Η πρωτοπορειακή μέθοδος προώθησης της Nissan μέσω αστέρων του θεάματος

Γράφτηκε από τον  Τετάρτη, 03 Ιουνίου 2020 18:04

Η Nissan φημίζεται για τις τολμηρές καινοτομίες στην τεχνολογία των αυτοκινήτων της. Όμως, για όσους δεν το γνωρίζουν, αντίστοιχες καινοτομίες είχε υιοθετήσει και στο marketing, από την εποχή της ίδρυσής της. Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα ήταν το 1935, 75 χρόνια πριν ξεκινήσει το Instagram και ο όρος του «influencer» γίνει αναπόσπαστο κομμάτι του σύγχρονου marketing. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, οι μουσικές θεατρικές παραστάσεις ήταν μια από τις πιο δημοφιλείς μορφές ψυχαγωγίας στην Ιαπωνία και οι ηθοποιοί των θιάσων ήταν οι μεγάλοι αστέρες της καθημερινότητας.

Η Nissan, προκειμένου να εμπνεύσει το κοινό και να “συσχετίσει” τα αυτοκίνητά της με την αίγλη και τον ενθουσιασμό των αστέρων της κάθε παράστασης, τοποθετούσε με ευρηματικό τρόπο τα αυτοκίνητά της στη σκηνή, ως αναπόσπαστο μέρος του έργου. Μη σταματώντας εκεί, αποφάσισε να συνεργαστεί με διάσημες ηθοποιούς της εποχής, στην λογική των «influencers», αλλά και ως χορηγός σ’ αυτές τις μουσικές παραστάσεις, γεγονός πρωτάκουστο τότε.

Μάλιστα είναι χαρακτηριστική η στιγμή όταν το ακροατήριο σε μια τέτοια παράσταση έμεινε έκπληκτο βλέποντας να αποκαλύπτονται πάνω στη σκηνή όχι ένα, αλλά 10 αυτοκίνητα, μαζί με την εξαιρετικά δημοφιλή ηθοποιό Takiko Mizunoe, στο αποκορύφωμα της δημοτικότητάς της, το 1935.

Έξυπνη και εκπληκτική τότε, η ιδέα της συνεργασίας με τους «influencers» είναι σήμερα ένα από τα καθιερωμένα “εργαλεία” του σύγχρονου μάρκετινγκ, σε παγκόσμια κλίμακα.

Σχετικά Άρθρα