Η κατηγορία στην οποία τρέχουν τα Ford GTs στο Le Mans ‘GTE Pro’ περιλαμβάνει τώρα 17 από τα παγκοσμίως καλύτερα αυτοκίνητα GT και 51 από τους παγκοσμίως ταχύτερους οδηγούς αγώνων, διαμορφώνοντας τον πιο άγριο ανταγωνισμό που έχει αντιμετωπίσει η ομάδα μέχρι τώρα.
Διανύοντας ήδη την τρίτη χρονιά του επιτυχημένου αγωνιστικού προγράμματος του Ford GT, με μία νίκη στο Le Mans το 2016 και μία δεύτερη θέση το 2017, η Ford Chip Ganassi Racing είναι έτοιμη να δώσει τον καλύτερό της εαυτό.
«Είναι μεγάλη ικανοποίηση να βλέπουμε και τα τέσσερα αυτοκίνητα μαζί σαν μία ομάδα κάθε χρόνο στο Le Mans» δήλωσε ο Mark Rushbrook, παγκόσμιος διευθυντής της Ford Performance Motorsport. «Δείχνει την κλίμακα της παγκόσμιας προσπάθειας που ξεκινήσαμε το 2016 και συνεχίζουμε μέχρι σήμερα.
«Το Le Mans ήταν ανέκαθεν η υπέρτατη πρόκληση, αλλά φέτος ο πήχης έχει ανέβει ακόμα ψηλότερα, λόγω του ισχυρού ανταγωνισμού. Θα έχουμε απέναντί μας την αφρόκρεμα των Ferrari, Porsche, Aston Martin, Corvette και η BMW και ανυπομονούμε. Άλλωστε, γι’ αυτό αγωνιζόμαστε.»
Το Le Mans 24 Hours θεωρείται από τους σημαντικότερους αγώνες στο ημερολόγιο του Chip Ganassi και επιθυμεί διακαώς μία ακόμα νίκη για τη Ford το 2018.
«Το Le Mans 24 Hours είναι από τους αγώνες που σημειώνεις στο ημερολόγιο σου» δήλωσε ο Ganassi. «Έχει τα πάντα. Πραγματοποιείται σε μία ιστορική πίστα στη Γαλλία, είναι αγώνας αντοχής και από τους θεαματικότερους στον κόσμο. Όταν κερδίσεις σε έναν αγώνα όπως το Le Mans, ξέρεις ότι έχεις καταφέρει κάτι. Συμμετέχουν πολλοί οδηγοί, πληρώματα και ο κατάλληλος κατασκευαστής. Ανυπομονώ να επιστρέψουμε και να διεκδικήσουμε μία ακόμα νίκη.»
Το πλήρωμα του #66 Ford GT - Stefan Mücke (GER), Olivier Pla (FRA) και Billy Johnson -(USA) πήρε την πρώτη του νίκη στον πρώτο γύρο του FIA World Endurance Championship στο Spa (Βέλγιο) τον περασμένο μήνα. Στο Le Mans στάθηκαν άτυχοι τα δύο τελευταία χρόνια, γι’ αυτό ευελπιστούν ότι η νίκη στο Spa σηματοδοτεί μία θετική αλλαγή.
Στο #67 Ford GT, το αστέρι του Indycar Tony Kanaan (BRA) πλαισιώνει τους Andy Priaulx (GB) και Harry Tincknell (GB) που πέρσι τερμάτισαν δεύτεροι, και όλοι έχουν βλέψεις για το πρώτο σκαλί του βάθρου.
Έχοντας ήδη ανέβει στο βάθρο το 2018, οι οδηγοί του #68 Ford GT έχουν γράψει ιστορία: είναι το πλήρωμα που απέσπασε την πρώτη νίκη της σύγχρονης εποχής για τη Ford στο Le Mans, το 2016. Οι Joey Hand (USA), Sébastien Bourdais (FRA) και Dirk Müller (GER) επιθυμούν να κάνουν το double.
Οι οδηγοί του #69 Ford GT ξεκίνησαν το πρωτάθλημα του 2018 με τον καλύτερο τρόπο, κερδίζοντας στο Rolex 24 At Daytona. Οι Ryan Briscoe (AUS), Richard Westbrook (GB) και Scott Dixon (NZ) είναι πανέτοιμοι για μία νίκη στον 24ωρο αγώνα.
Όλοι οι οδηγοί των Ford GT γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν στο Le Mans. Ακολουθούν οι αναμνήσεις τους από τους δύο τελευταίους αγώνες στο Le Mans, ενώ παράλληλα αποκαλύπτουν τις φιλοδοξίες τους για τον αγώνα του 2018.