Η GM σημειώνει μεγάλη πρόοδο στη χημεία των μπαταριών Ultium επόμενης γενιάς ενόψει της νέας κοινής συμφωνίας ανάπτυξης με την SolidEnergy Systems
Σε διαδικτυακό συνέδριο το Washington Post Live, ο Πρόεδρος της General Motors Mark Reuss παρείχε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τη χημεία μπαταριών Ultium επόμενης γενιάς της GM και ανακοίνωσε μια κοινή συμφωνία ανάπτυξης της καινοτόμου μπαταρίας λιθίου με την SolidEnergy Systems.
Η μεταλλική μπαταρία λιθίου της GM με προστατευμένη άνοδο θα συνδυάζει οικονομικά προσιτή τιμή, υψηλή απόδοση και ενεργειακή πυκνότητα. Οι αρχικές πρωτότυπες μπαταρίες έχουν ήδη ολοκληρώσει 150.000 μίλια δοκιμών στα εργαστήρια έρευνας και ανάπτυξης στο Παγκόσμιο Τεχνικό Κέντρο της GM στο Warren του Μίσιγκαν, αποδεικνύοντας τις δυνατότητες τους σε πραγματικές συνθήκες.
Για να επιταχύνει την ολοκλήρωση των μπαταριών Li-Metal, η GM συνεργάζεται με αρκετές καινοτόμες εταιρείες και πραγματοποιεί επενδύσεις που θα επιτρέψουν στην εταιρεία να το επιτύχει γρήγορα.
«Η προσιτή τιμή και η αυτονομία είναι τα δύο μεγάλα εμπόδια στη μαζική υιοθέτηση των EV», δήλωσε ο Reuss. «Με αυτή τη νέα χημεία των Ultium επόμενης γενιάς, πιστεύουμε ότι βρισκόμαστε στο επίκεντρο της βελτίωσης για την παραγωγή τόσο στην ενεργειακή πυκνότητα όσο και στο κόστος. Υπάρχει ακόμη περισσότερος χώρος για βελτίωση και στις δύο κατηγορίες και σκοπεύουμε να καινοτομούμε γρηγορότερα από οποιαδήποτε άλλη εταιρεία σε αυτόν τον χώρο. "
Η GM δεσμεύθηκε να επενδύσει περισσότερα από 27 δισεκατομμύρια δολάρια για την ανάπτυξη προϊόντων EV και AV και σχεδιάζει να λανσάρει 30 EVs παγκοσμίως μέχρι το τέλος του 2025, με τα περισσότερα από τα δύο τρίτα στη Βόρεια Αμερική.