Η Ford σηματοδοτεί μία σημαντική αλλαγή στις δραστηριότητες της στην Ευρώπη στον τομέα των επιβατικών αυτοκινήτων με το λανσάρισμα μιας νέας καμπάνιας με τίτλο “Bring on Tomorrow”.
Έχοντας δεσμευτεί να πρωταγωνιστήσει σε μία εποχή στην οποία η αυτοκινητοβιομηχανία μετασχηματίζεται με γοργούς ρυθμούς, η Ford θα προσφέρει 14 εξηλεκτρισμένα οχήματα μέχρι το τέλος 2020 και υπόσχεται να εξηλεκτρίσει όλα τα μελλοντικά επιβατικά της μοντέλα που θα κυκλοφορήσουν στην αγορά.
«Αυτή η νέα κατεύθυνση της μάρκας είναι κάτι πολύ περισσότερο από μία διαφημιστική καμπάνια – είναι μία νέα προσέγγιση των εργαζομένων της Ford που αντανακλά τους γρήγορους ρυθμούς της εποχής και αποτυπώνει τη θέση της Ford στο προσκήνιο μιας πραγματικής αλλαγής» δήλωσε ο Anthony Ireson, director, Marketing Communications, Ford Ευρώπης. «Προσφέρουμε μία πολύ δυνατή προϊοντική γκάμα με καινοτομίες και νέες τεχνολογίες που οι πελάτες μας θα αγαπήσουν έχοντας στην αιχμή του δόρατος την εξαιρετική Mustang Mach-E.»
Διαθέσιμη τώρα για προ-παραγγελία σε επιλεγμένες Ευρωπαϊκές αγορές, η πλήρως ηλεκτρική Mustang Mach-E πρωταγωνιστεί στην πρώτη τηλεοπτική διαφήμιση “Bring on Tomorrow” επαναπροσδιορίζοντας τη φιλοσοφία της Mustang ως ένα ελεύθερο, προηγμένο, γρήγορο και επαναστατικό μοντέλο που ενσαρκώνει το ισχυρό ηλεκτρικό μέλλον της Ford.
Μία δεύτερη τηλεοπτική διαφήμιση, η οποία πρόσφατα έκανε το ντεμπούτο της και στη χώρα μας, θα προβάλλεται σε όλη την Ευρώπη τον τρέχοντα αλλά και τον επόμενο μήνα. Πρωταγωνιστής της είναι το νέο Ford Puma, που λανσάρει την προηγμένη και αποδοτική ήπια υβριδική τεχνολογία κίνησης της Ford, σε συνδυασμό με μία εντυπωσιακή σχεδίαση.
Μία τρίτη τηλεοπτική διαφήμιση που θα δούμε να προβάλλεται τον προσεχή Απρίλιο θα περιλαμβάνει το νέο Kuga – το πιο εξηλεκτρισμένο μοντέλο στην ιστορία της Ford, το οποίο θα είναι διαθέσιμο σε ήπια υβριδικές, υβριδικές και plug-in υβριδικές εκδόσεις μέσα το 2020. Και στις τρεις διαφημίσεις, το παρών δίνει το μουσικό κομμάτι “Power” του Kanye West, το οποίο έχει επιλεγεί για την ενέργεια και την απλότητα που αποπνέει, καθώς και για τα θέματα που εκφράζει, όπως η αυτοπεποίθηση, η αποφασιστικότητα και η καινοτομία.
Οι τηλεοπτικές διαφημίσεις τονίζουν το προοδευτικό πνεύμα της Ford και υπογραμμίζουν τη δέσμευση της εταιρείας στον εξηλεκτρισμό. Την παραγωγή τους έχει αναλάβει η AMV BBDO και η σκηνοθεσία είναι του Nicolai Fuglsig, ο οποίος έχει κερδίσει πάνω από 175 διακρίσεις για το σκηνοθετικό έργο του στο χώρο της διαφήμισης, μεταξύ άλλων και 4 υποψηφιότητες Emmy και το γενικό βραβείο το 2013. Προηγούμενα εύσημα του δημιουργού περιλαμβάνουν τα “Balls” (Sony), “Sapeurs” (Guinness) και “Possibilities” (Nike).