Με τις τρεις premium μάρκες του, BMW, MINI και Rolls-Royce, το BMW Group έχει πουλήσει συνολικά 2.229.497 οχήματα από την αρχή της χρονιάς, + 3,6% συγκριτικά με την ίδια περίοδο πέρσι.
«Με τις ισχυρές premium μάρκες BMW, MINI και Rolls-Royce, το BMW Group καλύπτει όλες τις κατηγορίες και είναι ο κορυφαίος κατασκευαστής premium οχημάτων σε όλο τον κόσμο», σχολίασε ο Dr. Ian Robertson, Μέλος Δ.Σ. της BMW AG, υπεύθυνος Πωλήσεων και Μάρκας BMW. «Η ισχυρή ζήτηση για τη νέα μας BMW Σειρά 5 αποδεικνύει την υψηλή δημοτικότητα του μοντέλου παγκοσμίως. Επίσης, με πωλήσεις 11.710 ηλεκτρικών οχημάτων, ο Νοέμβριος σημείωσε νέο ρεκόρ μήνα. Τώρα ανυπομονούμε να γιορτάσουμε την παράδοση του 100.000ού μας ηλεκτρικού οχήματος πριν το τέλος της χρονιάς», πρόσθεσε ο Robertson.
Η αύξηση 63,7% στις πωλήσεις ηλεκτρικών μοντέλων BMW i και BMW iPerformance, με 89.806 συνολικές παραδόσεις τους πρώτους 11 μήνες, αντανακλά τη δυναμική ζήτηση για οχήματα με εναλλακτικά συστήματα κίνησης. Για παράδειγμα, η plug-in υβριδική έκδοση της BMW Σειράς 5 ήδη έχει ποσοστό 22% επί των πωλήσεων της Σειράς 5 sedan στις ΗΠΑ. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, η μία στις τρεις BMW 3 Series sedan που πουλήθηκαν το Νοέμβριο ήταν plug-in υβριδική. Περισσότερα BMW i3 πουλήθηκαν σε όλο τον κόσμο από την αρχή της χρονιάς μέχρι και το Νοέμβριο (28.040 μονάδες) συγκριτικά με όλο το 2016 (25.528 οχήματα).
Οι παγκόσμιες πωλήσεις μάρκας BMW αυξήθηκαν κατά 3,7% τους πρώτους 11 μήνες του 2017, με συνολικές παραδόσεις 1.892.365 οχημάτων σε πελάτες σε όλο τον κόσμο. Πολλά και διαφορετικά μοντέλα συνέβαλαν στο ρεκόρ πωλήσεων των 186.346 οχημάτων το Νοέμβριο (+4,8%). Η νέα BMW Σειρά 5 είναι 1η μετά την επιτυχημένη αλλαγή του μοντέλου, με τις πωλήσεις Νοεμβρίου να σημειώνουν άνοδο 19,7% και φτάνοντας στις 33.403 παραδόσεις. Σαν αποτέλεσμα, η BMW Σειρά 5 sedan βρέθηκε στην κορυφή της κατηγορίας της για τρίτο συνεχόμενο μήνα. Στην οικογένεια X, η BMW X1 (26.776 / +18,5%) και BMW X5 (17.631 / +16,4%) ήταν ισχυροί συντελεστές αύξησης το Νοέμβριο.
Η μάρκα MINI κατέγραψε άνοδο 7,6%, με 33.993 παραδόσεις το μήνα Νοέμβριο. Αυτό είχε θετική επίδραση και στην εικόνα πωλήσεων από την αρχή της χρονιάς, που βελτιώθηκε κατά 3,0% φτάνοντας στις 334.205 παραδόσεις. Με αύξηση 25,1% στις παγκόσμιες πωλήσεις και 73.686 παραδόσεις τους πρώτους 11 μήνες, το MINI Countryman συνέβαλε σημαντικά σε αυτή τη θετική τάση. Πάνω από το ένα στα δέκα MINI Countryman που πουλήθηκαν το Νοέμβριο ήταν plug-in υβριδικό.
Οι παραδόσεις της BMW Motorrad ανήλθαν στις 12.053 μονάδες το Νοέμβριο, σημαντική αύξηση 28,6% έναντι του ίδιου μήνα πέρσι. Τους πρώτους 11 μήνες της χρονιάς, παραδόθηκαν συνολικά 152.322 μοτοσικλέτες και maxi-scooter. Αυτή η αύξηση του 11,7% αντανακλά την επιτυχημένη εξέλιξη της μάρκας.