Ο Gené είναι ένας από τους πιο επιτυχημένους οδηγούς του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ισπανία. Μετά το θρίαμβό του στο Open του 1998 της Nissan, ο Gené “μεταπήδησε” την επόμενη σεζόν στη Formula 1. Ξεκίνησε με την ομάδα Minardi, όπου η αποτελεσματικότητά του τον οδήγησε στη συνέχεια στη Williams, ως οδηγό δοκιμών. Μετά την Βρετανική ομάδα, ακολούθησε μια αντίστοιχη πορεία με την Scuderia Ferrari. Ωστόσο, η καριέρα του απογειώθηκε μετά τη Formula 1, με την θριαμβευτική νίκη του στο 24ώρο Le Mans το 2009, που τον κατέστησε τότε τον πρώτο Ισπανό που κέρδισε τον θρυλικό αγώνα. Το όνομα του Gené συνδέθηκε με τη Nissan, όταν “χρίστηκε” πρεσβευτής της NISMO, από το 2005.
Με έναν οδηγό αυτού του επιπέδου και με το σύνολο των εκδόσεων του GT-R στη διάθεσή του, η Nissan ήταν αποφασισμένη να κερδίσει το ρεκόρ στη δύσκολη πίστα των 1,76 χιλιομέτρων του INTA.
Ο Gené είχε στη διάθεσή του τρία μοντέλα: το GT-R R35, το GT-R Track Edition και το GT-R NISMO. Οδηγώντας και τα τρία, ο Gené κατάφερε να καταγράψει καλύτερο χρόνο με το καθένα από αυτά. Συγκεκριμένα, με το GT-R NISMO, σημείωσε νέο ρεκόρ πίστας 1:05.83, βελτιώνοντας το 1:06.39 που επιτεύχθηκε με το GT-R Track Edition και το 1:06.93 με το GT-R R35. Και με τις τρεις εκδόσεις του Nissan GT-R, κατέγραψε του ταχύτερους γύρους που έχουν χρονομετρηθεί στην πίστα του INTA.
Videos με στιγμιότυπα από τη συγκεκριμένη δράση, μπορείτε να δείτε στις διευθύνσεις https://youtu.be/ewexbO04FbQ & https://youtu.be/SvulPGXydKw
"Όταν μου πρότειναν αυτή την πρόκληση, στην αρχή ήμουν επιφυλακτικός, καθώς ήταν μια πίστα δοκιμών που δεν είχα αγωνιστεί ποτέ πριν", δήλωσε ο Gené. "Αλλά μόλις έκανα τις πρώτες στροφές της διαδρομής προς τα δεξιά του Juan Ignacio Eguiara της Automóvil και πήρα το τιμόνι του Nissan GT-R R35, παρατήρησα ότι αυτό το αυτοκίνητο ήταν σωστά στημένο για τη συγκεκριμένη διαδρομή. Έτσι, κάναμε την πρώτη προσπάθεια με αυτή την έκδοση και στη συνέχεια καταρρίψαμε το ρεκόρ, το οποίο ήταν μια ευχάριστη έκπληξη."
"Δοκιμάσαμε το Nissan GT-R Track Edition και η διαφορά στo κράτημα, την ισχύ και το βάρος σε σχέση με το GT-R R35, ήταν αυτό που μας επέτρεψε να “ξυρίσουμε” άλλα έξι δέκατα του δευτερολέπτου από το προηγούμενο ρεκόρ", δήλωσε ο Gené.
"Το κερασάκι στην τούρτα ήταν ο γρήγορος γύρος με το Nissan GT-R NISMO, ένα πραγματικό αγωνιστικό αυτοκίνητο, που ωστόσο μπορείτε να το οδηγήσετε σε καθημερινή βάση. Έχει μια εντυπωσιακή ανάρτηση. Όταν το δοκιμάσεις στην πίστα, αντιλαμβάνεσαι ότι αυτό το αυτοκίνητο έχει τους αγώνες στο DNA του. Με όλα τα συστήματα ελέγχου αποσυνδεδεμένα, καθώς μου αρέσει να οδηγώ με αυτό τον τρόπο, κατάφερα να πάω ακόμα πιο γρήγορα και να σπάσω το ρεκόρ ξανά.
Στο τέλος, ήταν μια απίστευτη μέρα με αξιοσημείωτη πρόοδο στους χρόνους, γεγονός που επιβεβαιώνει τις διαφορές μεταξύ των εκδόσεων. Είμαι πολύ περήφανος που ήμουν σε θέση να επιτύχω το ρεκόρ της πίστας με τα τρία Nissan GT-R που οδήγησα, πράγμα που αποδεικνύει τις δυνατότητες του συγκεκριμένου super σπορ αυτοκινήτου, στο πλέον απαιτητικό περιβάλλον. "