Απαραίτητο συστατικό για τα παραπάνω, όπως και για το σωστό στήσιμο του αυτοκινήτου, με εναλλαγές στις ρυθμίσεις ακόμα και κατά την διάρκεια του αγώνα, είναι η εμπειρία του πληρώματος.
Αυτή η απουσία εμπειρίας κόστισε μία άνετη νίκη στην κατηγορία WRC 2 Pro για την ομάδα της SKODA Motorsport και τον Kalle Rovanperä, ο οποίος με το ιδιωτικής συμμετοχής SKODA Fabia R5 βρέθηκε να οδηγεί με άνεση τον αγώνα, αλλά στη μεγαλύτερη σε μήκος Ειδική Διαδρομή των 47 χλμ. του δεύτερου σκέλους, πάτησε σε χώματα που είχαν φέρει στο εσωτερικό μιας στροφής προπορευόμενα αυτοκίνητα, με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο του αυτοκινήτου και να χτυπήσει σε ένα βράχο.
Αν και αρχικά εκτιμήθηκε ότι ήταν μία απλή βλάβη, εν τούτοις μετά από ενδελεχή έλεγχο των μηχανικών της Skoda στο Service Park, διαπιστώθηκε ότι είχε χτυπηθεί και το roll cage, οπότε για λόγους ασφαλείας, το φινλανδικό πλήρωμα δεν μπόρεσε την επόμενη ημέρα να επανεκκινήσει, χάνοντας έτσι την ευκαιρία για μία σημαντική βαθμολογικά νίκη.
Ωστόσο, τη σημαία της SKODA κράτησαν ψηλά οι ιδιωτικές ομάδες που συμμετείχαν με Fabia R5. Οι Ιταλοί Fabio Andolfi - Simone Scattolin έδειξαν να είναι ταχύτατοι σε όλον τον αγώνα, ενώ στο τέλος του συνάντησαν την σθεναρή αντίσταση και πίεση από τους επίσης «πρωτάρηδες» πρωταθλητές ράλι Ευρώπης U28 Nikolay Gryazin - Yaroslav Fedorov. Οι δύο Ρώσοι, παρά την έλλειψη εμπειρίας με τους δρόμους της Κορσικής, έκαναν μια εντυπωσιακή επίδοση κατά τη διάρκεια της προτελευταίας Ειδικής Διαδρομής του αγώνα και πήραν προσωρινά το προβάδισμα στην γενική της R5. Αλλά όλα κρίθηκαν στην τελευταία Ειδική Διαδρομή, όπου οι Andolfi - Scattolin έκαναν επίθεση και υπερβάλλοντας εαυτούς, τελικά πέτυχαν την πρώτη τους νίκη στην κατηγορία WRC 2 σε αγώνα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος.