Οι συνολικές πωλήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας αυξήθηκαν κατά 12,8% τους πρώτους δύο μήνες του έτους σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2018, σημειώνοντας ρεκόρ με 88.900 αυτοκίνητα. Ο αριθμός αυτός είναι επίσης μεγαλύτερος από τον όγκο που καταγράφηκε το 2000 (80.000). Οι πωλήσεις SEAT τον Φεβρουάριο συνέχισαν τη σταθερή ανάπτυξη με 44.500 οχήματα, 11.4% περισσότερο από τον ίδιο μήνα το 2018 (39.900).
Οι πωλήσεις CUPRA* σημειώνουν επίσης σημαντική πρόοδο, με αξιοσημείωτη ανάπτυξη. Κατά τους πρώτους δύο μήνες του 2019, το CUPRA πούλησε 3.600 αυτοκίνητα, 101.4% περισσότερο από την αντίστοιχη περσινή χρονιά. (αποτέλεσμα ενσωματωμένο στο συνολικό ποσό των πωλήσεων της SEAT).
O SEAT Vice-president Sales and Marketing & CUPRA CEO Wayne Griffiths, επεσήμανε ότι «ξεκινώντας αύριο, θα παρουσιάσουμε το μέλλον της εταιρείας στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης μέσω μοντέλων όπως το SEAT el-Born και το CUPRA Formentor, που θα συμπεριληφθούν στη γκάμα μας. Εξακολουθούμε να εργαζόμαστε για το μέλλον με την ικανοποίηση να πετυχαίνουμε εξαιρετικά αποτελέσματα στο παρόν και να σπάμε τα ρεκόρ κάθε μήνα».
Η SEAT συνέχισε την ανάπτυξη στις κύριες αγορές της τους δύο πρώτους μήνες του έτους. Η Ισπανία ηγείται της κατάταξης των πωλήσεων με 17.800 πωληθέντα οχήματα (+4.0%), ελαφρώς μπροστά από τη Γερμανία, όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 21.0% και ανήλθαν σε 16.600 μονάδες. Το Ηνωμένο Βασίλειο είναι η τρίτη κορυφαία αγορά SEAT, με αύξηση πάνω από 20% και 8.100 πωλήσεις (+23,9%).
Τα αποτελέσματα στη Γαλλία και την Ιταλία ξεχώρισαν επίσης στις αρχές του έτους, με αύξηση 12,1% (4.800 πωλήσεις) και 19,3% (4,400) αντίστοιχα. Άλλες χώρες που σημείωσαν σημαντική αύξηση πωλήσεων ήταν η Αυστρία (4.100, +17.1%), οι Κάτω Χώρες (2.200, +25.3%) και η Πορτογαλία (1.600, +22.5%) και εκτός Ευρώπης, η Αλγερία (6.600, +40.0%) και το Μεξικό (4.300, +8.9%).