Το Corsa θα γιορτάσει την πρεμιέρα του πριν από το τέλος της χρονιάς. Όλες οι εκδόσεις του νέου Corsa, diesel, βενζίνης ή – για πρώτη φορά – ηλεκτρική, επωφελούνται από τη μείωση βάρους: η δυναμική συμπεριφορά βελτιώνεται, η κατανάλωση ενέργειας μειώνεται. Η ελαφρύτερη έκδοση της επόμενης γενιάς, πέφτει ακόμα και κάτω από το ορόσημο των 1.000 kg – εξαιρουμένου του οδηγού, το πεντάθυρο μοντέλο θα ζυγίζει μόνο 980kg. Συγκριτικά με τον προκάτοχό του είναι 108kg ελαφρύτερο. Πρόκειται για μία εξοικονόμηση βάρους της τάξεως του 10% περίπου, με παρόμοιο μήκος 4,06 m. Μία τέτοια μείωση βάρους χωρίς σημαντική μεταβολή στις διαστάσεις θεωρείται αξιοσημείωτο επίτευγμα και μεταφράζεται ως άμεσο όφελος στον καταναλωτή.
Το Opel Corsa είναι ένα καινοτόμο bestseller και έχουν επιλέξει εκατομμύρια πελάτες από το 1982 που λανσαρίστηκε. Από τότε, πάνω από 13,6 εκατομμύρια Corsa έχουν κατασκευαστεί στα εργοστάσια της Zaragoza (Ισπανία) και του Eisenach (Γερμανία). Η έκτη γενιά πρόκειται τώρα να μπει στην παραγωγή και θα διατίθεται για παραγγελία από εφέτος το καλοκαίρι.
Νέο Corsa: πολύ-ενεργειακή πλατφόρμα υποστηρίζει ποικίλα συστήματα κίνησης
Η ευφυής σχεδίαση χαμηλού βάρους ξεκινά από τον υπολογιστή και εξελίσσεται με τη συμβολή των πιο σύγχρονων τεχνολογιών εικονικής πραγματικότητας. Χρησιμοποιώντας ατσάλι διαφόρων κατηγοριών και εφαρμόζοντας συγκεκριμένες μεθόδους συγκόλλησης, οι ειδικοί κατάφεραν να μειώσουν αισθητά το βάρος του Corsa. Στην όλη διαδικασία περιλαμβάνεται η συστηματική χρήση κραμάτων υψηλής και υπερυψηλής αντοχής, και η βελτιστοποίηση διαδρομών απόσβεσης φορτίου, συνδέσεων, δομής και μορφής. Συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο, το σασί αμέσως μετά τη συναρμολόγησή του (body-in-white) είναι 40kg ελαφρύτερο. Το επόμενο Corsa βασίζεται στη νέα πολύ-ενεργειακή πλατφόρμα (multi-energy) για μικρά και συμπαγή μοντέλα, που υποστηρίζει τη λειτουργία ποικίλων συστημάτων κίνησης. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν είτε κινητήρες καύσης είτε μία πλήρως ηλεκτρική έκδοση.
Οι αλουμινένιοι κινητήρες μειωμένου βάρους, σε συνδυασμό με τη βελτιστοποίηση των εμπρός και πίσω αξόνων, συμβάλλουν επίσης στο χαμηλό συνολικό βάρος. Οι εξαιρετικά συμπαγείς τρικύλινδροι βενζινοκινητήρες ζυγίζουν περίπου 15kg λιγότερο από τις προηγούμενες τετρακύλινδρες μονάδες παρόμοιας ιπποδύναμης. Εξαιρετικά ασυνήθιστο στην κατηγορία μικρών αυτοκινήτων είναι το αλουμινένιο καπό του κινητήρα, που αν και μεγαλύτερο, εξοικονομεί 2,4kg σε σχέση με αυτό του προηγούμενου μοντέλου. Μέχρι πρότινος το μοναδικό μοντέλο της οικογένειας Opel με αλουμινένιο καπό ήταν το Insignia. Τα καθίσματα έχουν συνεισφέρει επίσης στη μείωση βάρους. Η νέα, βελτιστοποιημένη δομή των καθισμάτων εξοικονομεί συνολικά 10kg – 5.5kg μπροστά, 4.5kg πίσω με τη χρήση ενός νέου, ελαφρύτερου μονωτικού υλικού. Η μείωση βάρους που έχει επιτευχθεί με την εφαρμογή όλων αυτών των μέτρων, σε συνδυασμό με τη βέλτιστη αεροδυναμική και τους αποδοτικούς κινητήρες, θα έχει ως αποτέλεσμα τη σημαντική μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2.