Η Ισπανική αυτοκινητοβιομηχανία πούλησε 62,500 οχήματα, ήτοι 3.5% περισσότερο από τον Μάρτιο του 2018 (60,400), ο οποίος ήταν μέχρι τώρα ο υψηλότερος αριθμός πωλήσεων για έναν μήνα.
Τα αποτελέσματα του Μαρτίου συνέβαλαν να κλείσει με ρεκόρ το πρώτο τρίμηνο για την SEAT. Οι παγκόσμιες πωλήσεις της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 8,8% σε σύγκριση με τους τρεις πρώτους μήνες του 2018 και με 151,400 οχήματα που παραδόθηκαν, ο αριθμός ξεπέρασε το περσινό πρώτο τρίμηνο (139,200).
Οι παραδόσεις της μάρκας CUPRA* επηρεάζουν σίγουρα θετικά τα αποτελέσματα της εταιρείας. Το πρώτο τρίμηνο του 2019, η CUPRA πούλησε 6,000 αυτοκίνητα, ήτοι 115.7% περισσότερα από την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους, κυρίως χάρη στην συμβολή του CUPRA Ateca (*σημείωση: αποτέλεσμα ενσωματωμένο στο σύνολο των πωλήσεων της SEAT). Ο αντιπρόεδρος Marketing και Πωλήσεων της SEAT και Διευθύνων Σύμβουλος της CUPRA, Wayne Griffiths, επεσήμανε ότι «η ευρεία γκάμα νέων προϊόντων μας επέτρεψε να συνεχίσουμε να σπάζουμε ρεκόρ το πρώτο τρίμηνο του έτους. Το οικονομικό σκηνικό παρουσιάζει αβεβαιότητες και προκλήσεις, και ως εκ τούτου, το ρεκόρ που επιτύχαμε κατά το πρώτο τρίμηνο είναι ακόμη πιο σημαντικό. Το νέο SEAT Tarraco θα ενισχύσει τις παγκόσμιες πωλήσεις μας, γεγονός που μας δίνει εμπιστοσύνη για το έτος. Επιπλέον, τα εξαιρετικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου της CUPRA μας ενθαρρύνουν να συνεχίσουμε να επεκτείνουμε την παρουσία της μάρκας στην Ευρώπη και σε στρατηγικές περιοχές όπως η Βόρεια Αφρική και η Λατινική Αμερική».
Τους πρώτους τρεις μήνες του 2019, η Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο, μαζί με την Αλγερία, πρωτοστάτησαν στην παγκόσμια αύξηση πωλήσεων της SEAT. Η Ισπανία και η Γερμανία ήταν οι δύο κύριες αγορές, με πωλήσεις 29.400 οχημάτων. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 16,2% στη Γερμανία και 2,9% στην Ισπανία, παρόλο που οι ταξινομήσεις στη χώρα μειώθηκαν κατά περίπου 7%. Η SEAT είναι συνολικά η κορυφαία μάρκα στην Ισπανική αγορά κατά το πρώτο τρίμηνο, καθώς και στις λιανικές πωλήσεις.
Το ρεκόρ της SEAT μπορεί επίσης να εξηγηθεί από την ανάπτυξη σε χώρες όπως η Γαλλία (8.100, + 10.5%), η Ιταλία (7.000, + 12.3%), η Αυστρία (6.000, + 4.3%), οι Κάτω Χώρες (3.000, + 16.2%). Η μάρκα πέτυχε τον υψηλότερο όγκο πωλήσεων του πρώτου τριμήνου σε δύο από τις παραπάνω αγορές, την Αυστρία και την Ελβετία.
Επιπλέον, η Αλγερία είναι μία από τις χώρες όπου οι παραδόσεις της SEAT αυξήθηκαν περισσότερο σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2018 και έθεσαν νέο ρεκόρ: 10.000 πωληθέντα οχήματα (+ 38,8%). Η πορεία στο Μεξικό είναι επίσης θετική (+6,2%), το οποίο παραμένει μια από τις βασικές αγορές για την μάρκα με 6.400 αυτοκίνητα.