Στην έκθεση αυτοκινήτων της Γενέυης το μακρινο πλέον 1995 η Lamborghini παρουσίασε την Cala, ένα μικρό targa μοντέλο σχεδιασμένο απο τον Giorgetto Giugiaro της ItalDesign, το οποίο φορούσε ένα V10 κινητήρα άνω των 400 ίππων και σασί εξ ολοκλήρου απο αλουμίνιο και θεωρούνταν ο απόγονος και αντικαταστάτης της Jalpa.
Σχεδιαστικά αυτό που αμέσως ξεχώρισε ήταν η χρήση σταθερών φωτιστικών σωμάτων και όχι αναδιπλούμενων όπως ήταν η τάση απο την δεκαετία του '80 και οι αεραγωγοί που έμοιαζαν ξεκάρφωτοι μεν αλλά είχαν μια ξεχωριστή αίσθητικη.Τα πάνελ της οροφής αποτελούνταν απο 2 κομμάτια κατασκευασμένα απο γυαλί, για να γίνει πιο φωτεινό το εσωτερικό, και μπορούσαν να αποθηκευτούν πίσω απο τα καθίσματα μέσα στο αυτοκίνητο. Το εσωτερικό ήταν επενδεδυμένο με ένα ωραίιο συνδυασμό απο δέρμα και suede.Τα καθίσματα ήταν κατασκευασμένα απο την Recaro και απο πίσω τους εκτός απο τη θέση για τα πάνελ υπήρχε χώρος που χωρούσαν να κάτσουν παιδιά η που μπορούσες να αποθηκέυσεις κάποια πράγματα.Ντουλαπάκι στο ταμπλό δεν υπήρχε, υπήρχαν όμως αερόσακοι για οδηγο και συνοδηγο.Τα όργανα ήταν σε λευκό χρώμα και ο λεβιές των ταχυτήτων ήταν σε κλασικό χρώμιο.
Η Cala αν και concept ήταν πλήρως λειτουργική και μάλιστα πολλοί ήταν οι δημοσιογράφοι που είχαν την ευκαιρία να την οδηγήσουν και κατα γενική ομολογία η Cala άξιζε να φοράει τον ταύρο στο καπό με εξαιρετικό κράτημα στο δρόμο, με επιτάχυνση που διατηρούνταν σε όλες τις ταχύτητες και με εργονομία στο εσωτερικό που δεν υπήρχε στην Jalpa.Δυστηχώς όμως λόγω οικονομικών προβλημάτων το πρότζεκτ πάγωσε.
Το όλο θέμα έκλεισε εντελώς με την εξαγορα της Lamborghini απο την Audi οπότε και η Cala θάφτηκε στο εργοστάσιο της Sant'Agata με την γερμανική διοίκηση να επικοινωνεί με τον Bertone για να σχεδιάσει 2 νέες μικρές Lamborghini με έναν ολοκαίνουργιο 2τούρμπινο V8 της Audi.
Όπως και να 'χει η Cala εξακολουθεί να υπάρχει σε καταπληκτική κατάσταση ως έκθεμα πιά στο μουσείο της ItalDesign.
Τεχικά χαρακτηριστικά :
Μήκος : 4389 mm
Πλάτος : 1900 mm
Ύψος : 1222 mm
Βάρος : 1293 Kg με κατανομή 37.7 % / 62.3 % εμπρός / πίσω
Σασί: μονοκόκ αλουμίνιου
αμάξωμα: ανθρακονήματα
Κινητήρας: V10, 3900 κυβικά εκατοστά υπο γωνία 90 μοιρών, 4 βαλβίδες άνα κύλινδρο,400 ίπποι, τοποθετημένος στο κέντρο και μετάδοση στους πίσω τροχούς.
Μετάδοση :Χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων
Φρένα : Αεριζόμενοι δίσκοι
Ελαστικά εμπρός: 225/40 ZR 18 Πίσω :295/40 ZR 18
Τροχοί : 18 ιντσών απο γυαλισμένο μαγνήσιο
Τελική : 289 Km/h.
0 - 100 Km/h : 5 sec