Με την είσοδο της Opel στο Group PSA δόθηκε η ευκαιρία στους Γερμανούς να αξιοποιήσουν την πλατφόρμα CMP του ομίλου για να πατήσει το νέο Corsa πάνω σε αυτή. Και φυσικά το μεγαλύτερο πλεονέκτημα αυτής της πλατφόρμας είναι ότι υποστηρίζει ηλεκτροκίνητες εκδόσεις των μοντέλων που την χρησιμοποιούν.
Έτσι λοιπόν το Corsa απέκτησε ένα e και έγινε ηλεκτρικό όπως και τα αδελφάκια του, το Peugeot e-208 και το DS 3 Crossback, μπαίνοντας στην νέα εποχή της αυτοκίνησης-την ηλεκτροκίνηση.
Εξωτερικά το ηλεκτρικό Corsa δεν ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου και το μόνο που μαρτυρεί το κινητήριο σύνολο είναι το γράμμα e στις μεσαίες κολώνες και πίσω, δίπλα από το όνομα του, ενώ αυτό που “φωνάζει” περισσότερο το γεγονός ότι είναι ηλεκτρικό είναι η... απουσία του θορύβου! Το ίδιο ισχύει και για το εσωτερικό του μοντέλου που, πέρα από τον λεβιέ ταχυτήτων,αν μπορούμε να τον πούμε έτσι μιας και το ηλεκτρικό Corsa έχει μία και μόνο σχέση για μπροστά και μία για όπισθεν, και κάποιες έξτρα λειτουργίες του πίνακα οργάνων, είναι το ίδιο με τα υπόλοιπα Corsa. Και αν και η ποιότητα συναρμογής και τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι καλά, δεν είναι και τόσο εντυπωσιακό οπτικά. Οι χώροι όμως για τους επιβάτες είναι ικανοποιητικοί και η καμπίνα παρέχει καλή ηχομόνωση. Ο χώρος αποσκευών με τα 267 λίτρα του, αν και είναι μικρότερος από των υπόλοιπων εκδόσεων θεωρώ πως είναι ικανοποιητικός. Οι μεγάλες διαφορές όμως ανάμεσα στο ηλεκτρικό Corsa με τις θερμικές εκδόσεις του είναι αυτές που δεν φαίνονται. Βασικότερη από όλες είναι η διαφορά βάρους καθώς το ηλεκτρικό Corsa είναι κατά 350 κιλά βαρύτερο από τα συμβατικά αγγίζοντας σχεδόν τον 1.5 τόνο. Επίσης την τοποθέτηση των μπαταριών στο πάτωμα του αυτοκινήτου το κέντρο βάρους χαμήλωσε κατά περίπου 10% ενώ για να αντεπεξέλθει την μετατροπή σε ηλεκτρικό, το εμπρός υποπλαίσιο ενισχύθηκε και επαναρυθμίστηκαν οι αναρτήσεις αλλά και η κρεμαγιέρα.
Στον δρόμο το Corsa e πατάει καλά, ίσως λίγο καλύτερα από το συμβατικό για την ακρίβεια χάρη στο αυξημένο βάρος και το χαμηλότερο κέντρο του που λέγαμε νωρίτερα, με το τιμόνι να δίνει καλή πληροφόρηση. Το ηλεκτρικό σύνολο που κινεί το Corsa αποτελείται από ένα μοτέρ με ισχύ 136 ίππων και 26 κιλών ροπής που αντλεί δύναμη από μία συστοιχία μπαταριών των 50 kWh που του δίνουν αυτονομία 340 χιλιομέτρων σύμφωνα με την εταιρία. Και ενώ σίγουρα δεν βάζει φωτιά στον δρόμο δεν παύει να έχει την απόκριση και την αίσθηση που περιμένεις από ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με τα πρώτα 100 χιλιόμετρα να έρχονται σε 8,1 δεύτερα και την τελική να ορίζεται στα 150 χλμ/ώρα, νούμερα που τα είδαμε επιλέγοντας το sport στον επιλογέα οδήγησης. Οι άλλες δύο επιλογές , η eco και η normal, θα εξυπηρετήσουν όμως τον οδηγό στις περισσότερες των περιπτώσεων ιδίως μέσα στην πόλη όπου το Corsa βρίσκεται στο στοιχείο του μιάς και η ανάκτηση ενέργειας γίνεται με το ρολαρισμά και πολύ περισσότερο με το φρενάρισμα, πράγματα που συμβαίνουν κυρίως στους αστικούς δρόμους. Εμείς στην διάρκεια της δοκιμής μας διαπιστώσαμε πως πράγματα που δεν τα πολυσκεφτόσουν με ένα θερμικό μοντέλο, όπως για παράδειγμα η χρήση κλιματιστικού η ακόμα και έχοντας τους υαλοκαθαριστήρες σε λειτουργία, επηρεάζουν αρκετά την αυτονομία με διαφορές ακόμα και των 20-30 χιλιομέτρων στο υπόλοιπο μέχρι την φόρτιση. Να πούμε εδώ πως ο χρόνος φόρτισης κυμαίνεται από τις 16 ώρες σε απλή οικιακή φόρτιση και 7,5 ώρες με wallbox μέχρι και τα 30 λεπτά σε ταχυφορτιστή για το 80%.
Εν κατακλείδι, το Corsa αποτελεί μια καλή αρχή για την είσοδο στην ηλεκτροκίνηση και αν και είναι σχετικά ακριβό στις 32.000 Ευρώ, σε ανταμείβει με την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και την οδική συμπεριφορά του.