεχνολογίας που ελέγχει συνεχώς την κατάσταση της μπαταρίας, συμπεριλαμβανομένων παραγόντων όπως του ρεύματος, της τάσης, της διάγνωσης βλαβών κ.α.. Επίσης, το πακέτο διαθέτει μια προηγμένη μονάδα παρακολούθησης των στοιχείων της μπαταρίας που ελέγχει την τάση και τη θερμοκρασία τους.
Το HEV Sportage επωφελείται από τον δοκιμασμένο κινητήρα της Kia 1.6 T-GDI. Συνδυάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ μόνιμου μαγνήτη 44,2 kW και μπαταρία λιθίου-ιόντων 1,49 kWh. Η συνολική ισχύς του συστήματος του HEV Sportage είναι 230 PS.
Επίσης, ο νέος κινητήρας 1.6 T-GDI διατίθεται στη νέα γενιά Sportage με 150 και 180 PS και ένα ήπιο υβριδικό σύστημα (MHEV) που έχει εξελιχθεί για τη μείωση των εκπομπών και τη βελτιστοποίηση της κατανάλωση συνδυάζοντας βέλτιστη απόδοση με σπορ επιδόσεις.
Επίσης, υπάρχει ένας εξαιρετικά αποδοτικός «καθαρός» κινητήρας ντίζελ 1,6 λίτρων, ο οποίος είναι διαθέσιμος με 115 και 136 PS. Διαθέτοντας προηγμένες τεχνολογίες ελέγχου SCR των ρύπων, ο «καθαρός» πετρελαιοκινητήρας εξαλείφει τους ρύπους, όπως τα NOx και τα μικρό-σωματίδια. Ο diesel των 136 PS διατίθεται με τεχνολογία MHEV, μειώνοντας περαιτέρω τις εκπομπές ρύπων και ενισχύοντας την απόδοση του νέου Sportage.
Το νέο Sportage συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων (7DCT). Ένα εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο (MT) είναι επίσης διαθέσιμο, ενώ ένα έξυπνο μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων (iMT) προσφέρεται αποκλειστικά για τα μοντέλα 48V Hybrid. Τόσο το Sportage Hybrid όσο και το Sportage Plug-in Hybrid είναι εξοπλισμένα με το αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων (6AT) τελευταίας γενιάς. Για να ανταποκριθεί σε όλες τις απαιτήσεις των πελατών, το νέο Sportage διατίθεται είτε με τετρακίνηση (AWD) είτε με κίνηση στους εμπρός τροχούς (FWD). Το Sportage Plug-in Hybrid προσφέρεται στάνταρ με την τεχνολογία AWD.