Δυναμική παράταξη της Opel στο Γερμανικό Αγώνα του WRC

Γράφτηκε από τον  Δευτέρα, 20 Αυγούστου 2018 21:12

Όπως και τα προηγούμενα έξι χρόνια, η Opel είχε και φέτος ισχυρή παρουσία στο Γερμανικό αγώνα του WRC. Ένας στους τρεις περίπου συμμετέχοντες οδήγησε μία από τις δύο εκδόσεις του Opel ADAM στις 18 ειδικές διαδρομές καλύπτοντας πάνω από 300 χιλιόμετρα.

Όταν μιλάμε για θεαματικές επιδόσεις και μάχες ανάμεσα στα μεγαλύτερα ταλέντα των ράλι στην Ευρώπη, τότε πρόκειται για το ADAC Opel Rallye Cup. Στην έκτη του χρονιά, το κορυφαίο ενιαίο κύπελο ράλι στην Ευρώπη αποτελεί το καλύτερο σχολείο για νέα ταλέντα, τα οποία με τη σειρά τους ξυπνούν τον ενθουσιασμό των θεατών στις ειδικές διαδρομές με την εκρηκτική τους οδήγηση. Φέτος, συμμετείχαν 22 οδηγοί από 12 χώρες (Γερμανία, Σουηδία, Βέλγιο, Λουξεμβούργο, Ιταλία, Βουλγαρία, Εσθονία, Ολλανδία, Δανία, Αγγλία, Γαλλία και ΗΠΑ) στο τιμόνι του Opel ADAM Cup με τους 140 ίππους.

Το Γερμανικό Ράλι προσμετρούσε και πάλι ως διπλός αγώνας στο ADAC Opel Rallye Cup. Στον πρώτο αγώνα των επτά ειδικών διαδρομών την Πέμπτη και την Παρασκευή, νικητής αναδείχτηκε ο 19χρονος Grégoire Munster από το Λουξεμβούργο μπροστά από το 19χρονο επίσης Εσθονό Karl-Martin Volver και τον 24χρονο Βέλγο Romain Delhez. Στο δεύτερο αγώνα, ο Elias Lundberg ανέτρεψε την κατάσταση. Αφότου τερμάτισε στην 4η θέση στον πρώτο αγώνα, ο 20χρονος Σουηδός πανηγύρισε την τρίτη φετινή νίκη στο δεύτερο γύρο του Γερμανικού ράλι. Έτσι, αύξησε τη διαφορά του στην κατάταξη του πρωταθλήματος στους 67 βαθμούς, καθώς οι κυριότεροι αντίπαλοί του Munster και Delhez είχαν ατυχήματα και δεν κατάφεραν να τερματίσουν. Δεύτερος τερμάτισε ο Άγγλος Frederic Field μπροστά από τον 26χρονο Γερμανό από το Hahnweiler, Felix Griebel, ο οποίος ανέβηκε για πρώτη φορά στο βάθρο ενός αγώνα του ADAC Opel Rallye Cup. Ο καλύτερος Γερμανός στον πρώτο αγώνα ήταν ο 21χρονος Nico Knacker από το Siedenburg.

Η Opel έπαιξε και φέτος σημαντικό ρόλο σε διεθνές επίπεδο. Ειδικά τα δύο ADAM R2 των 190 ίππων της εργοστασιακής ομάδας ADAC Opel Rally Junior Team έδωσαν μάχες απέναντι στους καλύτερους, για τη νίκη στην κατηγορία RC4 κερδίζοντας σε 13 από τις 18 συνολικά ειδικές διαδρομές. Δυστυχώς, κανείς από τους δύο οδηγούς της Opel Junior Team δεν κατάφερε να πάρει τη νίκη, η οποία θα ήταν η πέμπτη συνεχόμενη στην κατηγορία για την Opel στο ADAC Rallye Deutschland. Ενώ βρίσκονταν στη 2η θέση, οι Σουηδοί Tom Kristensson και Henrik Appelskog είχαν έξοδο στην ειδική διαδρομή 13, την περίφημη Panzerplatte. Οι Λετονοί συνάδελφοί τους μάλιστα, Mārtiņš Sesks και Renārs Francis είχαν ήδη τεθεί εκτός μάχης για νίκη στην κατηγορία από την προηγούμενη ημέρα από ατυχία. Τα 28 λεπτά ποινής που δέχθηκαν λόγω πρόωρης εγκατάλειψης ήταν αδύνατο να καλυφτούν παρότι οι ίδιοι ήταν ταχύτεροι σε έξι ειδικές διαδρομές το Σάββατο και την Κυριακή. Τελικά, κατάφεραν να τερματίσουν στην 5η θέση.
«Παρά ταύτα, η συμμετοχή στο Γερμανικό αγώνα του WRC δεν ήταν μόνο μία απίστευτη εμπειρία αλλά και η τέλεια προετοιμασία για το Ράλι Τσεχίας Barum Zlín το επόμενο Σαββατοκύριακο», εξηγεί ο Sesks. «Στο σκληρό, ασφάλτινο ράλι της Τσεχίας θέλουμε να διατηρήσουμε και αν είναι δυνατό να ενισχύσουμε την πρωτοπορία μας στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Junior». Στο Πρωτάθλημα ERC Junior U27 της FIA, η Opel διεκδικεί τον τέταρτο συνεχόμενο τίτλο της. Μετά από τρεις – από έξι συνολικά – αγώνες, οι εργοστασιακοί οδηγοί Sesks και Kristensson της Opel Junior Team βρίσκονται αντίστοιχα στην πρώτη και στην τρίτη θέση της κατάταξης.

Σχετικά Άρθρα