Σε κάθε περίπτωση πάντως δεν περνάει απαρατήρητο κάτι που ήταν προφανώς και το ζητούμενο. Αρχίζοντας από το εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου, την μεγαλύτερη εντύπωση την κάνει η σχεδίαση και η θέση των φωτιστικών σωμάτων που είναι χωρισμένη σε δύο τμήματα.
Τα φλάς βρίσκονται ψηλά στις γωνίες και από το facelift του 2014 θυμίζουν αγκίστρι και ενσωματώνουν και τα LED φώτα ημέρας, ενώ οι δέσμες πορείας και διασταύρωσης στεγάζονται σε ένα ενιαίο φωτιστικό σώμα κλασικής στρόγγυλης σχεδίασης που στην προκειμένη περίπτωση όμως θυμίζει προβολέα αγωνιστικού. Συνεχίζοντας στο πλάι ξεχωρίζουν οι φουσκωμένοι θόλοι των τροχών και η καμπύλη της οροφής που σε συνδυασμό με την γραμμή των παραθύρων και την απόκρυψη των πίσω χειρολαβών ψηλά στην πόρτα δίνουν μια κουπέ και ταυτόχρονα στιβαρή αίσθηση. Πίσω η φιλοσοφία των φωτιστικών σωμάτων ακολουθεί την ίδια σχεδίαση με των φώτων ημέρας και προεξέχουν αρκετά ενώ ο προφυλακτήρας έχει υποστεί και αυτός κάποιες αισθητικές βελτιώσεις.
Προχωρώντας στο εσωτερικό η τολμηρή σχεδίαση συνεχίζεται με τμήματα βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος και έμπνευση από τον χώρο των 2 τροχών. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι σχετικά καλής ποιότητας και η συναρμογή τους κρίνεται ικανοποιητική. Το ταμπλώ και η κεντρική κονσόλα είναι πλήρης από όργανα και συστήματα infotainment τα οποία όμως χρειάζονται λίγη εξάσκηση για να τα συνηθίσεις καθώς ο κλιματισμός και το NISSAN DYNAMIC CONTROL μοιράζονται τα ίδια κουμπιά. Οι χώροι κρίνονται επαρκείς για 4 επιβάτες με τον οδηγό και τον συνοδηγό να κάθονται άνετα ενώ οι πίσω θα πρέπει να κάνουν μικρές υποχωρήσεις τόσο στον χώρο για τα πόδια όσο και στο ύψος. Αν χρειαστεί δε να μπει και πέμπτος τότε θα πρέπει να στριμωχτούν αρκετά. Ο χώρος αποσκευών πάντως μεγάλωσε και πλέον έχει φτάσει τα 354 λίτρα φτάνοντας στα υψηλότερα επίπεδα της κατηγορίας.Απο άποψη ασφάλειας το Juke έρχεται με 6 αερόσακους,ABS,EBD,ESP,BA και TPMS.
Το μοντέλο της δοκιμής μας, φοράει τον γνωστό και αγαπημένο 1,5 dci της Renault με τους 110 ίππους και 260 Nm ροπή με την μέγιστη απόδοση στις 1750 στροφές, που σε συνδυασμό με το 6αρι χειροκίνητο κιβώτιο και το σύστημα NISSAN DYNAMIC CONTROL κινεί ικανοποιητικά και κυρίως οικονομικά τα 1300 κιλά του οχήματος. Το NISSAN DYNAMIC CONTROL διαθέτει 3 επιλογές οδήγησης, normal,sport και eco και επεμβαίνει στον κινητήρα και στο τιμόνι επιτρέποντας να κινηθείς όπως σε βολεύει στην εκάστοτε περίσταση από χαλαρές βόλτες και ταξιδάκια στην εθνική μέχρι ανάβαση βουνού με απανωτές στροφές.
Η κατανάλωση μπορεί να μην φτάνει στα 4,7 λίτρα της εργοστασιακής τιμής, αλλά τα 5,5 στην ρύθμιση eco και τα 6,3 στην sport δεν τα λες και άσχημα. Στον δρόμο το Juke πατάει σταθερά παρά την αυξημένη απόσταση από το έδαφος και σου αποπνέει την αίσθηση αυτοκινήτου με πολύ χαμηλότερο κέντρο βάρους. Η υψηλή θέση οδήγησης είναι άνετη έστω και χωρίς την ρύθμιση σε βάθος του τιμονιού και προσφέρει καλή ορατότητα εμπρός πράγμα που δυστυχώς δεν μπορούμε να πούμε για την περιμετρική ορατότητα και αυτό λόγω των μικρών παραθύρων στο πλάι και πίσω. Το μικρό μέγεθος του και το γρήγορο τιμόνι του δίνουν μεγάλη ευελιξία στους στενούς δρόμους της πόλης ενώ η αυξημένη απόσταση από το έδαφος του επιτρέπουν να κινηθεί σε χωμάτινες διαδρομές αρκεί να μην έχει κάποιος μεγάλες απαιτήσεις εξαιτίας των ελαστικών χαμηλού προφίλ και της έλλειψης τετρακίνησης. Οι αναρτήσεις με τα ανεξάρτητα γόνατα Μακφέρσον εμπρός και τον ημιάκαμπτο άξονα πίσω απορροφούν τις μικρές ανωμαλίες του οδοστρώματος στο ταξίδι όμως στις εγκάρσιες και απότομες ανωμαλίες ο πίσω άξονας δυσκολεύει την ζωή των πίσω επιβατών.
Η τελική ετυμηγορία λοιπόν είναι πως αν είναι κανείς λάτρης της τολμηρής και νεανικής σχεδίασης,το συγκεκριμένο αυτοκίνητο με τον συγκεκριμένο κινητήρα αποτελεί αξιόλογη πρόταση που ικανοποιεί κάθε διάθεση και προπάντων δεν περνά απαρατήρητο.