To νέο Volkswagen Tiguan διαθέσιμο στην Ελλάδα από 25.900 €

Γράφτηκε από τον  Δευτέρα, 23 Νοεμβρίου 2020 17:47

Το 2019, κατά μέσο όρο ένα ολοκαίνουργιο Tiguan έβγαινε από τη γραμμή παραγωγής, σε ένα από τα τέσσερα εργοστάσια κατασκευής του σε όλο τον κόσμο, κάθε 35 δευτερόλεπτα - συνολικά διατέθηκαν 910.926 μονάδες. Ένα στα επτά, από τα περίπου 6,2 εκατομμύρια αυτοκίνητα που κατασκεύασε η Volkswagen το 2019, ήταν Tiguan. Το νέο Tiguan, με νέο design, ισχυρά και αποδοτικά προηγμένα κινητήρια συστήματα βενζίνης, πετρελαίου και ηλεκτρικής ενέργειας, εξοπλισμένο με τις πλέον σύγχρονες τεχνολογίες, είναι διαθέσιμο και στην Ελλάδα, με τις προτεινόμενες τιμές λιανικής να ξεκινούν από 25.990 €, για το Tiguan 1.5 TSI 130 PS ACT EVO Life.

Στην Ευρώπη, η Volkswagen προσφέρει το νέο Tiguan με ένα plug-in υβριδικό κινητήριο σύστημα για πρώτη φορά. Πρόκειται για τον ιδιαίτερα αποδοτικό συνδυασμό βενζινοκινητήρα 1.4 TSI 150 PS (110 kW) και ηλεκτροκινητήρα 85 kW (115 PS) που χρησιμοποιείται και σε άλλα bestsellers της Volkswagen. Η συνδυαστική ισχύς στο νέο Tiguan eHybrid είναι 245 PS (180 kW). Η μέγιστη ροπή είναι 400 Nm. Ο ηλεκτροκινητήρας σχηματίζει μια συμπαγή μονάδα μαζί με το ειδικά σχεδιασμένο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 6-σχέσεων. Η μονάδα συνδέεται απευθείας με τον εγκάρσια τοποθετημένο κινητήρα TSI, με την κίνηση να μεταδίδεται στον μπροστινό άξονα.

Το concept λειτουργίας του κινητήριου συστήματος έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε το Tiguan eHybrid να ξεκινά ηλεκτρικά, με την προϋπόθεση ότι η μπαταρία έχει φορτιστεί επαρκώς. Χάρη στη σχετικά μεγάλη μπαταρία με ενεργειακό περιεχόμενο 13 kWh, η αυτονομία σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία (κατά NEDC) είναι έως 60 χιλιόμετρα. Αυτό σημαίνει ότι οι μέσες ημερήσιες αποστάσεις ταξιδιού μπορούν να καλυφθούν με ηλεκτρική ισχύ και μηδενικές τοπικές εκπομπές. Το Tiguan eHybrid μπορεί να οδηγηθεί σε ταχύτητες έως και 130 χλμ./ώρα στο E-MODE. Πάνω από αυτήν την ταχύτητα, το SUV μεταβαίνει αυτόματα σε υβριδική λειτουργία.
Διατίθεται και λειτουργία GTE, που προσφέρει ένα ιδιαίτερα υψηλό επίπεδο δυναμικής οδήγησης. Αυτή η λειτουργία ενεργοποιείται μέσω ενός κουμπιού άμεσης πρόσβασης στα δεξιά, δίπλα στο μοχλό ταχυτήτων DSG. Στη λειτουργία GTE, ο ηλεκτροκινητήρας και ο κινητήρας TSI συνδυάζονται για να παρέχουν τη μέγιστη ισχύ του συστήματος.

Ως plug-in υβριδικό, η μπαταρία του Tiguan eHybrid φορτίζεται από θύρα φόρτισης μπροστά, στην πλευρά του οδηγού. Ανάλογα με την πηγή ισχύος, η φόρτιση πραγματοποιείται με εναλλασσόμενο ρεύμα 2,3 ή 3,6 kW (AC). Ο φορτιστής μπαταρίας που είναι ενσωματωμένος στο Tiguan eHybrid διαχειρίζεται πλήρως αυτόματα τη φόρτιση, με τον οδηγό απλά να συνδέει τα βύσματα.
Νέο Tiguan με δίλιτρο κινητήρα πετρελαίου σε τρεις εκδόσεις ισχύος - Ο δίλιτρος πετρελαιοκινητήρας TDI του νέου Tiguan υιοθετεί τη λύση των δύο διαδοχικών καταλυτικών μετατροπέων SCR διαδοχικά και της διπλής δόσης AdBlue. Αυτό επιτρέπει στη Volkswagen να μειώσει τα οξείδια του αζώτου (NOx) σε σύγκριση με τον προκάτοχό του.

Ο πρώτος καταλυτικός μετατροπέας SCR βρίσκεται κοντά στον κινητήρα έτσι ώστε να φτάσει στη βέλτιστη θερμοκρασία λειτουργίας του λίγο μετά την εκκίνηση, γεγονός που βοηθά στη μείωση των εκπομπών NOx πολύ γρήγορα. Ο δεύτερος καταλυτικός μετατροπέας SCR βρίσκεται στο κάτω μέρος του οχήματος. Ανεξάρτητα από τον τρόπο λειτουργίας του κινητήρα, η διπλή δοσολογία διασφαλίζει ότι ένας από τους δύο καταλυτικούς μετατροπείς SCR λειτουργεί πάντα στο βέλτιστο εύρος θερμοκρασίας. Αυτό διευκολύνει την εξαιρετικά αποτελεσματική μετεπεξεργασία καυσαερίων, η οποία μετατρέπει τα οξείδια του αζώτου σε νερό και αβλαβές άζωτο.

Για πρώτη φορά στην ιστορία του, το νέο Tiguan θα διατίθεται και σε έκδοση R. Εξοπλισμένο με τον δίλιτρο Performance TSI κινητήρα των 320 PS (235 kW), με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων με διπλό έλεγχο εκκεντροφόρου άξονα και τετρακίνηση 4MOTION με R-Performance Torque Vectoring για να κατανέμεται η ροπή ανεξάρτητα σε κάθε έναν από τους πίσω τροχούς, για καλύτερη δυναμική συμπεριφορά και κορυφαίο έλεγχο ακόμα και στις στροφές.

Ο οδηγός μπορεί να ελέγξει τον τρόπο λειτουργίας του R-Performance Torque Vectoring και των συστημάτων δυναμικής σταθεροποίησης του οχήματος μέσω του στάνταρ προφίλ οδήγησης (COMFORT, SPORT, RACE, INDIVIDUAL, OFFROAD, SNOW και OFFROAD EXPERT). Ο οδηγός μπορεί να έχει πρόσβαση στη λειτουργία RACE, στην πιο δυναμική λειτουργία, ιδιαίτερα γρήγορα μέσω του κουμπιού R στο πολυλειτουργικό τιμόνι του Tiguan R.

Η μετάδοση ισχύος πραγματοποιείται από ένα ειδικό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7-σχέσεων ( DQ500), το οποίο έχει σχεδιαστεί για ιδιαίτερα υψηλές ροπές. Το πλεονέκτημα του DQ500 είναι ότι η πλήρης ροπή μπορεί να μεταδοθεί ήδη από την 1η ταχύτητα χωρίς περιορισμό. Η τελική ταχύτητα του Tiguan R είναι 250 χλμ./ώρα.

 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ / ΕΚΔΟΣΗ

CO2

g/km

NEDC

ΑΝΩΤΑΤΗ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΛΙΑΝΙΚΗ ΤΙΜΗ

ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ

   

1.5 TSI 130PS ACT EVO Life

126

€ 25.990

1.5 TSI 150PS ACT EVO Life

130

€ 26.490

1.5 TSI 150PS ACT EVO DSG7 Life

130

€ 30.560

1.5 TSI 150PS ACT EVO DSG7 R-Line

133

€ 35.490

2.0 TSI 190PS 4Motion DSG7 Life

-

Μαρ 2021

2.0 TSI 245PS 4Motion DSG7 R-Line

-

Φεβ 2021

R TSI 320PS 4Motion DSG7

-

Φεβ 2021

PLUG-IN HYBRID (PHEV)

   

1.4 TSI 245PS eHybrid DSG6 R-Line

-

Ιαν 2021

ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL

   

2.0 TDI 122PS Life

119

€ 26.160

2.0 TDI 150PS DSG7 Life

119

€ 33.960

2.0 TDI 150PS DSG7 R-Line

122

€ 39.470

2.0 TDI 150PS 4Motion DSG7 Life

129

€ 35.450

2.0 TDI 200PS 4Motion DSG7 R-Line

140

€ 45.450

Σχετικά Άρθρα