Μετά από μία δεκαετία δουλειάς το πρότζεκτ Bloodhound κόντεψε κυριολεκτικά να σταματήσει καθώς δεν υπήρχαν άλλα κεφάλαια να το υποστηρίξουν στα τέλη του περασμένου έτους.Παρόλα αυτά το πρότζεκτ σώθηκε από έναν Βρετανό επιχειρηματία τον Ian Warhurst που το αγόρασε με άγνωστο μέχρι στιγμής ποσό και έτσι το όνειρο των 1000 μιλίων παραμένει ζωντανό.
Οι δοκιμές έχουν ήδη αρχίσει και για αυτό το λόγο το Bloodhound LSR βρέθηκε τις προηγούμενες ημέρες στην Νότιο Αφρική σε μία προσπάθεια να ξεπεράσει τα 500 μίλια/ώρα, κάτι για το οποίο θα χρειαστούν πολλές προσπάθειες αφού πρέπει να αναλύουν τα δεδομένα που λαμβάνουν από εκατοντάδες αισθητήρες για την απόδοση και την σταθερότητα, ενώ ταυτόχρονα πρέπει να εκτιμήσουν και την ικανότητα του Bloodhound LSR να επιβραδύνει.
Η πιο πρόσφατη δοκιμή που έγινε με στόχο να φτάσει τα 450 μίλια/ώρα στέφθηκε από επιτυχία, με το Bloodhound LSR να αγγίζει τα 461 μίλια/ώρα. Αν και τα σχέδια ήθελαν να ξανακάνουν προσπάθεια για να φτάσουν τα 500 μίλια/ώρα ωστόσο κάτι τέτοιο δεν έγινε λόγω κάποιων μικρών ζημιών που βρέθηκαν στο Bloodhound LSR.
Το Bloodhound LSR διαθέτει έναν κινητήρα Rolls-Royce EJ200 από αεροπλάνο Eurofighter Typhoon, μαζί με ένα σύμπλεγμα από ρουκέτες για να φτάσει στο μαγικό νούμερο των 1000 μιλίων/ώρα. Αυτή η ταχύτητα θα έσβηνε το ρεκόρ των 763.035 μιλίων/ώρα που έγινε από το Thrust SSC, στέλνοντάς το στην άλλη άκρη της ερήμου τρέχοντας με 447 μέτρα/δευτερόλεπτο – με αυτή η ταχύτητα μπορεί να καλύψει το μήκος ενός ποδοσφαιρικού γηπέδου σε μόλις 0.234 δευτ. ή ολόκληρο το μήκος της Ουαλίας (170 μίλια) σε μόλις 10 λεπτά.
Παρά την τεχνολογία αιχμής, τα υπάρχοντα σχέδια έχουν έναν κινητήρα Jaguar V8 560 ίππων στην καρδιά του LSR. Χρειάζεται αρκετή ισχύ για να περάσουν τα καύσιμα στον κινητήρα τζετ, που σημαίνει ότι όπως είναι φυσικό θα στραφούν σε έναν τέτοιος κινητήρα που είναι και ο φθηνότερος – ελπίζοντας ότι θα αντικατασταθεί με έναν πιο αποδοτικό ηλεκτροκινητήρα με μπαταρίες, τεχνολογία που δεν υπήρχε όταν το project ξεκίνησε πριν από μια δεκαετία.