Αυτή η περίοδος, μεταξύ του 2009 και του 2018, έφερε στην Aston Martin δύο νίκες 24ώρο αγώνα του Le Mans (το 2014 και το 2017) και επτά τίτλους FIA World Endurance Championship, καθώς και πολλούς τίτλους διεθνών πρωταθλημάτων σπορ αυτοκινήτου στο British GT, GT World Challenge ( Ευρώπη).
Τα τρία αγωνιστικά της Legacy Vantages, είναι βασισμένα στην V8 Vantage που κυκλοφόρησε το 2005, εξελίχθηκε από την Aston Martin Racing και προσφέρεται προς πώληση ως συλλογή. Περιλαμβάνει V8 Vantage GTE, V12 Vantage GT3 και Vantage GT4.
Η Vantage GT4 ήταν το πρώτο αγωνιστικό αυτοκίνητο που δημιουργήθηκε γύρω από την σχεδιαστική φιλοσοφίας της εποχής VH. Έκανε το ντεμπούτο της το 2009 και μέχρι το τέλος του 2018, η Aston Martin Racing είχε κατασκευάσει 107 αυτοκίνητα, κερδίζοντας αγώνες και διεθνή πρωταθλήματα σε όλο τον κόσμο. Πολλά από αυτά τα αυτοκίνητα ανταγωνίζονται ακόμα σήμερα. Το αυτοκίνητο στη συλλογή είναι το νούμερο 108 και είναι τελευταίο αυτοκίνητο που θα κατασκευαστεί.
Η V12 Vantage GT3 ακολούθησε το GT4 τρία χρόνια αργότερα, κάνοντας το ντεμπούτο της το 2012. Σύντομα έγινε το κυρίαρχο αυτοκίνητο στο βρετανικό πρωτάθλημα GT, κερδίζοντας τίτλους το 2013, 2015, 2016 και το 2018, αποδεικνύοντας την ανταγωνιστικότητά του μέχρι να αντικατασταθεί από το νέα Vantage το 2019. Πάνω από επτά χρόνια και μέχρι το τέλος του 2017, κατασκευάστηκαν 46 αυτοκίνητα.
Η V8 Vantage GTE έκανε το ντεμπούτο της με την ομάδα δοκιμών της Aston Martin Racing το 2012 στο Sebring. Ηγήθηκε της προσπάθειας επιστροφής της Aston Martin σε αγώνες με αυτοκίνητα παραγωγής μετά από τρία χρόνια ανταγωνισμού στην κατηγορία LMP1. Η V8 Vantage GTE πήρε την πρώτη της νίκη στον τελευταίο γύρο του FIA World Endurance Championship στη Σαγκάη τον Οκτώβριο.
Μόνο έξι V8 Vantage GTE κατασκευάστηκαν αρχικά, με το αγωνιστικό αυτοκίνητο για τελευταία φορά στην κατηγορία GTE Am στο Le Mans το 2018. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, έγινε το πιο επιτυχημένο αυτοκίνητο στο FIA World Endurance Championship, κερδίζοντας επτά τίτλους και δύο νίκες της κατηγορίας Le Mans, συμπεριλαμβανομένου ενός διάσημου θριάμβου στον τελικό γύρο το 2017. Η GTE σε αυτή τη συλλογή είναι το έβδομο και τελευταίο αυτοκίνητο που θα γίνει, με το σασί να έχει τον αριθμό 007.