Ήδη η SKODA έχει προσαρμόσει την πλατφόρμα για την ινδική αγορά, παρουσιάζοντας την MQB-A0-IN και πλέον αναλαμβάνει για πρώτη φορά την ευθύνη για την εξέλιξή της σε παγκόσμιο επίπεδο.
Ο Thomas Schäfer, CEO της SKODA AUTO, δήλωσε: «Αναλαμβάνουμε ακόμη μεγαλύτερη ευθύνη εντός του Volkswagen Group και ταυτόχρονα ενισχύουμε την έδρα της SKODA AUTO ως σημαντικό ευρωπαϊκό κέντρο ανάπτυξης για το Group. Είμαι πεπεισμένος ότι θα μπορέσουμε να κερδίσουμε πολλούς νέους πελάτες χάρη στην MQB-A0 σε νέες, πολλά υποσχόμενες αγορές.»
Ο Ralf Brandstätter, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Volkswagen, προσθέτει: «Μέσω της ολοκληρωμένης στρατηγικής μας για παγκόσμιες πλατφόρμες, επιτυγχάνουμε οικονομίες κλίμακας που μας επιτρέπουν να προσφέρουμε στους πελάτες μας τεχνολογία αιχμής και υψηλή ποιότητα σε ανταγωνιστικές τιμές. Η SKODA, με την εμπειρία και την τεχνογνωσία της είναι η ιδανική μάρκα για να προωθήσει την ανάπτυξη της MQB-A0 στις αγορές αυτές.»
Η πλατφόρμα MQB-A0 χρησιμοποιείται παγκοσμίως και αποτελεί τη βάση για νέα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης σε εισαγωγικές κατηγορίες μεγέθους/τιμής. Η SKODA ως μάρκα αποτελεί ήδη την αιχμή του δόρατος για το Volkswagen Group στην Ινδία, τη Ρωσία και τη Βόρεια Αφρική. Στις αρχές Ιουνίου, ένα νέο SUV για την ινδική αγορά, το KUSHAQ, βγήκε από τη γραμμή παραγωγής, πρώτο μοντέλο που βασίζεται στην MQB-A0-IN, ειδική προσαρμογή της MQB-A0 για την τοπική αγορά. Μεσοπρόθεσμα, υπάρχουν σχέδια για προσφορά του KUSHAQ και σε άλλες αναδυόμενες αγορές, ενώ ένα δεύτερο μοντέλο, με την ονομασία SLAVIA, βρίσκεται ήδη στα σκαριά και θα παρουσιαστεί προς το τέλος του έτους.
Για τις ανάγκες περαιτέρω εξέλιξης της MQB-A0, η SKODA θα προβεί σε πρόσληψη επιπλέον μηχανικών. Οι δυνατότητες που προσφέρει η εξέλιξη της MQB-A0 για τις νέες αγορές είναι μεγάλες, με την τσεχική αυτοκινητοβιομηχανία να φιλοδοξεί να καταστεί η κορυφαία ευρωπαϊκή μάρκα στις αγορές της Ινδίας, της Ρωσίας, της Νοτιοανατολικής Ασίας και της Βόρειας Αφρικής, μακροπρόθεσμα ως μέρος της στρατηγικής “NEXT LEVEL – SKODA STRATEGY 2030”.