Το BMW Group ξεπέρασε τα 2 εκατομμύρια οχήματα

Γράφτηκε από τον  Δευτέρα, 13 Νοεμβρίου 2017 18:31

Συνολικά 2.008.849 οχήματα έχουν πουληθεί τους πρώτους δέκα μήνες του 2017, αύξηση 3,4% συγκριτικά με το ίδιο διάστημα πέρσι. Οι πωλήσεις 197.601 οχημάτων τον Οκτώβριο (+0,8%) βρέθηκαν στο ίδιο υψηλό επίπεδο με πέρσι, παρά την τρέχουσα αλλαγή του σημαντικού μοντέλου BMW X3, του οποίου η νέα έκδοση φτάνει στα καταστήματα των εμπόρων μέσα στο Νοέμβριο.

«Τα αποτελέσματα πωλήσεων για τους πρώτους δέκα μήνες της χρονιάς, επιβεβαιώνουν την ευρύτητα και απήχηση των μοντέλων μας», σχολίασε ο Dr Ian Robertson, Μέλος Δ.Σ. της BMW AG, Υπεύθυνος Πωλήσεων και Μάρκας BMW. Συνέχισε δηλώνοντας: «Παρά τις σημαντικές αλλαγές μοντέλων και το αρνητικό κλίμα σε μερικές από τις μεγαλύτερες αγορές μας, έχουμε παραδώσει πάνω από δύο εκατομμύρια οχήματα τους πρώτους δέκα μήνες της χρονιάς. Οχήματα ευρείας απήχησης όπως η BMW X1, η BMW Σειρά 5, η Σειρά 7 και το BMW i3, έχουν συμβάλλει σε αυτή την άνοδο».

Η απαράμιλλη γκάμα ηλεκτρικών οχημάτων του BMW Group αύξησε τις πωλήσεις της κατά 63,7% συνολικά τους πρώτους δέκα μήνες του 2017, με 78.096 παραδόσεις. Ανεξάρτητη έρευνα* επιβεβαιώνει την κορυφαία θέση του BMW Group, στις συνδυασμένες πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας και plug-in υβριδικών σε όλο τον κόσμο, με την εταιρία να προηγείται με διαφορά σε Γερμανία και Ευρώπη συνολικά. Τον Οκτώβριο, τα οχήματα BMW i και iPerformance συγκέντρωσαν περίπου το 8% επί των συνολικών πωλήσεων BMW σε ΗΠΑ, Γαλλία, Ηνωμένο Βασίλειο και Ολλανδία, με τις πωλήσεις ηλεκτρικών στην Σκανδιναβία να έχουν μερίδιο πάνω από 30% επί των συνολικών παραδόσεων BMW. Οι πωλήσεις οχημάτων BMW i, BMW iPerformance και MINI Electric τον Οκτώβριο ανήλθαν στις 9.405, αύξηση 60,3% σε σχέση με τον ίδιο μήνα πέρσι. Το BMW i3 αύξησε τις πωλήσεις του μήνα κατά 20,3% (2.851).

Οι παγκόσμιες πωλήσεις μάρκας BMW το πρώτο 10μηνο του 2017 αυξήθηκαν κατά 3,6% με συνολικές παραδόσεις 1.706.020 οχημάτων σε όλο τον κόσμο. Αυτές οι τιμές ρεκόρ μπορεί να αποδοθούν στις αυξημένες πωλήσεις διαφόρων μοντέλων της γκάμας. Για παράδειγμα, η οικογένεια BMW X παραμένει ισχυρός συντελεστής ανόδου, παρά το ότι η διαθεσιμότητα της BMW X3 έχει επηρεαστεί σημαντικά από την τρέχουσα αλλαγή του μοντέλου. Οι συνολικές πωλήσεις της BMW X αυξήθηκαν κατά 11,3% (578.336) τους πρώτους δέκα μήνες τις χρονιάς. Άλλα μοντέλα που συνέβαλαν σημαντικά στην αύξηση πωλήσεων φέτος είναι η BMW Σειρά 1 (161.804 / +12,5%) και η BMW Σειρά 7 (53.043 / +11,9%). Εξάλλου, τον Οκτώβριο, η νέα BMW Σειρά 5 παραδόθηκε σε συνολικά 29.370 (+8,5%) πελάτες σε όλο τον κόσμο. Αυτή η αύξηση επιτεύχθηκε παρά το ότι η παραγωγή βρίσκεται ακόμα σε φάση κλιμάκωσης στη μεγαλύτερη αγορά της Σειράς 5, την Κίνα. Πριν ακόμα το αυτοκίνητο κυκλοφορήσει σε όλες τις αγορές, τον Οκτώβριο, η νέα BMW Σειρά 5 ήταν ήδη το δημοφιλέστερο business sedan σε όλο τον κόσμο. Η BMW Σειρά 5 είναι ένα από τα νέα μοντέλα που λανσάρονται στο πλαίσιο της συνεχιζόμενης επέλασης μοντέλων της εταιρίας. Άλλα νέα, ή ανανεωμένα μοντέλα όπως η BMW Σειρά 2 Coupé και Cabrio (4.689 / +5,0%) και η BMW Σειρά 4 Gran Coupé (6.001 / +21,6%) συνέβαλαν επίσης σημαντικά στην άνοδο της μάρκας.

Οι παγκόσμιες παραδόσεις οχημάτων μάρκας MINI τους πρώτους δέκα μήνες ανήλθαν στις 300.000 για πρώτη φορά σε αυτό το σημείο της χρονιάς. Συνολικά 300.212 MINI πουλήθηκαν σε όλο τον κόσμο, αύξηση 2,5%. Με άνοδο 19,3% και 64.339 παραδόσεις, το MINI Countryman ήταν ο κύριος συντελεστής αύξησης της μάρκας. Οι πωλήσεις αυτού του μοντέλου τον Οκτώβριο αυξήθηκαν κατά 45,0% (7.503) εκ των οποίων πάνω από το ένα στα δέκα ήταν plug-in υβριδικό MINI Cooper S E Countryman ALL4 (κατανάλωση καυσίμου στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών: 2,3-2,1 lit/100 km, κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας 14 kWh/100 km, Εκπομπές CO2: 52-49 g/km).

Σχετικά Άρθρα