Ο μήνας έκλεισε με συνολικές παραδόσεις 196.179 οχημάτων του BMW Group, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό από την αρχή της χρονιάς σε 801.520 / +0,2%. Το θετικό πρόσημο επιτεύχθηκε παρά την πτωτική τάση που επικρατεί σε πολλές αγορές σε όλο τον κόσμο.
«Αυτό το θετικό αποτέλεσμα σε ένα περιβάλλον προκλήσεων, δείχνει ότι με το συνεχιζόμενο λανσάρισμα των μοντέλων μας, προσελκύουμε νέους πελάτες στη βασική μάρκα μας και βαδίζουμε σταθερά για την επίτευξη του στόχου πωλήσεων του 2019», δήλωσε ο Pieter Nota, Μέλος Δ.Σ. της BMW AG, υπεύθυνος Πελατών, Μαρκών και Πωλήσεων. «Η ζήτηση για την BMW X7 ξεπέρασε τις προσδοκίες μας και έχει συμβάλλει σε μία συνολική αύξηση πάνω από 20% για την οικογένεια μοντέλων BMW X τον Απρίλιο. Η αλλαγή μοντέλου της BMW Σειράς 3 προχωρά σύμφωνα με το πρόγραμμα και σε αγορές όπου ήδη διατίθεται η έβδομη γενιά, οι αντιδράσεις των πελατών είναι ιδιαίτερα θετικές», συνέχισε ο Nota.
Οι πωλήσεις BMW αυξήθηκαν κατά 2,3% τον Απρίλιο, με συνολικές παραδόσεις 171.154 οχημάτων σε όλο τον κόσμο. Με το αποτέλεσμα αυτό, οι συνολικές πωλήσεις της μάρκας το πρώτο τετράμηνο της χρονιάς ανήλθαν σε 690.469 / +0,8%. Μεγαλύτεροι συντελεστές ανόδου ήταν τα μοντέλα BMW X. Οι παγκόσμιες πωλήσεις της BMW X2 υπερδιπλασιάστηκαν σε σχέση με τον περασμένο Απρίλιο, ενώ οι πωλήσεις της BMW X3 αυξήθηκαν κατά 71,0% και οι παραδόσεις της BMW X4 κατά 36,2%. Συνολικά, τα μοντέλα BMW X είχαν μερίδιο 43,3% επί των συνολικών πωλήσεων της μάρκας τον Απρίλιο, με 74.049 παραδόσεις σε όλο τον κόσμο, αύξηση 20,5% έναντι του ίδιου μήνα, πέρσι.
Παρά την αλλαγή μοντέλου της BMW Σειράς 3, οι πωλήσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων του BMW Group από την αρχή της χρονιάς, παραμένουν στο υψηλό περσινό επίπεδο. Η ζήτηση για το BMW i3 εξακολουθεί να αυξάνεται, με τις πωλήσεις τον Απρίλιο να σημειώνουν άνοδο 21,6%. Αξίζει να σημειωθεί, πάνω από μία στις τέσσερις BMW Σειρά 2 Active Tourer που παραδόθηκαν σε πελάτες είναι ηλεκτροκίνητες (BMW 225xe iPerformance Active Tourer: κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 2,5-2,3 l/100 km, κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στο μικτό κύκλο: 13,7-13,4 kWh/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 57-52 g/km), ενώ οι πωλήσεις του plug-in υβριδικού MINI Cooper S E Countryman ALL4 (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 2,5-2,4 l/100 km, κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στο μικτό κύκλο: 13,7-13,4 kWh/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 56-55 g/km) υπετετραπλασιάστηκαν το μήνα αυτό. Μέχρι το τέλος της επόμενης χρονιάς, το BMW Group θα έχει λανσάρει δέκα νέα, ή ανανεωμένα ηλεκτροκίνητα μοντέλα. Μέχρι το 2025, η εταιρία σκοπεύει να έχει τουλάχιστον 25 ηλεκτροκίνητα μοντέλα στην αγορά, 12 εκ των οποίων θα είναι πλήρως ηλεκτρικά.
Σε μία εξαιρετικά ανταγωνιστική κατηγορία και με την εταιρία να παραμένει σταθερά προσηλωμένη στην κερδοφορία, οι πωλήσεις της μάρκας MINI μειώθηκαν συγκριτικά με πέρσι. Οι παραδόσεις από την αρχή της χρονιάς ανήλθαν σε 109.443 (-3,7%), ενώ οι πωλήσεις τον Απρίλιο σημείωσαν πτώση 9,9%, φτάνοντας στις 24.623 μονάδες. Ο μήνας αυτός συνέπεσε με μία διακοπή της παραγωγής διάρκειας 4 εβδομάδων στο Εργοστάσιο της Οξφόρδης, λόγω προγραμματισμένων εργασιών ετήσιας συντήρησης. Συνεχίζονται οι προετοιμασίες για το λανσάρισμα του πλήρως ηλεκτρικού MINI αργότερα μέσα στη χρονιά, ενός μοντέλου που θα κατασκευάζεται στο Βρετανικό εργοστάσιο.
Οι ισχυρές πωλήσεις της BMW Motorrad συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό, με τις παραδόσεις από την αρχή της χρονιάς να έχουν αυξηθεί κατά 7,7% (57.014). Τον Απρίλιο, συνολικά 18.408 (+7,7%) πολυτελείς μοτοσικλέτες και maxi scooters της BMW Motorrad παραδόθηκαν σε πελάτες σε όλο τον κόσμο.