Όταν έχεις να πάρεις για test drive μοντέλα που έχουν μεγαλώσει γενιές και γενιές η αγωνία σου μεγαλώνει. Μαζί μεγαλώνουν τα θέλω και τα ερωτήματα σου , θέλεις να είναι πολύ καλύτερο από τον προκάτοχό του σε όλους τους τομείς αλλά ταυτόχρονα αναρωτιέσαι τι θα είναι αυτό που θα το κάνει να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό
. Εδώ κρύβονται δυο αλήθειες , η πρώτη είναι ότι η VW μας είχε προϊδεάσει ότι θα δούμε μεγάλα πράγματα από την 6η γενιά POLO ,ένα μοντέλο που έχει μια ιστορία 42 ετών και πάνω από 15.000.000 πωλήσεις. Η δευτερη και πιο σημαντική ,πριν ακομα αρχίσουν ουσιαστικά οι δοκιμές στην χώρα μας απέσπασε ένα μεγάλο βραβείο (Η καλύτερη διαφήμιση)Αυτό του ασφαλέστερου μικρού αυτοκινήτου στον κόσμο,σύμφωνα με τον EURO NCAP .
Για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους όμως το νέο POLO μόνο μικρό δεν πρέπει να θεωρείται. Η VW μεγάλωσε τις διαστάσεις του και σε μήκος (4.053) αλλά και σε πλάτος (1.751) και μείωσε μόνο το ύψος κατά 7mm με όφελος την αεροδυναμική του.
Εξωτερικά το POLO με τις ισιες καθαρές γραμμές του δείχνει ακόμα μεγαλύτερο στο μάτι και δεν είναι λίγοι εκείνοι που το μπερδεύουν με το Golf.Τα νέα φαρδυτερα φωτιστικά σώματα αλλά και οι δυναμικά σχεδιασμένοι προφυλακτήρες με τα φώτα led δίνουν ένα επιθετικό αποτέλεσμα στο μπροστά μέρος ενώ το πίσω μέρος ακολουθεί μια πιο ήπια σχεδίαση.
Οι μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις είχαν φυσικά αντίκτυπο και στο εσωτερικό όπου πλέον 5 ενήλικες θα βολευτούν αρκετά άνετα αλλά και στο πορτ παγκαζ που έφτασε τα 355 λίτρα. Αυτό όμως που προσέχεις στο εσωτερικό του δεν είναι οι χώροι αλλά το high tech design,η διχρωμία,Η νέα οριζόντια διάταξη του ταμπλό αλλά και η αυξημένη ποιότητα.Στα δυνατά του σημεία το σύστημα infotainment 8 ιντσών στο κέντρο με όλες τις λειτουργίες και στην δική μας έκδοση (beats) το ηχοσυστημα με τον 8καναλο ενισχυτή τα 6 ηχεία αλλά και τα 300 watt συνολικά που θα ενθουσιάσει τους λάτρεις της μουσικής. Επίσης δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε λεπτομέρειες όπως τα πολύ καλά μαλακά πλαστικά στο επάνω κυρίως μέρος από ταμπλό που σου δίνουν μια premium αίσθηση.
Στο δρόμο το POLO είναι η χαρά του οδηγού,σταθερό με πολύ καλό πάτημα στέκεται στο ύψος του παντού, είτε πρόκειται για κλειστές στροφές είτε σε ανοιχτές στην εθνική οδό. Στις ευθείες δε νομίζεις ότι οδηγείς αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας. Το 7 DSG κιβώτιο συνεργάζεται άψογα με τον 1.0 tsi των 95 ίππων, η απόκριση του γκαζιού είναι πολύ καλή και το μοτέρ δείχνει πρόθυμο μέχρι ψηλά. Σε καλά επίπεδα και η κατανάλωση με μέση τιμή τεστ τα 6 λίτρα….δεδομένου ότι είναι ένα fun to drive αυτοκίνητο που σε προκαλεί να το οδηγήσεις….
.Οι επιδόσεις του 1.0 tsi με τους 95 ps είναι 10.6 για τα πρώτα 100χλμ ενώ η τελική του αγγίζει τα 187χλμ . Για τους πιο απαιτητικούς υπάρχει διαθέσιμο και με 115 ps αλλά και σύντομα με τον 1.5 με τους 150 ίππους. Τα φρένα του είναι σε καλό επίπεδο παρά το ότι πίσω έχει ταμπουρά, ενώ θετικό είναι το επίπεδο της ηχομόνωσης .
Οι τιμές του νέου POLO ξεκινούν από 13.400 ευρώ με τον 1.0 κινητήρα με τους 75 ίππους ενώ αυτό της δοκιμής με τον 1.0 tsi 95ps DSG beats 15.500.
Η 6η γενιά του POLO είναι εδώ και εκπροσωπεί την VW στην δεύτερη ίσως πιο ανταγωνιστική κατηγορία μετά τα SUV . Στην χώρα μας όμως τα μικρά έχουν την τιμητική τους και οι αντίπαλοι πολλοί. Τα όπλα του POLO…ασφαλέστερο μικρό,μεγάλοι χώροι,οδική συμπεριφορά,νεανικό εσωτερικό, μεγάλη γκάμα κινητήρων .