Νέα SKODA FABIA

Γράφτηκε από τον  Τρίτη, 06 Νοεμβρίου 2018 21:38

Έχοντας ως «προίκα» τις πωλήσεις περισσότερων από 4.000.000 Fabia από όταν λανσαρίστηκε το μοντέλο, το 1999 και την αγορά της Γερμανίας ως την κορυφαία σε δημοφιλία, η νέα Fabia, σε hatchback και kombi αμαξώματα μπαίνει στην αγορά για να προσφέρει το πληρέστερο πακέτο στην κατηγορία.
Στις παραδοσιακές αξίες της μάρκας και του μοντέλου ειδικότερα, δηλαδή αξιοπιστία, ευρυχωρία και value for money, έρχονται πλέον να προστεθούν το σύγχρονο design, η προηγμένη τεχνολογία παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας, τα πιο σύγχρονα συστήματα συνδεσιμότητας. Παράλληλα, η πρωτοεμφανιζόμενη στη γκάμα έκδοση MONTE CARLO, με έντονα σπορ στοιχεία, προσδίδει το μέγιστο βαθμό εξατομίκευσης που αναζητά ο σύγχρονος αγοραστής ενός μοντέλου της κατηγορίας. Το νέο μοντέλο κάνει την πανελλήνια πρεμιέρα του στην έκθεση αυτοκινήτου ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ 2018, 10-18 Νοεμβρίου.

Κινητήρες MPI – σημαντικές τεχνικές αλλαγές.
Τα ακροφύσια ψεκασμού καυσίμου διασφαλίζουν τώρα πιο αποτελεσματικό ψεκασμό του καυσίμου. Αλλαγές έγιναν στον αισθητήρα οξυγόνου για καλύτερη αναλογία καυσίμου-αέρα. Με άμεσο ψεκασμό ο κινητήρας αποδίδει ισχύ 55 kW (75 PS). Η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές ρύπων μεικτού κύκλου του 1.0 MPI των 75 PS είναι 4,8 l ανά 100 km (110 g CO2/km).
Κινητήρες TSI – υπερσυμπιεστής και φίλτρο σωματιδίων βενζίνης.
Με τους κινητήρες TSI, το καύσιμο ψεκάζεται άμεσα σε υψηλή πίεση. Εκτός από το σύστημα εξαγωγής που περιλαμβάνει τον υπερσυμπιεστή, το σύστημα λαδιού και το σύστημα ψύξης τροποποιήθηκαν επίσης και οι κινητήρες και έγιναν πιο ανθεκτικοί στη θερμότητα, χρησιμοποιώντας νέα υλικά. Τα ηλεκτρονικά συστήματα των κινητήρων προσαρμόστηκαν και τώρα χρησιμοποιείται ένα φίλτρο σωματιδίων βενζίνης που μειώνει την εκπομπή σωματιδίων. Οι κινητήρες TSI αποδίδουν 70 kW (95 PS) και 81 kW (110 PS) αντίστοιχα. Η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές ρύπων μεικτού κύκλου της SKODA FABIA COMBI με 1.0 TSI με 95 PS είναι 4,5 l ανά 100 km (103 g CO2/km). Η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές ρύπων μεικτού κύκλου του 1.0 TSI με 110 PS και 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων είναι 4,6 l ανά 100 km (105 g CO2/km).

Συστήματα μετάδοσης – 7-τάχυτο DSG προαιρετικά για τον πιο ισχυρό κινητήρα TSI.
Στον βασικό εξοπλισμό της SKODA FABIA περιλαμβάνεται ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων που μεταδίδει την ισχύ στους μπροστινούς τροχούς. Ο πιο ισχυρός κινητήρας 1.0 TSI με 81 kW (110 PS) διατίθεται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων στον βασικό εξοπλισμό και προαιρετικά με 7-τάχυτο DSG. Στο τελευταίο, οι ταχύτητες μπορούν να αλλάζουν τόσο χειροκίνητα όσο και αυτόματα.

ΑΣΦΑΛΕΙΑ – Νέα συστήματα υποβοήθησης και φώτα LED
Συστήματα υποβοήθησης – διευρυμένη γκάμα χαρακτηριστικών από ανώτερες κατηγορίες οχημάτων. Η γκάμα του εξοπλισμού ασφαλείας μπορεί να επεκταθεί με τον προαιρετικό Προσαρμοστικό Έλεγχο Σταθερής Ταχύτητας, μια κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες στάθμευσης, Front Assist με ενσωματωμένη λειτουργία φρένου ανάγκης City, ανίχνευση κόπωσης (ειδοποίηση οδηγού), υποβοήθηση φώτων και βροχής, περιοριστή ταχύτητας και έλεγχο συγκράτησης σε ανηφόρα. Τρία ακόμα συστήματα υποβοήθησης – Ανίχνευση τυφλών σημείων, ειδοποίηση πίσω κυκλοφορίας και αυτόματη υποβοήθηση φώτων – είναι τώρα διαθέσιμα στην SKODA FABIA για πρώτη φορά.

Ανίχνευση τυφλών σημείων.
Η προαιρετική Ανίχνευση τυφλών σημείων αυξάνει την ασφάλεια κατά την οδήγηση σε δρόμους με πολλές λωρίδες κυκλοφορίας και στο προσπέρασμα. Ένα σύστημα ραντάρ παρακολουθεί την κυκλοφορία πίσω και δίπλα από το όχημα και προειδοποιεί τον οδηγό χρησιμοποιώντας LED στους πλαϊνούς καθρέφτες, όταν οχήματα βρίσκονται μέσα στο τυφλό σημείο ή πλησιάζουν γρήγορα από πίσω.

Ειδοποίηση πίσω κυκλοφορίας. Χρησιμοποιώντας αισθητήρες ραντάρ στο πίσω μέρος, η ειδοποίηση πίσω κυκλοφορίας της SKODA FABIA παρακολουθεί την κυκλοφορία πίσω από το όχημα, π.χ. όταν ο οδηγός βγαίνει με την όπισθεν από μια θέση στάθμευσης ή μια είσοδο. Μια ηχητική ειδοποίηση και ένα οπτικό σήμα στην οθόνη του οχήματος προειδοποιούν τον οδηγό για πιθανές συγκρούσεις.

Αυτόματη υποβοήθηση φώτων. Η αυτόματη υποβοήθηση φώτων μειώνει τον κίνδυνο θαμπώματος άλλων χρηστών του δρόμου με τη μεγάλη σκάλα φώτων. Όταν η μπροστινή κάμερα ανιχνεύσει οχήματα στην αντίθετη κυκλοφορία ή οχήματα μπροστά, το σύστημα πραγματοποιεί αυτόματα εναλλαγή από τη μεγάλη σκάλα φώτων στα φώτα πορείας. Η αυτόματη υποβοήθηση φώτων διατίθεται τόσο για τους προαιρετικούς προβολείς LED όσο και για τα φώτα Η7.

Προβολείς – Τεχνολογία LED για πρώτη φορά. Για πρώτη φορά διατίθενται προβολείς LED ως προαιρετικός εξοπλισμός για την SKODA FABIA. Ένα LED χρησιμοποιείται για τα φώτα πορείας και τη μεγάλη σκάλα φώτων, ενώ ένα δεύτερο χρησιμοποιείται για τον φωτισμό των στροφών. Τέσσερα άλλα LED χρησιμοποιούνται για τα φώτα ημέρας και τα φώτα στάθμευσης. Τα φώτα πορείας του νέου συστήματος εκπέμπουν 66% περισσότερο φως από την προηγούμενη ανώτερη έκδοση της γκάμας. Αυτό σημαίνει ότι οι προβολείς LED έχουν σαφώς υψηλότερη απόδοση από τους πιο φωτεινούς προβολείς αλογόνου ενώ ταυτόχρονα χρησιμοποιούν λιγότερη ενέργεια και έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.

Εν μέρει, αυτές οι τιμές έχουν ήδη ξεπεραστεί από τους προβολείς αλογόνου που περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό. Διαθέτοντας από έναν λαμπτήρα H7 για τα φώτα πορείας και τη μεγάλη σκάλα φώτων, και φωτεινότερα φώτα ημέρας που αποτελούνται από 4 LED, τα φώτα πορείας παράγουν 39% περισσότερο φως από την προηγούμενη βασική έκδοση.

Πίσω φώτα – διαθέσιμα επίσης με τεχνολογία LED. Τα πίσω φώτα διατίθενται επίσης προαιρετικά με τεχνολογία LED – στην SKODA FABIA MONTE CARLO διατίθενται μάλιστα ως βασικός εξοπλισμός. Έξι LED φώτων φρένων λάμπουν φωτεινότερα και χωρίς καθυστέρηση, παρέχοντας βελτιωμένη ασφάλεια. Δυο ακόμα LED στα πίσω φώτα δημιουργούν ένα αιχμηρό "C", τυπικό για τη μάρκα. Οι δυο μονάδες LED εδράζονται πίσω από ένα ειδικό κρύσταλλο αμμοβολής που κάνει τη φωτιζόμενη επιφάνεια να φαίνεται μεγαλύτερη. Η σχεδίαση των πίσω φώτων επιδεικνύει επίσης την τυπική για την SKODA κρυστάλλινη αίσθηση. Η τεχνολογία LED ενισχύει την ενεργητική ασφάλεια και προσφέρει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Τα φώτα ομίχλης δεν περιλαμβάνονται πλέον στα πίσω φώτα, αλλά τώρα είναι τοποθετημένα κάτω από αυτά. Τα φώτα όπισθεν και τα φλας χρησιμοποιούν τυπικούς λαμπτήρες, ενώ τα φώτα ομίχλης χρησιμοποιούν λαμπτήρες αλογόνου.
 
ΕΚΔΟΣΗ MONTE CARLO – Εξατομίκευση με πάθος και στυλ
Monte Carlo. H αστική περιοχή του πριγκιπάτου του Μονακό είναι συνώνυμη με το lifestyle, την κομψότητα και τους περίφημους αγώνες αυτοκινήτων. Η SKODA FABIA MONTE CARLO συνδυάζει αυτά τα χαρακτηριστικά και, ταυτόχρονα, αποτίει φόρο τιμής στην επιτυχία των αυτοκινήτων SKODA στο θρυλικό Ράλλυ του Monte Carlo. Σε συνδυασμό με το πιο δυναμικό νέο μπροστινό τμήμα, το δημοφιλές σπορ αυτοκίνητο διαθέτει επανασχεδιασμένο μπροστινό σπόιλερ με χείλος δυο τμημάτων και τροποποιημένο πίσω διαχύτη. Τα πίσω φώτα LED είναι βασικός εξοπλισμός. Στο εσωτερικό, νέα υλικά και ραφές σε χρώμα αντίθεσης δίνουν έμφαση στη σπορ και αναβαθμισμένη εμφάνιση.

Εξωτερικό – έκδοση με γνώμονα το lifestyle, με σπορ χαρακτήρα.
Το όνομα Monte Carlo υποδηλώνει την παράδοση αγώνων αυτοκινήτων. Το Ράλλυ του Monte Carlo, που διοργανώθηκε για πρώτη φορά το 1911, είναι το παλαιότερο γεγονός στο ημερολόγιο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος αυτή τη στιγμή και η ειδική διαδρομή ‘Sisteron’ είναι πλέον θρυλική. Δεν είναι τυχαίο που η SKODA FABIA MONTE CARLO βάζει επίσης πάνω από όλα τον σπορ χαρακτήρα.

Το πλαίσιο της επανασχεδιασμένης μάσκας ψυγείου και η οροφή διατίθενται σε σπορ μαύρο χρώμα, όπως και το χείλος δυο τμημάτων του μπροστινού σπόιλερ κάτω από τον μπροστινό προφυλακτήρα, οι εξωτερικοί καθρέφτες και οι βασικοί τροχοί αλουμινίου 16 ιντσών Italia. Ο επανασχεδιασμένος διαχύτης συνεχίζει τις σπορ πινελιές στο πίσω μέρος. Ένα έμβλημα MONTE CARLO κυριαρχεί σε κάθε μια από τις κολόνες Β στα μαρσπιέ των θυρών. Τα πλαϊνά μαρσπιέ διατίθενται σε μαύρο χρώμα. Το συμπαγές χρώμα Steel Grey προορίζεται αποκλειστικά για την SKODA FABIA MONTE CARLO. Επιπλέον, υπάρχει μια επιλογή άλλων δέκα χρωμάτων αμαξώματος.

Στον προαιρετικό εξοπλισμό για την SKODA FABIA MONTE CARLO περιλαμβάνεται μια πανοραμική γυάλινη οροφή και μια γκάμα μαύρων τροχών αλουμινίου. Οι τροχοί Torino έχουν διάμετρο 17 ίντσες, οι μαύρες γυαλισμένες ζάντες Vega είναι οι πρώτοι τροχοί 18 ιντσών για την έκδοση hatchback. Η SKODA FABIA MONTE CARLO μπορεί να εξοπλιστεί με οποιονδήποτε από τους κινητήρες της γκάμας.

Εσωτερικό – υλικά υψηλής ποιότητας, σπορ και αναβαθμισμένη εμφάνιση. Το μαύρο χρώμα κυριαρχεί επίσης στο εσωτερικό, καθώς χρησιμοποιείται για παράδειγμα για την οροφή, τις κολόνες και την κεντρική κονσόλα. Κόκκινες διακοσμητικές ραφές στα υποβραχιόνια των μπροστινών θυρών και στο μπροστινό κεντρικό υποβραχιόνιο κάνουν πιο ευχάριστη την ατμόσφαιρα. Ο φωτιζόμενος αποθηκευτικός χώρος στην κεντρική κονσόλα είναι νέο στοιχείο. Η εμφάνιση σε ανθρακί του πίνακα οργάνων παραπέμπει επίσης σε πιο αγωνιστικές συνθήκες. Τα καλύμματα δέρματος σε ανθρακί και οι ραφές σε λευκό χρώμα αντίθεσης χαρακτηρίζουν τα σπορ καθίσματα. Τα ραδιόφωνο Blues του βασικού εξοπλισμού παρέχει εξαιρετικής ποιότητας ήχο.
 

Σχετικά Άρθρα

  • Δύο ρεκόρ Guiness για το Škoda Enyaq RS iV

    Ένα Enyaq RS iV που οδηγούσε ο δημοσιογράφος Richard Meaden κατέκτησε το ρεκόρ Guiness για το «Μεγαλύτερο σε μήκος συνεχόμενο drift στον πάγο», καλύπτοντας απόσταση 7,351 χλμ.

  • Η SKODA teasάρει τα πρώτα σκίτσα του VISION 7S

    Δημοσιεύοντας τα πρώτα σκίτσα του πρωτότυπου αυτοκινήτου VISION 7S, η SKODA αποκαλύπτει περαιτέρω λεπτομέρειες για τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της.

  • Η ŠKODA αποκαλύπτει το πρώτο σχέδιο με το εσωτερικό του πρωτότυπου VISION 7S

    Το πρώτο σχέδιο του εσωτερικού του πρωτότυπου VISION 7S αποκαλύπτει ένα ευρύχωρο όχημα με εντελώς νέα, ευέλικτη εσωτερική αρχιτεκτονική, που προσφέρει χώρο για έως και επτά άτομα.

  • Νέο Skoda Fabia RS Rally2

    Η Škoda Motorsport αποκαλύπτει το νέο της αγωνιστικό μοντέλο Fabia RS Rally2, που αναμένεται να συνεχίσει στον δρόμο των επιτυχιών όπως και ο προκάτοχός του.

  • Ήρθε το νέο ŠKODA KAROQ

    Το 2017 η ŠKODA παρουσίασε το δεύτερο μοντέλο της μάρκας στην κατηγορία των μεσαίων SUV, το KAROQ.