Όπως δείχνουν οι τελευταίες δοκιμές της Ford, η νέα, πλήρως ηλεκτρική Mustang Mach-E μπορεί να προσθέσει κατά μέσο όρο 119 km αυτονομίας με φόρτιση 10 περίπου λεπτών σε σταθμό ταχείας φόρτισης του δικτύου IONITY.1
Δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες έδειξαν μία βελτίωση στην αυτονομία της τάξης των 26 km, ή σχεδόν 30% συγκριτικά με προηγούμενες, πιο συντηρητικές εκτιμήσεις με υπολογιστικές προσομοιώσεις, για την έκδοση extended-range της Mustang Mach-E και κίνηση στους πίσω τροχούς (RWD).
«Οι κάτοχοι Mustang αγαπούν τον ανοιχτό δρόμο, και λιγότερος χρόνος φόρτισης σημαίνει μεγαλύτερη απόλαυση της οδήγησης» είπε χαρακτηριστικά ο Mark Kaufman, Global Director, Electric Vehicles. «Ήταν προτεραιότητά μας να μειώσουμε το χρόνο φόρτισης της Mustang Mach-E. Για αυτό συνεργαζόμαστε ακατάπαυστα με παρόχους για να προσφέρουμε ακόμα περισσότερα σημεία φόρτισης, τα οποία θα είναι διαθέσιμα μέσω του FordPass και θα διευκολύνουν την επαναφόρτιση.»
Η τετρακίνητη έκδοση (AWD) υπολογίζεται ότι θα μπορεί να προσθέσει κατά μέσο όρο 107 km αυτονομίας με φόρτιση περίπου 10 λεπτών,1 ενώ τόσο η τετρακίνητη (AWD) όσο και η πισωκίνητη (RWD) εκτιμάται ότι θα φορτίζουν την μπαταρία τους από το 10% έως και το 80% της μέγιστης χωρητικότητάς της σε 45 λεπτά.2
Για την έκδοση standard-range της Mustang Mach-E προβλέπεται αύξηση της αυτονομίας κατά 91 km με φόρτιση 10 λεπτών για την έκδοση με κίνηση στους πίσω τροχούς (RWD) και κατά 85 km για τα τετρακίνητα μοντέλα (AWD),1. Η φόρτιση της μπαταρίας από το 10% έως το 80% της μέγιστης χωρητικότητάς της θα επιτυγχάνεται σε 38 λεπτά. 2
Η προβλεπόμενη ηλεκτρική αυτονομία των 600 km της Mustang Mach-E σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP (World Harmonised Light Vehicle Test Procedure) θα αυξήσει το αίσθημα σιγουριάς και αυτοπεποίθησης των πελατών για πιο μακρινά ταξίδια.
Στην Ευρώπη, η Mustang Mach-E θα υποστηρίζεται από το κορυφαίο στη βιομηχανία σύστημα Ford Charging Solutions που θα προσφέρει αδιάλειπτη και ολοκληρωμένη πρόσβαση σε λύσεις φόρτισης στο σπίτι και σε διάφορα σημεία στην Ευρώπη.
Νωρίτερα φέτος, ο Stuart Rowley, President της Ford Ευρώπης, έκανε έκκληση σε κυβερνήσεις, βιομηχανίες και ινστιτούτα να υποστηρίξουν την προσπάθεια εξηλεκτρισμού μέσω της ταχύτερης επέκτασης των υποδομών δημόσιας φόρτισης. Ταυτόχρονα, η εταιρεία δεσμεύτηκε και προωθεί σχέδια για τη λειτουργία 1.000 σταθμών φόρτισης στις εγκαταστάσεις της σε όλη την Ευρώπη μέσα στην επόμενη τριετία προκειμένου να καταστήσει τη φόρτιση απλή και εύκολη για τους εργαζόμενους.
Η πλήρως ηλεκτρική Mustang Mach-E αποτελεί την αιχμή του δόρατος σε μία ραγδαία αναπτυσσόμενη γκάμα εξηλεκτρισμένων οχημάτων Ford αποτελώντας ένα από τα 18 νέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα που η εταιρία θα λανσάρει στην Ευρώπη μέχρι τα τέλη του 2021.
1 Προβλεπόμενη αυτονομία και χρόνοι φόρτισης βασισμένα σε αποτελέσματα δοκιμών του κατασκευαστή και σε μεθόδους υπολογισμού αυτονομίας σύμφωνα με το WLTP. Τα χιλιόμετρα που προστίθενται στην αυτονομία βασίζονται στα πρώτα 10 λεπτά φόρτισης, από την έναρξη της φόρτισης. Επίσημες τιμές κατανάλωσης ενέργειας θα δημοσιευτούν όταν πλησιάζει η ημερομηνία έναρξης των πωλήσεων. Η ταχύτητα φόρτισης μειώνεται όσο η μπαταρία πλησιάζει στη μέγιστη χωρητικότητά της. Τα αποτελέσματά σας ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τις ώρες αιχμής φόρτισης και την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας. Η πραγματική αυτονομία του οχήματος μεταβάλλεται ανάλογα με τις συνθήκες όπως εξωτερικοί παράγοντες, οδηγικό στυλ, συντήρηση οχήματος και ηλικία και κατάσταση μπαταρίας ιόντων λιθίου.
2 Χρόνος φόρτισης σύμφωνα με δοκιμές του κατασκευαστή. Η ταχύτητα φόρτισης μειώνεται όσο η μπαταρία πλησιάζει στη μέγιστη χωρητικότητά της. Τα αποτελέσματά σας ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τις ώρες αιχμής φόρτισης και την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας.
Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου/ενέργειας, εκπομπών CO2 και ηλεκτρικής αυτονομίας έχουν μετρηθεί σύμφωνα με τις τεχνικές απαιτήσεις και προδιαγραφές των Ευρωπαϊκών Οδηγιών (Ε.Ε.) 715/2007 και 2017/1151 μετά την τελευταία τροποποίηση. Τα οχήματα με έγκριση τύπου Light Duty Vehicle με βάση το πρωτόκολλο World Harmonised Light Vehicle Test Procedure (WLTP) θα έχουν στοιχεία κατανάλωσης καυσίμου/ενέργειας και εκπομπών CO2 για τους κύκλους New European Drive Cycle (NEDC) και WLTP. Το WLTP θα αντικαταστήσει πλήρως το NEDC το αργότερο μέχρι τα τέλη του 2020. Οι ισχύουσες, στάνταρ διαδικασίες δοκιμών επιτρέπουν τη σύγκριση μεταξύ διαφορετικών τύπων οχημάτων και διαφορετικών κατασκευαστών. Στο πλαίσιο της σταδιακής κατάργησης του NEDC, γίνεται αναγωγή των τιμών κατανάλωσης & εκπομπών CO2 στο WLTP. Θα υπάρχουν κάποιες αποκλίσεις συγκριτικά με τις προηγούμενες τιμές, καθώς ορισμένα στοιχεία των δοκιμών έχουν αλλάξει, επομένως το ίδιο αυτοκίνητο μπορεί να έχει διαφορετικές τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2.