SKODA RE-X1 Kreisel: η ηλεκτρική FABIA Rally2 evo

Γράφτηκε από τον  Παρασκευή, 09 Ιουλίου 2021 20:59

Το SKODA RE-X1 Kreisel. Βασισμένο σε ένα αμάξωμα SKODA FABIA Rally2 evo, το πρωτότυπο τροφοδοτείται από ένα σύστημα σε τάση 860 V που παρέχει ισχύ που φτάνει 354 PS (260 kW). Το αγωνιστικό πρωτότυπο αυτοκίνητο πήρε ομολογκασιόν από την Αυστριακή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου AMF (ÖAMTC) και θα ντεμπουτάρει στο Πρωτάθλημα Ράλι της Αυστρίας μέσα στον μήνα!

Η Kreisel Electric είναι η εταιρεία που έχει αναλάβει την προμήθεια της νέας, υβριδικής τεχνολογίας της γενιάς 2022 World Rally Cars για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι της FIA (WRC). Η συνεργασία με τη SKODA Motorsport προέκυψε από την ανάγκη εξέλιξης ενός πλήρως ηλεκτρικού αυτοκινήτου ράλι. Η επιλογή της SKODA FABIA Rally2 ως αρχική βάση ήταν μονόδρομος, καθώς είναι το πιο επιτυχημένο αυτοκίνητο παγκοσμίως της κατηγορίας Rally2, με περισσότερες από 400 μονάδες να έχουν διατεθεί και πολλές νίκες και τίτλους σε παγκόσμια και εθνικά πρωταθλήματα. Η SKODA Motorsport εξέλιξε το σασί, στο οποίο τοποθετήθηκε το ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα της Kreisel. Το ηλεκτρικό πρωτότυπο SKODA RE-X1 Kreisel που προέκυψε, συνδυάζει την καλύτερη τεχνογνωσία από έναν κατασκευαστή κορυφαίων αυτοκινήτων ράλι, με την πρωτοποριακή τεχνολογία ηλεκτροκίνησης της Kreisel.

Ο ηλεκτρικός κινητήρας Kreisel Electric αποδίδει μέγιστη ισχύ 354 PS (260 kW) και μέγιστη ροπή 600 Nm σε σύγκριση με 291 PS (214 kW) και 425 Nm του στάνταρ turbo βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων της SKODA FABIA Rally2 evo. Εκτός από το ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα, το υπόλοιπο αυτοκίνητο βασίζεται στη γνωστή SKODA FABIA Rally2 evo με κάποιες τροποποιήσεις, όπως για παράδειγμα στην ανάρτηση, για να υποδεχθεί την μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 52,5 kWh, τάσης 860 Volt. Για βέλτιστη απόδοση, το μπλοκ μπαταρίας τοποθετείται όσο το δυνατόν χαμηλότερα στο πλαίσιο και ψύχεται με υγρό από την Shell E-Fluids. Η Kreisel Electric ανέπτυξε επίσης έναν ειδικό σταθμό φόρτισης, που ονομάζεται CHIMERO με δυνατότητα λειτουργίας έως 200 kW, για χρήση κατά τη διάρκεια των αγώνων.
Το πρώτο πλαίσιο που κατασκευάστηκε από την SKODA Motorsport είναι σε ασφάλτινες προδιαγραφές. Όμως, η Baumschlager Rallye & Racing, έχει ήδη αρχίσει δοκιμές του SKODA RE-X1 Kreisel σε χωμάτινες επιφάνειες, με τον πρώτο αγώνα, στο Πρωτάθλημα Ράλι της Αυστρίας, να είναι προγραμματισμένος μέσα στον Ιούλιο.

Η εξέλιξη και υποστήριξη του SKODA RE-X1 Kreisel από τη SKODA Motorsport, έρχεται λίγες εβδομάδες μετά το λανσάρισμα του SKODA ENYAQ iV, του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου της μάρκας και υπογραμμίζει την πολυποίκιλη εμπλοκή της SKODA με την ηλεκτρική κινητικότητα.

Σχετικά Άρθρα

  • Δύο ρεκόρ Guiness για το Škoda Enyaq RS iV

    Ένα Enyaq RS iV που οδηγούσε ο δημοσιογράφος Richard Meaden κατέκτησε το ρεκόρ Guiness για το «Μεγαλύτερο σε μήκος συνεχόμενο drift στον πάγο», καλύπτοντας απόσταση 7,351 χλμ.

  • Η SKODA teasάρει τα πρώτα σκίτσα του VISION 7S

    Δημοσιεύοντας τα πρώτα σκίτσα του πρωτότυπου αυτοκινήτου VISION 7S, η SKODA αποκαλύπτει περαιτέρω λεπτομέρειες για τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της.

  • Η ŠKODA αποκαλύπτει το πρώτο σχέδιο με το εσωτερικό του πρωτότυπου VISION 7S

    Το πρώτο σχέδιο του εσωτερικού του πρωτότυπου VISION 7S αποκαλύπτει ένα ευρύχωρο όχημα με εντελώς νέα, ευέλικτη εσωτερική αρχιτεκτονική, που προσφέρει χώρο για έως και επτά άτομα.

  • Νέο Skoda Fabia RS Rally2

    Η Škoda Motorsport αποκαλύπτει το νέο της αγωνιστικό μοντέλο Fabia RS Rally2, που αναμένεται να συνεχίσει στον δρόμο των επιτυχιών όπως και ο προκάτοχός του.

  • Ήρθε το νέο ŠKODA KAROQ

    Το 2017 η ŠKODA παρουσίασε το δεύτερο μοντέλο της μάρκας στην κατηγορία των μεσαίων SUV, το KAROQ.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Off Road Magazine Awards Ford Mustang Mach-E GT »