Αποτελώντας την πρώτη μάρκα που δημιουργήθηκε ειδικά για την κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων (LCV), η Fiat Professional διαχρονικά εστιάζει στις ανάγκες των πελάτων της ώστε να τους προσφέρει τις ιδανικές λύσεις για τις επαγγελματικές τους ανάγκες. Με το κοινωνικό και επιχειρηματικό περιβάλλον να αλλάζει συνεχώς, η Fiat Professional διαμορφώνει τις προτάσεις της ώστε να ανταποκρίνονται σε αυτές τις αλλαγές. Παράδειγμα οι νέες συνθήκες που δημιουργήθηκαν λόγω της πανδημίας του COVID. Με τη βασική ιδέα να βρίσκεται στο να δοθεί βήμα στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις που επλήγησαν λόγω των περιορισμών, αλλά είναι έτοιμες να επανεκκινήσουν, τον περασμένο Δεκέμβριο η Fiat Professional σε συνεργασία με τη Leo Burnett δημιούργησαν την ξεχωριστή καμπάνια “Pro Like You”, όπου πρωταγωνιστές είναι οι ίδιοι οι επαγγελματίες. Με διαφορετικές δραστηριότητες, αλλά την ίδια ανάγκη να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις της πανδημίας, η καμπάνια έδωσε φωνή στους επαγγελματίες που αυτή τη δύσκολη περίοδο στηρίχθηκαν στην αποδοτικότητα και αξιοπιστία του επαγγελματικού τους Fiat Professional.
Κάθε διαφήμιση εστίαζε στα στοιχεία του επαγγελματία ή της επιχείρησης που συμμετείχε στην καμπάνια, δίνοντας τους τη δυνατότητα να μιλήσουν για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν, αλλά και την αποφασιστικότητα τους να τα καταφέρουν και να βγουν πιο δυνατοί από αυτή την κρίση. Με αυτό τον τρόπο, η Fiat Professional, στήριξε τους πελάτες της, όχι μόνο προσφέροντας μια πλήρη και αποδοτική γκάμα επαγγελματικών οχημάτων, αλλά παράλληλα βοηθώντας τους να διαφημίσουν την επιχείρησή τους, δίνοντας ένα μήνυμα αισιοδοξίας για όλη την αγορά.
Το “Pro Like You” αποτέλεσε την πειστικότερη επιβεβαίωση τις φιλοσοφίας της Fiat Professional που τη θέλει να βρίσκεται πάντα δίπλα στον επαγγελματία. Η καινοτόμα αυτή πρόταση προβολής οδήγησε στη διάκριση της μάρκας με τη σημαντική βράβευση “Interactive Key Award”, αλλά κυρίως στήριξε μια σειρά επαγγελματιών τη στιγμή που το είχαν ανάγκη περισσότερο από ποτέ.