Ξεκινώντας από την pole position, o Max έπεσε δεύτερος πίσω από τον Lewis Hamilton στο πρώτο stint του αγώνα μετά από μια αμφιλεγόμενη απόφαση και μην έχοντας ολοκληρώσει μια φανταστική κίνηση προσπέρασης όταν ο Hamilton έκοψε τη στροφή 7 για να παραμείνει μπροστά. Σε απάντηση, η Red Bull έγινε επιθετική με τη στρατηγική της καλώντας τον Max στα pit, στον 13ο γύρο, για αλλαγή σε σκληρά ελαστικά.
Ο Hamilton απάντησε αμέσως και αυτό άφησε τον Sergio στην κορυφή με τα μαλακά ελαστικά, χωρίς να έχει ακόμα πραγματοποιήσει το δικό του pit stop. Οδηγώντας με συναρπαστικό τρόπο ο Μεξικανός κράτησε έξοχα πίσω του τον Hamilton, επιτρέποντας έτσι στον Max να κλείσει τη διαφορά και να πλησιάσει τον Hamilton σε απόσταση βολής.
Όταν δέχτηκε το προσπέρασμα, ο Sergio έκανε την πρώτη του στάση στον 22ο γύρο για σκληρά ελαστικά, με τον Yuki να κάνει το ίδιο έναν γύρο αργότερα για να αλλάξει από τα μεσαία στα σκληρά. Ο Pierre είχε ξεκινήσει με τη σκληρή γόμα, πραγματοποιώντας ένα μεγάλο πρώτο stint, ανεβαίνοντας έτσι στην πρώτη εξάδα καθώς ο αγώνας εξελισσόταν.
Η πρώτη διακοπή ήρθε στον 35ο γύρο όταν ο Antonio Giovinazzi σταμάτησε στην πίστα, με αποτέλεσμα την επιβολή του Εικονικού Αυτοκινήτου Ασφαλείας. Αυτό επέτρεψε στους Max, Sergio και Pierre να κάνουν ένα pit stop με τις λιγότερες δυνατές απώλειες σε χρόνο, με τις δύο Red Bulls να τοποθετούν ξανά τα σκληρά ελαστικά και τον Pierre να περνά στα μεσαία ώστε να αγωνιστεί και με τις δύο γόμες.
Όταν ο αγώνας ξανάρχισε, ο Max είχε να καλύψει μία διαφορά 20 δευτερολέπτων και γρήγορα άρχισε να ψαλιδίζει το προβάδισμα του Hamilton. Όμως ο χρόνος φαινόταν να μην του αρκεί, μέχρι που ο Nicholas Latifi είχε ένα ατύχημα, έξι γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας. Αυτό έφερε στην πίστα το Αυτοκίνητο Ασφαλείας και για άλλη μια φορά η σημασία της άμυνας που «έπαιξε» ο Sergio ήταν αδιαμφισβήτητη, καθώς η Mercedes δεν μπορούσε να κάνει pit stop, σε αντίθεση με τους Max και Sergio, αλλά και τους Yuki και Pierre, που επίσης ακολούθησαν τα μονοθέσια της Red Bull αλλάζοντας σε μαλακά ελαστικά πριν την επανεκκίνηση του αγώνα.
Μετά από συζητήσεις για τον τρόπο που θα διεξαχθεί, ο αγώνας ξεκίνησε ξανά με έναν γύρο να απομένει, και ο Max είχε μόλις 16 στροφές για να προσπαθήσει να πάρει τον τίτλο. Ο Max προσπέρασε τον Hamilton στη στροφή 5 με μία έξυπνη κίνηση, διατήρησε το προβάδισμα μέχρι το επόμενο σικέιν και μετά αμύνθηκε ξανά στη στροφή 9 για να αποκρούσει τη Mercedes και να πάρει μία απίστευτη νίκη, στον τελευταίο γύρο του τελευταίου αγώνα της σεζόν.
Με τον Sergio δυστυχώς να εγκαταλείπει, έχοντας προηγουμένως πράξει αυτό που έπρεπε, υπήρχαν και άλλοι λόγοι για πανηγυρισμούς, καθώς η Scuderia AlphaTauri εξασφάλισε έναν διπλό τερματισμό στην πρώτη πεντάδα, με τον Yuki τέταρτο, μπροστά από τον Pierre. Αυτό ήταν το καλύτερο αποτέλεσμα του Yuki μετά την ολοκλήρωση της πρώτης του σεζόν στη Formula 1, και παρά το γεγονός ότι το αποτέλεσμα αυτό δεν ήταν αρκετό για την ομάδα ώστε να ανακτήσει την πέμπτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, ήταν ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα για την ολοκλήρωση της χρονιάς.
Όμως, όλα τα βλέμματα ήταν στραμμένα στο νέο παγκόσμιο πρωταθλητή, καθώς ο συναισθηματικά φορτισμένος Max γιόρτασε το πρώτο του πρωτάθλημα οδηγών στην ιδανική ολοκλήρωση μιας εποχής για την Honda στη F1, με την εταιρεία να εξασφαλίζει τον έκτο τίτλο οδηγών με μονοθέσιο με κινητήρα Honda και τον πρώτο μετά την αντίστοιχη επίδοση του Ayrton Senna το 1991.