Μετά την παρουσίαση του νέου 2λιτρου EcoJet κινητήρα, το μοντέλο αποκτά και ένα νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT) έξι σχέσεων. Το νέο σύστημα μετάδοσης προσφέρει εξαιρετική άνεση στις αστικές διαδρομές και συμβάλει στη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Παράλληλα το κιβώτιο δίνει την επιλογή στον οδηγό και για σειριακή λειτουργία για απόλυτη ελευθερία στον τρόπο οδήγησης.
Το νέο αυτόματο κιβώτιο DCT του Talento διαχειρίζεται με τον πλέον αποδοτικό τρόπο τη δύναμη των νέων 2λιτρων κινητήρων EcoJet. Σε επίπεδο απόδοσης διαθέσιμες είναι τρεις εκδόσεις, με 120 ίππους και 320Nm ροπής, με 145 ίππους και 350Nm ροπής και 170 ίππους και 380Nm ροπής. Με στόχο την παροχή υψηλής ροπής από τις χαμηλές στροφές, αλλά και τη μέγιστη οικονομία καυσίμου, όλες οι εκδόσεις του κινητήρα εφοδιάζονται με Turbo μεταβλητής γεωμετρίας.
Παράλληλα με τα κινητήρια σύνολα, το Talento είναι εξίσου «δυνατό» και όσον αφορά στις δυνατότητες μεταφοράς φορτίου με το ωφέλιμο όγκο να διαμορφώνεται –ανάλογα με την έκδοση- από τα 5,2 έως και τα 8,6 κυβικά μέτρα. Αντίστοιχα εντυπωσιακό είναι και το ωφέλιμο βάρος που φτάνει τους 1,3 τόνους.
Τέλος, ο πλούσιος εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, αλλά και η κορυφαία εργονομία συμπληρώνουν την εικόνα του δημοφιλούς μοντέλου. Το προηγμένο σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 7 ιντσών, το οποίο διαθέτει συμβατότητα με λειτουργία mirroring κάνει εξαιρετικά εύκολη και ασφαλή την επικοινωνία και σε συνδυασμό με το νέο αυτόματο κιβώτιο μειώνουν σημαντικά το φόρτο εργασίας του οδηγού.
Το Talento με το νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT θα είναι διαθέσιμο στην Ελληνική αγορά από τις αρχές του 2021.