Lamborghini Cala

Γράφτηκε από τον  Σάββατο, 23 Σεπτεμβρίου 2017 08:40
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

 

Στην έκθεση αυτοκινήτων της Γενέυης το μακρινο πλέον 1995 η Lamborghini παρουσίασε την Cala, ένα μικρό targa μοντέλο σχεδιασμένο απο τον Giorgetto Giugiaro της ItalDesign, το οποίο φορούσε ένα V10 κινητήρα άνω των 400 ίππων και σασί εξ ολοκλήρου απο αλουμίνιο και θεωρούνταν ο απόγονος και αντικαταστάτης της Jalpa.

Σχεδιαστικά αυτό που αμέσως ξεχώρισε ήταν η χρήση σταθερών φωτιστικών σωμάτων και όχι αναδιπλούμενων όπως ήταν η τάση απο την δεκαετία του '80 και οι αεραγωγοί που έμοιαζαν ξεκάρφωτοι μεν αλλά είχαν μια ξεχωριστή αίσθητικη.Τα πάνελ της οροφής αποτελούνταν απο 2 κομμάτια κατασκευασμένα απο γυαλί, για να γίνει πιο φωτεινό το εσωτερικό, και μπορούσαν να αποθηκευτούν πίσω απο τα καθίσματα μέσα στο αυτοκίνητο. Το εσωτερικό ήταν επενδεδυμένο με ένα ωραίιο συνδυασμό απο δέρμα και suede.Τα καθίσματα ήταν κατασκευασμένα απο την Recaro και απο πίσω τους εκτός απο τη θέση για τα πάνελ υπήρχε χώρος που χωρούσαν να κάτσουν παιδιά η που μπορούσες να αποθηκέυσεις κάποια πράγματα.Ντουλαπάκι στο ταμπλό δεν υπήρχε, υπήρχαν όμως αερόσακοι για οδηγο και συνοδηγο.Τα όργανα ήταν σε λευκό χρώμα και ο λεβιές των ταχυτήτων ήταν σε κλασικό χρώμιο.

Η Cala αν και concept ήταν πλήρως λειτουργική και μάλιστα πολλοί ήταν οι δημοσιογράφοι που είχαν την ευκαιρία να την οδηγήσουν και κατα γενική ομολογία η Cala άξιζε να φοράει τον ταύρο στο καπό με εξαιρετικό κράτημα στο δρόμο, με επιτάχυνση που διατηρούνταν σε όλες τις ταχύτητες και με εργονομία στο εσωτερικό που δεν υπήρχε στην  Jalpa.Δυστηχώς όμως λόγω οικονομικών προβλημάτων το πρότζεκτ πάγωσε.

Το όλο θέμα έκλεισε εντελώς με την εξαγορα της Lamborghini απο την Audi οπότε και η Cala θάφτηκε στο εργοστάσιο της Sant'Agata με την γερμανική διοίκηση να επικοινωνεί με τον Bertone για να σχεδιάσει 2 νέες μικρές Lamborghini με έναν ολοκαίνουργιο 2τούρμπινο V8 της Audi.

Όπως και να 'χει η Cala εξακολουθεί να υπάρχει σε καταπληκτική κατάσταση ως έκθεμα πιά στο μουσείο της ItalDesign.

Τεχικά χαρακτηριστικά :

Μήκος : 4389 mm
Πλάτος : 1900 mm
Ύψος : 1222 mm
Βάρος : 1293 Kg με κατανομή 37.7 % / 62.3 % εμπρός / πίσω

Σασί: μονοκόκ αλουμίνιου
αμάξωμα: ανθρακονήματα

Κινητήρας: V10, 3900 κυβικά εκατοστά υπο γωνία 90 μοιρών, 4 βαλβίδες άνα κύλινδρο,400 ίπποι, τοποθετημένος στο κέντρο και μετάδοση στους πίσω τροχούς.

Μετάδοση :Χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων
Φρένα : Αεριζόμενοι δίσκοι
Ελαστικά εμπρός: 225/40 ZR 18 Πίσω :295/40 ZR 18
Τροχοί : 18 ιντσών απο γυαλισμένο μαγνήσιο

Τελική  : 289 Km/h.
0 - 100 Km/h : 5 sec

Βίντεο

Σχετικά Άρθρα

  • Η Lamborghini κατέκτησε το ρεκόρ των SUV στο Pikes Peak με τη νέα Urus

    Πριν από την πρεμιέρα της στα μέσα Αυγούστου, η νέα Urus που δεν έχει ακόμη αποκαλυφθεί σημείωσε νέο ρεκόρ στην κατηγορία SUV παραγωγής στην πίστα Pikes Peak International Hill Climb.

  • Lamborghini Countach LPI 800-4

    Ο πατριάρχης του σύγχρονου σχεδιασμού των σούπερ σπορ αυτοκινήτων

  • Η Lamborghini παρουσιάζει την κορεατική ειδική έκδοση Aventador S Roadster

    Η Lamborghini Seoul παρουσιάζει την κορεατική ειδική σειρά Aventador S Roadster. Τα δύο σπορ αυτοκίνητα V12 σε εξαιρετικά περιορισμένη έκδοση είναι μόνο για τους λάτρεις της Lamborghini στην Κορέα.

  • Zyrus LP1200 Strada

    Μετά από δύο χρόνια αυστηρών δοκιμών και με πάνω από 6000 χιλιόμετρα καταγεγραμμένα σε πίστα έφτασε η ώρα για την νέα LP1200 Strada.

  • Lamborghini SC20

    Η Lamborghini Squadra Corse παρουσιάζει το SC20, ένα μοναδικό αυτοκίνητο Roadster, εγκεκριμένο για χρήση στο δρόμο.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: Audi Avus W 12 »