Η καμπάνια λανσαρίσματος με το διαφημιστικό μήνυμα “Less normal. More Mokka.” και τα διάσημα ονόματα που πλαισιώνουν το νέο μοντέλο της Opel το επιβεβαιώνουν. Τώρα, η Opel ετοιμάζεται να ξαφνιάσει το κοινό για μία ακόμα φορά με τις αντισυμβατικές επιλογές της: την Παρασκευή το βράδυ, 9 Απριλίου, θα πραγματοποιηθεί η παγκόσμια πρεμιέρα της εκδήλωσης “Less Normal Experience”. Για πρώτη φορά, ένας κατασκευαστής αυτοκινήτων διοργανώνει μία virtual DJ night με τη διεθνή δισκογραφική εταιρεία house μουσικής Defected Records. Σε έξι cool τοποθεσίες, έξι κορυφαίοι Ευρωπαίοι DJ, έξι ώρες με την καλύτερη house μουσική, τολμηρή και ‘καθαρή’ όσο το νέο μοντέλο της Opel – μία εμπειρία που ηλεκτρίζει και τροφοδοτείται με την ενέργεια του Mokka. Η εικονική εκδήλωση της Opel και της Defected, με λίστες των παγκοσμίου κύρους DJs και παραγωγών house μουσικής Purple Disco Machine, Folamour, Ferreck Dawn, Gorgon City, Melvo Baptiste και Sam Divine, από τις 7 μ.μ. CET θα είναι ένα πάρτι για εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο που θα διασκεδάσουν μέσα στο σπίτι τους.
Το ‘μήνυμα’ είναι συντονιστείτε και μετατρέψτε το living room σας σε πίστα χορού. Η μοναδική μουσική εκδήλωση θα μεταδοθεί ζωντανά από το website της Opel, το YouTube και άλλα κανάλια όπως το Twitch και το Facebook.
«Με το νέο Opel Mokka, απευθυνόμαστε επίσης σε ένα νεανικό κοινό – με τολμηρό, εξωστρεφές και πρωτότυπο στυλ. Γι’ αυτούς, και είναι πολλοί, η μουσική διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη ζωή τους. Το Mokka ξυπνά συναισθήματα και υπόσχεται άφθονη οδηγική απόλαυση. Το remix της καμπάνιας 'Feeling Good' και μία υψηλού προφίλ μουσική εκδήλωση όπως η House DJ night είναι η τέλεια επιλογή. Είμαστε χαρούμενοι που μαζί με την Defected Records μπορούμε να προσφέρουμε σε όλους τους φίλους του χορού και στην κοινότητα ένα παγκοσμίου κλάσης ‘DJ event’, που θα κάνει τον κόσμο να ξεχάσει την καθημερινότητα για μερικές ώρες» σχολίασε ο Patrick Fourniol, Αντιπρόεδρος Marketing Μάρκας της Opel.
Η Opel έχει ήδη συνεργαστεί με τη Βρετανική δισκογραφική εταιρεία house μουσικής Defected Records στην τηλεοπτική διαφήμιση της καμπάνιας λανσαρίσματος του νέου Mokka. Το τραγούδι “Feeling Good” που έχει γίνει γνωστό σε όλο τον κόσμο με τη φωνή της θρυλικής τραγουδίστριας/στιχουργού Nina Simone, έχει αναπροσαρμοστεί για τις ανάγκες της διαφήμισης σε ένα μπιτάτο remix για το Opel Mokka που δημιουργήθηκε ειδικά για το σκοπό αυτό. Το νέο remix των “Humanity feat. Alina Lorfeo”, (ο ‘feel-good’ ύμνος), είναι απολαυστικό και, όπως το Mokka, κυριολεκτικά συμβολίζει ένα νέο ξεκίνημα. Ένα νέο ξεκίνημα που ηλεκτρίζει και σε μουσικό επίπεδο και είναι πέρα από τα συνηθισμένα.
Στο ίδιο πνεύμα, η Opel συνεργάζεται τώρα με την ομάδα της Defected Records και πραγματικούς σταρ της μουσικής σκηνής. Η εκδήλωση “Less Normal Experience” στις 9 Απριλίου θα είναι ένα διεθνές DJ event για house μουσική. Ο Ολλανδός Ferreck Dawn, ο οποίος παίζει μουσική σε πολλές εκδηλώσεις της Defected, θα ενθουσιάσει το κοινό στο Opel Classic Garage στο Rüsselsheim μέσα από έναν αντισυμβατικό συνδυασμό της παράδοσης και του σύγχρονου στυλ. Ο Purple Disco Machine θα παίξει κομμάτια που βρίσκονται στην κορυφή των charts από την ταράτσα του "The Weekend Club" στο Βερολίνο, ο Melvo Baptiste και η εξαιρετική DJane Sam Divine θα παίξουν από τα κεντρικά της Defected στο Λονδίνο και ο Γάλλος DJ Folamour από τη γραφική ταράτσα του Le Baou club στη Μασσαλία. Τέλος, το Βρετανικό ντουέτο Gorgon City θα παίξει ταυτόχρονα στις δύο πλευρές του Ατλαντικού - Λονδίνο και Σικάγο – δίνοντας το παρών στην εκδήλωση το βράδυ της Παρασκευής.
«Απλά κάνουμε τα πράγματα διαφορετικά» σχολιάζει ο James Kirkham, Chief Business Officer της Defected. «Διοργανώνοντας μία εκδήλωση με house μουσική, οι πελάτες μπορούν να γνωρίσουν τη μάρκα Opel και το νέο μοντέλο με έναν πρωτόγνωρο, συναρπαστικό τρόπο. Η ταυτόχρονη κυκλοφορία του remix του soundtrack που δημιούργησε η ομάδα μας για το τηλεοπτικό σποτ του Mokka είναι σκόπιμη. Είναι, κατά κάποιο τρόπο, ένας προπομπός της εικονικής μας εκδήλωσης. Ανατρέπουμε την παραδοσιακή φιλοσοφία του μάρκετινγκ και δείχνουμε πώς η δύναμη της μουσικής μπορεί να καταφέρει πολύ περισσότερα από ένα απλό συγχρονισμό.»
Ασυνήθιστα σκηνικά, ‘προχωρημένοι’ DJs, μοντέρνα house μουσική. Μέσα από αυτή τη μοναδική εκδήλωση, η Opel επιχειρεί με τολμηρό και αντισυμβατικό τρόπο να εμπνεύσει το ενδιαφέρον της διαδικτυακής και χορευτικής κοινότητας για το νέο, ανατρεπτικό Mokka. Ένας ταιριαστός συνδυασμός! Επειδή το νέο μοντέλο της Opel προαναγγέλλει το μέλλον με τη σχεδίαση, τις επιλογές κινητήρων και τις τεχνολογίες του. Βασίζεται στην ακρίβεια της Γερμανικής μηχανολογίας – και κατά συνέπεια συνδυάζει τα καλύτερα στοιχεία του παραδοσιακού και σύγχρονου στυλ μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια. Το χαρακτηριστικό Opel Vizor στο νέο πρόσωπο της Opel ενσωματώνει πολλές τεχνολογίες μέχρι το αντιθαμβωτικό σύστημα φωτισμού IntelliLux LED® matrix light. Στο εσωτερικό κυριαρχεί η ίδια καθαρή αισθητική. Το πλήρως ψηφιακό Opel Pure Panel μυεί τον οδηγό και τον συνοδηγό σε ένα νέο κόσμο με δύο ‘widescreen’ οθόνες, ενώ συγχρόνως εστιάζει στα βασικά και απαραίτητα. Και χάρη στα Apple CarPlay και Android Auto, το remix για το τηλεοπτικό σποτ του Mokka των “Humanity feat. Alina Lorfeo” ή η playlist των Spotify και Apple Music για το “Less Normal Experience” μπορεί να ακούγεται δυνατά στο Mokka. Με επιλογές συστημάτων κίνησης που φτάνουν μέχρι το αμιγώς ηλεκτρικό Mokka-e, η Opel δείχνει αυτό που πραγματικά μετράει: οδηγική απόλαυση με επίγνωση και ευθύνη. Η αντισυμβατική καμπάνια “Less normal. More Mokka.” δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την διαφημιστική εταιρεία VELOCITY McCann που εδρεύει στη Φρανκφούρτη.
Το “Feeling Good” είναι η ουσία του νέου Mokka – κάτι που μπορεί κάποιος να απολαύσει στις 9 Απριλίου, από τις 7 μ.μ CET στο Opel website και στο YouTube μέσα από μία ασυνήθιστη εμπειρία - “Less Normal Experience”. Συντονιστείτε, χορέψτε και νοιώστε τη θετική ενέργεια!