Η SKODA AUTO παρουσίασε τη στρατηγική της με ορίζοντα το 2030

Γράφτηκε από τον  Παρασκευή, 25 Ιουνίου 2021 19:21

Η στρατηγική, όπως την παρουσίασε ο Thomas Schäfer, CEO της SKODA AUTO, περιλαμβάνει φιλόδοξους στόχους. Η μάρκα θα επιδιώξει να επεκταθεί περαιτέρω σε διεθνές επίπεδο, να εξηλεκτριστεί ακόμα περισσότερο και να περάσει πλήρως στην ψηφιακή εποχή. Όσον αφορά στις πωλήσεις, στην Ευρώπη στόχος είναι να εισέλθει στο top-5 των πιο δημοφιλών μαρκών ενώ σε παγκόσμιο επίπεδο στόχος είναι η κορυφή σε μεγάλες αγορές όπως η Ινδία, η Ρωσία και η Βόρεια Αφρική – περιοχές που ήδη η SKODA αποτελεί την αιχμή του δόρατος του Volkswagen Group. Σε εθνικό επίπεδο, στόχος για την τσέχικη μάρκα είναι να καταστεί σε κέντρο για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης εντός του Group. Ήδη η Τσεχία είναι η μόνη εκτός Γερμανίας χώρα όπου κατασκευάζονται ηλεκτρικά μοντέλα με βάση την ΜΕΒ, ενώ εργοστάσια της SKODA AUTO κατασκευάζουν εξαρτήματα για ηλεκτρικά μοντέλα του Group, με τις μπαταρίες υψηλής τάσης σύντομα να προστίθενται σε αυτά.

Η νέα στρατηγική επεκτείνει την προηγούμενη, γνωστή ως Strategy 2025, με χρονικό ορίζοντα το 2030. Το επιτυχημένο λανσάρισμα του αμιγώς ηλεκτρικού ENYAQ iV πριν μερικές εβδομάδες, θα ακολουθήσει η FABIA, που φιλοδοξεί να φέρει νέο πελατολόγιο στη μάρκα χάρη στο πιο hi-tech προφίλ και το μοντέρνο design, που συνδυάζονται με πολύ ελκυστική τιμή. Παράλληλα, η προσθήκη τουλάχιστον τριών νέων ηλεκτρικών μοντέλων στο portfolio της SKODA, πιο μικρών από το ENYAQ iV, θα ανεβάσει το επίπεδο των ηλεκτρικών μοντέλων της μάρκας στην Ευρώπη στο 50-70% της συνολικής γκάμας.
Σε περιβαλλοντικό επίπεδο, η SKODA στοχεύει να μειώσει τους συνολικούς ρύπους που εκπέμπει ο στόλος της σε παγκόσμιο επίπεδο κατά 50%, μέχρι το 2030, σε σύγκριση με το 2020. Ήδη εργοστάσια της SKODA είναι περιβαλλοντικά ουδέτερα όσον αφορά το αποτύπωμα άνθρακα και στόχος είναι αυτό να επιτευχθεί για όλα τα εργοστάσια της μάρκας σε Τσεχία και Ινδία, μέχρι το 2030.

Τα παραπάνω, σε συνδυασμό με ανάπτυξη όσον αφορά τους οικονομικούς δείκτες (απόδοση επί των πωλήσεων 8%), τις ευκαιρίες εξέλιξης του εργατικού δυναμικού (το 2030 μία στις τέσσερις διευθυντικές θέσεις θα καταλαμβάνεται από γυναίκα) καθώς και η απλοποίηση της προσφερόμενης γκάμας (χάρη και στον εξηλεκτρισμό), αναμένεται να εξασφαλίσουν στη SKODA ακόμα μεγαλύτερη ανάπτυξη, την τρέχουσα δεκαετία.

Σχετικά Άρθρα

  • Δύο ρεκόρ Guiness για το Škoda Enyaq RS iV

    Ένα Enyaq RS iV που οδηγούσε ο δημοσιογράφος Richard Meaden κατέκτησε το ρεκόρ Guiness για το «Μεγαλύτερο σε μήκος συνεχόμενο drift στον πάγο», καλύπτοντας απόσταση 7,351 χλμ.

  • Η SKODA teasάρει τα πρώτα σκίτσα του VISION 7S

    Δημοσιεύοντας τα πρώτα σκίτσα του πρωτότυπου αυτοκινήτου VISION 7S, η SKODA αποκαλύπτει περαιτέρω λεπτομέρειες για τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της.

  • Η ŠKODA αποκαλύπτει το πρώτο σχέδιο με το εσωτερικό του πρωτότυπου VISION 7S

    Το πρώτο σχέδιο του εσωτερικού του πρωτότυπου VISION 7S αποκαλύπτει ένα ευρύχωρο όχημα με εντελώς νέα, ευέλικτη εσωτερική αρχιτεκτονική, που προσφέρει χώρο για έως και επτά άτομα.

  • Νέο Skoda Fabia RS Rally2

    Η Škoda Motorsport αποκαλύπτει το νέο της αγωνιστικό μοντέλο Fabia RS Rally2, που αναμένεται να συνεχίσει στον δρόμο των επιτυχιών όπως και ο προκάτοχός του.

  • Ήρθε το νέο ŠKODA KAROQ

    Το 2017 η ŠKODA παρουσίασε το δεύτερο μοντέλο της μάρκας στην κατηγορία των μεσαίων SUV, το KAROQ.