Ο στόχος, εξ αρχής, ήταν να επικοινωνήσει η μάρκα όχι μόνο όλα τα νέα της μοντέλα αλλά και τη νέα φιλοσοφία, το νέο design, να δοθεί η ευκαιρία στους επισκέπτες να γνωρίσουν τη νέα εποχή SKODA. Για το λόγο αυτό έχει δημιουργηθεί ένας ιδιαίτερος εκθεσιακός χώρος, μέσα στο περίπτερο, που ονομάζεται «User Experience», όπου οι επισκέπτες μπορούν να απολαύσουν μία μοναδική πλήρως ψηφιοποιημένη και εξατομικευμένη εμπειρία. Μέσα από το πρωτότυπο VISION RS η SKODA παρουσιάζει τον προπομπό ενός μελλοντικού κόμπακτ μοντέλου και ταυτόχρονα το επόμενο στάδιο εξέλιξης της σειράς RS.
Η τελευταία ενισχύεται από το KODIAQ RS, το πρώτο SUV της SKODA υψηλών επιδόσεων. Οι εκδόσεις SPORTLINE & SCOUT εμπλουτίζουν περαιτέρω τη γκάμα του δημοφιλούς SKODA KAROQ. Η SKODA OCTAVIA G-TEC είναι ακόμη πιο ισχυρή και προσφέρει ασυναγώνιστο κόστος χρήσης και απόλυτη φιλικότητα προς το περιβάλλον χάρη στη λειτουργία με φυσικό αέριο (CNG).
Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού 2018 (από τις 2 έως τις 14 Οκτωβρίου) η SKODA επιδεικνύει πώς ο οδηγός και το αυτοκίνητο αποκτούν ολοένα και πιο στενή συνδεσιμότητα. Στο περίπτερο της SKODA οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν από κοντά τεχνολογίες και υπηρεσίες που καθιστούν ευκολότερη την καθημερινή κινητικότητα σήμερα και στο μέλλον.
Στο χώρο «User Experience» οι επισκέπτες μπορούν να δημιουργήσουν ένα ψηφιακό είδωλο (avatar) και να διαμορφώσουν το προσωπικό και ψηφιακό τους alter ego. Χρησιμοποιώντας βίντεο μικρής διάρκειας, το avatar οδηγεί τον επισκέπτη σε μια φανταστική ημέρα η οποία διευκολύνεται από διάφορες καινοτομίες και υπηρεσίες κινητικότητας χάρη στο SKODA AUTO DigiLab.