Το ότι όλες σχεδόν οι εταιρείες έχουν ήδη την δική τους πρόταση και αυτό το βλέπουμε ,ακόμα όμως και αυτές που δεν έχουν ήδη κάποιο μοντέλο έτοιμο θα κατασκευάσουν μέσα στα επόμενα 1,2 χρονιά . Συσπειρωμένες πλέον οι εταιρείες χωρίς να υπάρχει κάποια συμφωνία αλλά με τους ίδιους στόχους προχωρούν ακάθεκτες στην ηλεκτροκίνηση. Μακάρι να γινόταν το ίδιο το 1996 με το EV1 της General Motor ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο θαύμα της εποχής που έμελε να μην γίνει πραγματικότητα τελικά. Ίσως αν υπήρχε από τότε η κοινή γραμμή και άλλων εταιρειών να μην κατέληγε στις πρέσες αλλά να άνοιγε από τότε τον δρόμο για την κατασκευή περισσότερων ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Η ιστορία έγραψε ,τα …. συμφέροντα τότε νίκησαν αλλά τα τελευταία 5 χρόνια με τα μοντέλα που παράγονται δεν υπάρχει γυρισμός. Οι παραγγελίες ηλεκτρικών αυτοκινήτων ανά τον κόσμο μεγαλώνουν το ίδιο και οι παραγωγές στα εργοστάσια . Μαζί και οι υποδομές σε όλα τα οδικά δίκτυα των προηγμένων χωρών. Βλέποντας όλη αυτή την τρελή σε ρυθμούς ανάπτυξη αναρωτιέσαι ποτέ θα έρθει και στη δική μας χώρα, ποτέ θα νιώσουμε ότι είμαστε πολίτες πρώτης γραμμής σε μια ενωμένη Ευρώπη πιο αδύνατη από ποτέ. Σήμερα το πρωί μας δόθηκε η είδηση ότι η Fiat βγάζει το επόμενο 500 ηλεκτρικό και σε πολύ πλούσια έκδοση (Ήταν και η αφορμή για να διατυπώσω τις σκέψεις μου ), εδώ δεν μπορεί ο μέσος Έλληνας πολίτης να πάρει το 1.2 με 13.000 ευρώ πως θα αντιμετωπίσει ένα 500 φουλ εξοπλισμένο ηλεκτρικό με τιμή που φαντάζομαι πάνω από 20.000 …
Το είπαμε πολλές φορές ότι οι εταιρείες δεν σκέφτονται, σχεδιάζουν, κοστολογούν και παράγουν αυτοκίνητα με γνώμονα φτωχές Βοιωτικά χώρες όπως η δική μας . Αυτό πολύ απλά σημαίνει ότι θα πρέπει να μεγαλώσει τόσο ο ανταγωνισμός και να αυξηθεί τόσο πολύ ο αριθμός των μοντέλων ώστε να αρχίσουν να πέφτουν οι τιμές. Πιστεύω ότι ο μέσος Έλληνας μπορεί να φτάσει μάξιμουμ τις 20.000 για ένα μεσαίο οικογενειακό αυτοκίνητο και 15.000 για ένα μικρό και αν δεν υπάρξουν αυτές οι τιμές, τουλάχιστον να διαμορφωθούν με μέτρα που υποχρεωτικά θα φέρει η οποία κυβέρνηση. Μέτρα που δίνονται σε όλες τις χώρες της Ευρώπης και αλλάζει ο στόλος της κάθε μιας . Όπως καταλαβαίνετε αυτά ήταν και τα πιο δύσκολα κομμάτια της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα τα κίνητρα και οι τιμές των μοντέλων όσο για τις υποδομές, θεωρώ ότι έχουμε εύκολο οδικό δίκτυο και μπορούν όντως να γίνουν σταθμοί μέσα σε 6 μήνες όπως πολλοί υποστηρίζουν. Από εκεί και πέρα δημιουργείτε και ένα ερωτηματικό για το πόσο θα αγκαλιάσει την ηλεκτροκίνηση ο Έλληνας σε μια χώρα που ότι καινούργιο δεν το εμπιστευόμαστε και γρήγορα πάντως όπως και να έχει όπως μας πάει το τρένο Έτσι θα πάμε και εμείς… αργά ή γρήγορα από χώρα του ποτέ να γίνουμε του πρέπει!!