Η νέα κατασκευαστική μονάδα θα ανεγερθεί κοντά στο κύριο εργοστάσιο στο Wolfsburg και αντιπροσωπεύει επένδυση συνολικού ύψους περίπου 2 δισεκατομμυρίων ευρώ. Οι εργασίες στην περιοχή Warmenau του Wolfsburg, θα ξεκινήσουν την άνοιξη του 2023 και θα πληρούν τα πλέον υψηλά περιβαλλοντικά πρότυπα.
Το νέο μοντέλο, με την κωδική ονομασία Trinity, θα κατασκευάζεται με τις με τις πιο καινοτόμες μεθόδους στην αυτοκινητοβιομηχανία και θα φτάνει στον πελάτη με ουδέτερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα ως προς τον άνθρακα. Η έναρξη παραγωγής είναι προγραμματισμένη για το 2026, με την state-of-the-art διαδικασία να αποτελεί πρότυπο για τον σταδιακό μετασχηματισμό της παραγωγής τόσο στο κύριο εργοστάσιο του Wolfsburg όσο και σε όλα τα άλλα εργοστάσια της Volkswagen παγκοσμίως.
Η ανακοίνωση έγκρισης του νέου εργοστασίου έγινε αποδεκτή με ενθουσιασμό τόσο από τα υψηλόβαθμα στελέχη της Volkswagen όσο και από τους εκπροσώπους των εργαζομένων καθώς και τις αρχές της Κάτω Σαξονίας. Σίγουρα όχι άδικα, καθώς η γιγάντια επένδυση μετατρέπει το Wolfsburg σε παγκόσμιο «φάρο» για τεχνολογίες αιχμής και την αποδοτική παραγωγή οχημάτων ενώ ενισχύει γενικότερα τον οικονομικό μετασχηματισμό της Γερμανίας ως παγκόσμιου βιομηχανικού κέντρου, με διαστάσεις που υπερβαίνουν τα στενά όρια της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Το Trinity θα αποτελέσει νέο σημείο αναφοράς για την αμιγώς ηλεκτρική γκάμα της Volkswagen και επόμενο σημείο κορύφωσης της στρατηγικής ACCELERATE της μάρκας. Αυτό οφείλεται στο ότι υπόσχεται πολύ μικρότερο χρόνο φόρτισης και αυτονομία άνω των 700 χιλιομέτρων σε συνδυασμό με ουδέτερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα ως προς τον άνθρακα, ενώ θα φέρει το υπερσύγχρονο λογισμικό του Group και θα είναι τεχνολογικά έτοιμο για αυτόνομη οδήγηση, Επιπέδου 4. Θα χρησιμοποιεί τη νέα πλατφόρμα SSP του Group ειδικά για την ηλεκτροκίνηση, η οποία θα αποτελέσει τη βάση για την κατασκευή περίπου 40 εκατομμυρίων ηλεκτρικών οχημάτων.
Η Volkswagen σκοπεύει επίσης να θέσει νέα πρότυπα και στην κατασκευαστική διαδικασία του Trinity, όταν ξεκινήσει το 2026, στοχεύοντας σε χρόνο παραγωγής 10 ωρών ανά όχημα. Κλειδί για αυτό θα είναι οι λιγότερες εκδόσεις, ο μικρότερος αριθμός εξαρτημάτων, το μεγαλύτερο ποσοστό αυτοματισμού, οι πιο λιτές γραμμές παραγωγής καθώς και νέες διαδικασίες logistics. Σε αυτό θα συμβάλει και το υπό ίδρυση Campus Sandkamp, το πλέον προηγμένο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης του είδους του στην Ευρώπη, το οποίο αποτελεί ξεχωριστή επένδυση της Volkswagen ύψους 800 εκατομμυρίων ευρώ.