Volkswagen Golf 1.5 TSI EVO 130PS και 150PS ACT

Γράφτηκε από τον  Δευτέρα, 25 Σεπτεμβρίου 2017 18:44

Ο 1.5 TSI EVO BlueMotion 130PS ACT - τo νέο τεχνολογικό θαύμα της Volkswagen – έχει χαρακτηριστικά που αποτελούν παγκόσμια καινοτομία σε μαζική παραγωγή κινητήρων βενζίνης. Με τη χρήση τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας (VTG) και κύκλο καύσης βασισμένο στον Κύκλο Miller με μία πολύ υψηλή σχέση συμπίεσης της τάξης του 12:1, η απόκριση του κινητήρα βελτιώνεται θεαματικά στις πολύ χαμηλές στροφές, εξαλείφοντας ουσιαστικά το φαινόμενο της υστέρησης απόκρισης (turbo lag) γεγονός που πιστοποιείται και από την μέγιστη απόδοση της ροπής των 200 Nm μόλις από τις 1.400 σ.α.λ.
Ο 1.5 TSI EVO 150PS ACT επίσης προσφέρει τη μέγιστη ροπή του σε πολύ χαμηλό φάσμα στροφών, 250Nm από τις 1.500 σ.α.λ..

Η εντυπωσιακή απόδοση συνδυάζεται με χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές CO2.

1.5 TSI EVO BlueMotion 130PS ACT
• Μέση κατανάλωση 4.8l/100km και εκπομπές CO2 110g/km
• Επιτάχυνση 0 -100 σε 9,1 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 210 km/h

1.5 TSI EVO 150PS ACT
• Μέση κατανάλωση 5,0l/100km και εκπομπές CO2 114g/km
• Επιτάχυνση 0 -100 σε 8,3 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 216 km/h

Στο 4ης γενιάς Σύστημα άμεσου ψεκασμού Common Rail η ποσότητα και η διάρκεια ψεκασμού ελέγχονται ηλεκτρονικά. Η πίεση ψεκασμού έχει αυξηθεί στα 350 bar – γεγονός που συντελεί στη μείωση των εκπομπών σωματιδίων, στη χαμηλότερη κατανάλωση και την «ήσυχη» λειτουργία του κινητήρα.

Το νέο Golf 1.5 TSI EVO BlueMotion 130PS με κιβώτιο DSG7, διαθέτει λειτουργία coasting και παράλληλα (για ταχύτητες μέχρι 130Km/h) λειτουργία απενεργοποίησης κινητήρα (engine-off) με αποτέλεσμα μειωμένη κατανάλωση κατά 0,4lt/100km (σε σχέση με τον 1.4 TSI 125PS). Και αυτό το χαρακτηριστικό αποτελεί παγκόσμια πρεμιέρα. Κατά τη διάρκεια της απενεργοποίησης του κινητήρα όλες οι ηλεκτρικές λειτουργίες του νέου Golf διατηρούνται σε πλήρη λειτουργία χάρη στην ενισχυμένη μπαταρία ιόντων λιθίου, η οποία τροφοδοτεί τους ηλεκτρικούς καταναλωτές. Σε περίπτωση επιτάχυνσης ή αλλαγής σχέσης κιβωτίου, η λειτουργία coasting και απενεργοποίησης του κινητήρα σταματά χωρίς να γίνεται αντιληπτή οποιαδήποτε αλλαγή στην οδηγική συμπεριφορά του νέου Golf.

Οι νέοι 1.5 TSI EVO διαθέτουν βελτιστοποιημένο σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων ACT. Σε ταχύτητες έως 130 χλμ/ώρα και από 1.400 έως 4.000 σ.α.λ. σε χαμηλό φορτίο, το σύστημα απενεργοποιεί την τροφοδοσία των δύο μεσαίων κυλίνδρων προκειμένου να επιτυγχάνεται οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου. Η διαδικασία μετάβασης από τετρακύλινδρη σε δικύλινδρη λειτουργία και αντίστροφα, διαρκεί μόλις 13-36 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Η καινοτόμος θερμική διαχείριση του κινητήρα αποτελεί ένα ακόμη χαρακτηριστικό της νέας γενιάς κινητήρων 1.5 TSI EVO. Αντί για τον μηχανικό θερμοστάτη που χρησιμοποιούν οι περισσότεροι κινητήρες, η πρωτοποριακή μονάδα ψύξης του 1.5 TSI EVO λειτουργεί ηλεκτρονικά με περιστροφικές βαλβίδες. Σε συνδυασμό με τη νέα χαρτογράφηση, η θερμοκρασία του ψυκτικού ρυθμίζεται ιδανικά ώστε να επιτυγχάνεται αποδοτική διαχείριση της θερμότητας του κινητήρα και μείωση των τριβών τις οποίες υφίσταται.

Στον 1.5 TSI EVO 150PS η επικάλυψη APS στα χιτώνια των κυλίνδρων (επικάλυψη μέσω υψηλής ενέργειας ψεκασμού πλάσματος) συντελεί στη μείωση των τριβών στα ελατήρια εμβόλου, σε βελτιωμένη συμπεριφορά έναντι κρουστικής καύσης και προστασία από διάβρωση σε περίπτωση κακής ποιότητας καυσίμου.
Οι νέοι κινητήρες 1.5 TSI EVO συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6-σχέσεων και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7-σχέσεων.
Με την προσθήκη των κινητήρων τεχνολογίας EVO, το νέο Golf εφοδιάζεται με την πλέον σύγχρονη και ολοκληρωμένη γκάμα κινητήρων βενζίνης TSI:
• 1.0 TSI 85PS (Ροπή 175Nm/2.000 -3.000 σ.α.λ.)
• 1.0 TSI 110PS (Ροπή 200Nm/2.000 -3.500 σ.α.λ.)
• 1.5 TSI EVO BlueMotion 130PS ACT (Ροπή 200 Nm/1.400-4.000 σ.α.λ.)
• 1.5 TSI EVO 150PS ACT (Ροπή 250 Nm/1.500-3.500 σ.α.λ.)

Οι νέοι 1.5 TSI EVO είναι άμεσα διαθέσιμοι στην ελληνική αγορά με τιμή από 20.900€.
H τεχνολογία TSI της Volkswagen διατίθεται στο Golf με τιμή από 16.450€.

Σχετικά Άρθρα