Ford Explorer Plug-In Hybrid

Γράφτηκε από τον  Τρίτη, 08 Δεκεμβρίου 2020 08:27

Με την ηλεκτροκίνηση, από τη μια μεριά, να εξασφαλίζει αθόρυβη λειτουργία σε συνδυασμό με κορυφαία για την κατηγορία αυτονομία κίνησης με μηδενικές εκπομπές σε αστικό περιβάλλον, το νέο Explorer Plug-In Hybrid είναι σε θέση την ίδια στιγμή να προσφέρει απαράμιλλες επιδόσεις αλλά και την απαραίτητη ελευθερία κίνησης που του εξασφαλίζει ο προηγμένος και πανίσχυρος κινητήρας εσωτερικής καύσης με τον οποίο εξοπλίζεται.

Πιο συγκεκριμένα, το Explorer Plug-In Hybrid «παντρεύει» τον προηγμένο 3λιτρο EcoBoost V6 βενζινοκινητήρα της Ford με έναν ηλεκτροκινητήρα, μία γεννήτρια και μία μπαταρία ιόντων λιθίου 13,6 kWh που φορτίζεται με ηλεκτρική ενέργεια από εξωτερική πηγή αλλά και εν κινήσει, μέσω συστήματος αναγεννητικής πέδησης, αποδίδοντας συνδυαστικά ισχύ 457 ίππων και ροπή 825 Nm. Τα επιτεύγματα αυτά καθιστούν το νέο Explorer Plug-In Hybrid ως το ισχυρότερο υβριδικό όχημα της Ford.

Παράλληλο υβριδικό σύστημα για μέγιστη δύναμη
Η παράλληλη υβριδική διάταξη του υβριδικού συστήματος του νέου Ford Explorer επιτρέπει την ταυτόχρονη αξιοποίηση όλης της συνδυασμένης ισχύος και ροπής του βενζινοκινητήρα και του ηλεκτροκινητήρα, εξασφαλίζοντας έτσι κορυφαίες επιδόσεις εντός και εκτός ασφάλτου. Πιο συγκεκριμένα, για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα το νέο Explorer χρειάζεται χρόνο μόλις 6,0 δευτερολέπτων επιτυγχάνοντας τελική ταχύτητα 230 χλμ./ώρα.

Χάρη στον ηλεκτροκινητήρα, το επιβλητικό SUV της Ford μπορεί να ταξιδεύει αμιγώς με την αρωγή ρεύματος, την ώρα που οι οδηγοί μπορούν να επιλέγουν πότε και πώς να αξιοποιούν κάθε φορά την αποθηκευμένη ηλεκτρική ενέργεια της μπαταρίας, με τη βοήθεια των προγραμμάτων EV Auto, EV Now, EV Later και EV Charge. Με στόχο τη βέλτιστη απόδοση, όταν η μπαταρία φτάσει στο χαμηλότερο επίπεδο φόρτισης, το σύστημα επιστρέφει αυτόματα στο EV Auto, συμπληρώνοντας έτσι την ισχύ του βενζινοκινητήρα με υποβοήθηση από το ηλεκτρικό μοτέρ με χρήση της ανακτημένης ενέργειας.

Τα διαθέσιμα προγράμματα είναι αναλυτικά τα εξής:
• EV Auto: Εναλλάσσει υβριδική και αποκλειστικά ηλεκτρική οδήγηση για μεγαλύτερη οικονομία.
• EV Now: Επιτρέπει αποκλειστικά ηλεκτρική οδήγηση εφόσον επαρκεί η φόρτιση της μπαταρίας.
• EV Later: Διατηρεί σταθερή τη φόρτιση της μπαταρίας για να μπορεί να χρησιμοποιηθεί
• αργότερα.
• EV Charge: Χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως γεννήτρια για τη φόρτιση της μπαταρίας.

Για την πλήρη φόρτιση της μπαταρίας σε εξωτερική ηλεκτρική παροχή των 230-volt απαιτούνται λιγότερο από 5 ώρες και 50 λεπτά, ενώ σε προαιρετικό, επιτοίχιο φορτιστή (Ford Connected Wallbox) ή σε συμβατό δημόσιο σταθμό φόρτισης του δικτύου FordPass, η διαδικασία ολοκληρώνεται σε λιγότερο από 4 ώρες και 20 λεπτά.1

Το νέο Ford Explorer Plug-In Hybrid εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία έως 48 km NEDC (42 km WLTP) με κατανάλωση καυσίμου από 2,9 l/100 km NEDC (από 3,1 l/100 km WLTP) και εκπομπές CO2 από 66 g/km NEDC (71 g/km WLTP).2

Βίντεο

Σχετικά Άρθρα

  • Ford Ranger Wildtrak X

    Η Ford Pro αποκάλυψε σήμερα το νέο Ranger Wildtrak X με εστίαση στην off-road οδήγηση.

  • Ford Explorer

    Η Ford αποκάλυψε το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Explorer, ένα τολμηρό νέο ηλεκτρικό όχημα που συνδυάζει τη γερμανική μηχανολογία με το εντυπωσιακό αμερικανικό στυλ.

  • 5 αστέρια για την νέα γενιά του Ford Ranger

    Το Ford Ranger συνεχίζει να αποδεικνύει όχι μόνο ότι είναι το δημοφιλέστερο σε πωλήσεις pick-up της Ευρώπης αλλά και το ασφαλέστερο, αποσπώντας στη νεότερη γενιά του την ανώτατη διάκριση των 5 αστέρων στις τελευταίες δοκιμές του Euro NCAP

  • Η Ford Mustang Mach E έφτασε τις 150.000 μονάδες

    Η εταιρεία επιταχύνει την παραγωγή της Mustang Mach-E και στοχεύει τώρα σε 270.000 μονάδες σε ετήσια βάση στο πλαίσιο του σχεδίου της για παραγωγή 600.000 ηλεκτρικών οχημάτων το χρόνο μέχρι το τέλος του 2023 και 2.000.000 EV μέχρι το 2026 

  • Νέο Ford E-Tourneo Custom

    Η Ford Pro αποκάλυψε σήμερα το νέο E-Tourneo Custom, το οποίο πρωτοστατεί στην επόμενη γενιά της σειράς οχημάτων πολλαπλών δραστηριοτήτων Tourneo, διαθέτοντας ένα προηγμένο αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.