Η CUPRA πάντα πίστευε πως τα μεγάλα όνειρα ξεκινούν με λόγους πιστούς και έτσι το μεγαλύτερο της όνειρο γίνεται πλέον πραγματικότητα. Κατά τη διάρκεια της Ετήσιας Συνέντευξη Τύπου του 2021, ο Πρόεδρος της CUPRA Wayne Griffiths ανακοίνωσε ότι το CUPRA Tavascan θα ενταχθεί στη γκάμα της μάρκας το 2024. «Το όνειρό μας γίνεται αληθινό: το CUPRA Tavascan είναι πραγματικότητα. Βασισμένο στην πλατφόρμα MEB του Volkswagen Group, θα σχεδιαστεί και θα αναπτυχθεί στη Βαρκελώνη και θα φτάσει στις αγορές της Ευρώπης και του κόσμου το 2024 », δήλωσε ο Griffiths.
Ένα όνειρεμένο αυτοκίνητο
Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 2019, η CUPRA παρουσίασε το CUPRA Tavascan Electric Concept, το οποίο αντιπροσώπευε το όραμά της μάρκας για ένα ανανεωμμένο sportiness. Λιγότερο από δύο χρόνια αργότερα, η μάρκα ανακοίνωσε ότι το Tavascan θα είναι το δεύτερο 100% ηλεκτρικό μοντέλο της, μετά το CUPRA Born που θα λανσαριστεί στο τέλος του τρέχοντος έτους. Ο Griffiths εξήγησε ότι η ομάδα R&D στο Martorell εργάζεται ήδη για το μελλοντικό αυτοκίνητο παραγωγής και οι μηχανικοί εκπαιδεύονται σε νέες δεξιότητες σχετικές με τον εξηλεκτρισμό, ώστε να είναι έτοιμοι για την ανάπτυξή του ξεχωριστού SUV.
Ανανεωμένη απόδοση
Το CUPRA Tavascan Concept παρέχει ένα μοναδικό όραμα υψηλής απόδοσης. Η ελκυστική σχεδίαση του οχήματος κρύβει έναν προηγμένο ηλεκτροκινητήρα που προσφέρει την οδηγική συγκίνηση που επιθυμεί κάθε οδηγός CUPRA. Αυτό το ενισxυμένο και μοναδικό στιλ έκανε το CUPRA Tavascan Concept να κατακτήσει την πρώτη θέση στην κατηγορία Concepts του διεθνούς διαγωνισμού Automotive Brand Contest.
Ένα φιλόδοξο όραμα
Φέτος, η CUPRA θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην ενίσχυση των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας. Η πρόβλεψη της CUPRA είναι να διπλασιάσει τις πωλήσεις της και τον κύκλο εργασιών της, που το 2020 ανήλθε σε περίπου 900 εκατομμύρια ευρώ. Η CUPRA θα συμβάλει στην αύξηση του όγκου της στις συνολικές πωλήσεις της εταιρείας από 5% σε 10%. Η CUPRA θα ανοίξει επίσης νέες πόρτες στις πιο εξηλεκτρισμένες χώρες και σε νέες αγορές. Το 2022, η μάρκα θα ξεκινήσει τη λειτουργία της στην Αυστραλία, ως βασική κίνηση προς την επέκταση στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού. «Η Αυστραλία είναι μια νέα αγορά και η CUPRA είναι μια νέα μάρκα. Οι πελάτες εκεί αναζητούν νέες μάρκες, υπάρχει ένα υψηλό εισόδημα μεσαίας τάξης και είναι μια προοδευτική κοινωνία. Είμαστε πεπεισμένοι ότι η CUPRA μπορεί να είναι επιτυχής σε
αυτήν τη χώρα», δήλωσε ο Griffiths.