SUPERB iV

Γράφτηκε από τον  Παρασκευή, 24 Μαΐου 2019 00:59

 Το SKODA SUPERB ανανεώνεται ριζικά και με αυτήν την αφορμή εμπλουτίζεται η γκάμα του με το SUPERB iV, το πρώτο μοντέλο της SKODA με plug-in υβριδική τεχνολογία. Το SUPERB iV διαθέτει έναν 1.4 TSI κινητήρα βενζίνης και έναν ηλεκτροκινητήρα, συνδυασμένης απόδοσης 218 ίππων (160 kW). Η αυτονομία με αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια φτάνει μέχρι και τα 55 χιλιόμετρα σε κύκλο WLTP ενώ η συνολική αυτονομία ανέρχεται σε 850 χιλιόμετρα.
Το plug-in υβριδικό SUPERB θα είναι διαθέσιμο στις εκδόσεις εξοπλισμού Ambition και Style καθώς και στις SUPERB SPORTLINE και SUPERB L&K. Η παραγωγή θα ξεκινήσει το Φθινόπωρο ενώ το λανσάρισμα του μοντέλου είναι προγραμματισμένο για τις αρχές του 2020, όταν αναμένεται και στην Ελλάδα.


Ο συνδυασμός ενός αποδοτικού κινητήρα βενζίνης μικρού κυβισμού με έναν ηλεκτροκινητήρα, προσφέρει χαμηλές εκπομπές ρύπων και μειωμένη κατανάλωση καυσίμου. Η μπαταρία των 37 Ah έχει αποδιδόμενη ενέργεια 13 kWh, η εκπομπή ρύπων CO2 είναι κάτω από τα 40 γρμ./χλμ. ενώ η ηλεκτρική αυτονομία αγγίζει τα 55 χιλιόμετρα (κατά WLTP). Το SKODA SUPERB iV πληροί τις πλέον αυστηρές προδιαγραφές Euro 6d TEMP.
Η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί πλήρως και κατά τη διάρκεια της νύχτας χρησιμοποιώντας μια στάνταρ πρίζα ή μέσα σε 3 ώρες και 30 λεπτά σε ένα wall-box ισχύος 3,6 kW. Η υποδοχή φόρτισης του αυτοκινήτου βρίσκεται στην εμπρός μάσκα. Το SKODA SUPERB iV έχει την δυνατότητα να φορτίζει ή να διατηρεί τα επίπεδα της μπαταρίας κατά την οδήγηση με χρήση του κινητήρα βενζίνης και της ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση. Αυτό δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να καλύψει τα τελευταία χιλιόμετρα μιας μεγάλης διαδρομής, π.χ. μέσα σε μια πόλη, χωρίς να εκπέμπει καθόλου ρύπους.


Δυναμική οδήγηση με ηλεκτρική υποβοήθηση
Ο ηλεκτροκινητήρας των 85 kW υποβοηθά -όποτε είναι απαραίτητο ή όποτε το επιθυμεί ο οδηγός- τον βενζινοκινητήρα 1.4 TSI, ο οποίος αποδίδει 156 ίππους (115 kW). Το σύστημα Driving Mode Select προσφέρει τρία προφίλ οδήγησης: τα SPORT, E-mode και HYBRID. Στο SPORT ο οδηγός έχει στην διάθεσή του τη μέγιστη απόδοση των 218 ίππων (160 kW) και 400 Nm ροπής. Σε συνδυασμό με το στάνταρ DSG με τις 6 σχέσεις ο οδηγός βιώνει μια συναρπαστική εμπειρία. Στο E-mode, το SKODA SUPERB iV κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια από τη μπαταρία, ενώ στο HYBRID τα ηλεκτρονικά ρυθμίζουν την συνδυασμένη λειτουργία του βενζινοκινητήρα και του ηλεκτροκινητήρα.
Η μπαταρία ιόντων λιθίου είναι υψηλής τάσης και βρίσκεται στο δάπεδο και μπροστά από τον πίσω άξονα. Ο χώρος αποσκευών του SKODA SUPERB iV είναι 485 λίτρα στη λιμουζίνα και 510 λίτρα στο COMBI. Το ρεζερβουάρ καυσίμου χωρά 50 λίτρα. Εξωτερικά το υβριδικό μοντέλο ξεχωρίζει από τα λογότυπα iV στο πίσω μέρος ενώ μπροστά υπάρχει επανασχεδιασμένος προφυλακτήρας με κυψελωτή κατασκευή και εισαγωγές αέρα τύπου «κουρτίνας». Χάρη στο σύστημα παραγωγής ήχου E-noise οι πεζοί και οι ποδηλάτες, για παράδειγμα, θα μπορούν να αντιλαμβάνονται το SKODA SUPERB iV κάθε φορά που αυτό κινείται εντελώς αθόρυβα και αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια.


Η ανανεωμένη οικογένεια SUPERB: ακόμα πιο όμορφος σχεδιασμός και άφθονοι χώροι

Η έκδοση plug-in προστίθεται στη γκάμα του SUPERB ως μέρος της προϊοντικής ανανέωσης του μοντέλου. Η SKODA αναβάθμισε το SUPERB στο πλαίσο της ανανέωσής του και έτσι τώρα εντυπωσιάζει ακόμα περισσότερο με τις καινούργιες τεχνολογίες του και το ακόμα πιο πολυτελές εσωτερικό του. Για πρώτη φορά μοντέλο παραγωγής της SKODA διαθέτει φουλ LED Matrix προβολείς, ενώ ταυτόχρονα παρουσιάζονται για πρώτη φορά πολλά νέα συστήματα υποβοήθησης, όπως το Προγνωστικό Σύστημα Διατήρησης Ταχύτητας (Predictive Cruise Control). 

Πέρα από το plug-in υβριδικό σύστημα πρόωσης υπάρχουν διαθέσιμοι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, με απόδοση από 120 έως 272 ίππους (88-200 kW).
Ο δυναμικός και κομψός σχεδιασμός αναβαθμίστηκε με μια επανασχεδιασμένη μάσκα και ένα χρωμιωμένο στοιχείο μεταξύ των πίσω φώτων LED. Tο μήκος του SUPERB αυξήθηκε κατά 8 χιλιοστά στα 4,869 μέτρα (στο COMBI κατά 6 χιλιοστά στα 4,862 μέτρα). Το μεταξόνιο, το πλάτος και τοι ύψος έχουν παραμείνει τα ίδια. Στο εσωτερικό οι χρωμιωμένες λεπτομέρειες, οι νέες επενδύσεις των καθισμάτων και οι ραφές που δημιουργούν αντίθεση δημιουργούν μια φρέσκια εικόνα. Με εξαιρετικά μεγάλους χώρους και ένα πορτμπαγκάζ 625 λίτρων στο SKODA SUPERB ή 660 λίτρων στο SKODA SUPERB COMBI, το μοντέλο εξακολουθεί να αποτελεί το σημείο αναφοράς στην κατηγορία του.

Σχετικά Άρθρα

  • Δύο ρεκόρ Guiness για το Škoda Enyaq RS iV

    Ένα Enyaq RS iV που οδηγούσε ο δημοσιογράφος Richard Meaden κατέκτησε το ρεκόρ Guiness για το «Μεγαλύτερο σε μήκος συνεχόμενο drift στον πάγο», καλύπτοντας απόσταση 7,351 χλμ.

  • Η SKODA teasάρει τα πρώτα σκίτσα του VISION 7S

    Δημοσιεύοντας τα πρώτα σκίτσα του πρωτότυπου αυτοκινήτου VISION 7S, η SKODA αποκαλύπτει περαιτέρω λεπτομέρειες για τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της.

  • Η ŠKODA αποκαλύπτει το πρώτο σχέδιο με το εσωτερικό του πρωτότυπου VISION 7S

    Το πρώτο σχέδιο του εσωτερικού του πρωτότυπου VISION 7S αποκαλύπτει ένα ευρύχωρο όχημα με εντελώς νέα, ευέλικτη εσωτερική αρχιτεκτονική, που προσφέρει χώρο για έως και επτά άτομα.

  • Νέο Skoda Fabia RS Rally2

    Η Škoda Motorsport αποκαλύπτει το νέο της αγωνιστικό μοντέλο Fabia RS Rally2, που αναμένεται να συνεχίσει στον δρόμο των επιτυχιών όπως και ο προκάτοχός του.

  • Ήρθε το νέο ŠKODA KAROQ

    Το 2017 η ŠKODA παρουσίασε το δεύτερο μοντέλο της μάρκας στην κατηγορία των μεσαίων SUV, το KAROQ.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Η Έκτη Γενιά Opel Corsa Γίνεται Ηλεκτρική CITIGOe iV »