Ένα πολύ δυνατό χαρακτηριστικό της νέας ταυτότητας της μάρκας, το σήμα Dacia Link κοσμεί το μπροστινό μέρος στο κέντρο της μάσκας, όντας ανασχεδιασμένο και σε λευκή απόχρωση.
Όπως οι κρίκοι μίας αλυσίδας, έτσι και το δέσιμο μεταξύ του ‘D’ και του ‘C’ στο λογότυπο με τις μινιμαλιστικές γραμμές, σχηματίζουν ένα ολοκαίνουργιο έμβλημα που αντανακλά την απλότητα και τη στιβαρότητα του νέου design. Η εταιρική ταυτότητα που αντικατοπτρίζεται στο Dacia Link είναι αναγνωρίσιμη με την πρώτη ματιά βλέποντας το αυτοκίνητο τόσο από κοντά όσο και από μακριά. Το νέο σήμα είναι επίσης ορατό και στο καπάκι της πλήμνης του κάθε τροχού.
Μια άλλη ορατή αλλαγή είναι η προσθήκη του λογότυπου στην πίσω πόρτα και στο τιμόνι του κάθε μοντέλου. Αυτό είναι μινιμαλιστικό στη σχεδίασή του, με τα γράμματα να ξεχωρίζουν το ένα από το άλλο, έτσι ώστε να μένουν μόνο τα απολύτως απαραίτητα για να αναδεικνύεται ευκρινώς κάθε γράμμα.
Άλλες αλλαγές που έχουν γίνει στη σχεδίαση περιλαμβάνουν την υιοθέτηση της απόχρωσης του Monolith Grey στις μπάρες οροφής, τις μπροστινές και πίσω προστατευτικές ποδιές και τους πλευρικούς καθρέφτες, στα Sandero Stepway και το Duster.
Η αποκάλυψη ολόκληρης της γκάμας Dacia με τη νέα εταιρική ταυτότητα σηματοδοτεί το τρίτο και τελευταίο κεφάλαιο της στρατηγικής ανάπτυξης που ξεκίνησε πριν από περισσότερο από ένα χρόνο. Αυτό το νέο εταιρικό περιβάλλον είναι σύμφωνο με τις αξίες μας - απλό, στιβαρό, αυθεντικό - με έναν πιο δυναμικό και σύγχρονο τρόπο. Αυτή η εφαρμογή δίνει νέα δυναμική στη Dacia για να υλοποιήσει τις φιλοδοξίες.
Denis Le Vot, CEO Dacia
ΙΔΙΟ DNA, ΝΕΑ ΩΘΗΣΗ
Μέσα σε λίγους μόνο μήνες, η Dacia ανανέωσε τη γκάμα της με δύο νέες προσθήκες στο line-up των μοντέλων της: το αμιγώς ηλεκτρικό Spring και το Jogger, το ευέλικτο οικογενειακό αυτοκίνητο του C segment.
Η εφαρμογή της νέας εταιρικής ταυτότητας σηματοδοτεί την ολοκλήρωση της ανανέωσης της μάρκας.
Η Dacia έχει αλλάξει τα πάντα, αλλά εξακολουθεί να είναι πιστή στην ουσία που τη διακρίνει.
Η Dacia φτιάχνει μοντέλα χωρίς «περιττά στολίδια», που καλύπτουν τις απολύτως απαραίτητες ανάγκες ώστε να ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των πελατών της. Τα αυτοκίνητα της Dacia είναι πάνω απ' όλα στιβαρά και αξιόπιστα, είναι ευέλικτα και μπορούν να χρησιμοποιηθούν εξυπηρετώντας πολλούς σκοπούς, είτε πρόκειται για οδήγηση στην πόλη, είτε για απόδραση το Σαββατοκύριακο στην εξοχή. Το ολοκαίνουργιο χρώμα Lichen Khaki, έχει μια γήινη απόχρωση παρόμοια με αυτή του φυσικού βρύου, ενώ παρουσιάζεται για πρώτη φορά και υπογραμμίζει τους στενούς δεσμούς της Dacia με τη φύση.
Η Dacia προκαλεί ρήξη με το κατεστημένο, επανεξετάζει την έννοια της αυτοκίνησης, μέσω μιας προσπάθειας να υπερασπιστεί τις έξυπνες καταναλωτικές πρακτικές. Αυτό σημαίνει σταδιακή κατάργηση της χρήσης ορισμένων υλικών, όπως η επένδυση χρωμίου ή το ψευδο-αλουμίνιο, αλλά και η διαρκής προσπάθεια κατάργησης της χρήσης οποιασδήποτε μορφής ζωικού δέρματος.
Η παρουσίαση της νέας εταιρικής ταυτότητας της μάρκας είναι και μια ευκαιρία για τη Dacia να εφαρμόσει τη δέσμευση που ανέλαβε το Renault Group στην Ετήσια Γενική Συνέλευση τις 23ης Απριλίου 2021. Ως εκ τούτου, η Dacia θα είναι η πρώτη μάρκα του Group που θα περιορίσει την τελική ταχύτητα όλων των μοντέλων της στα 180 km/h.
Οι ομάδες μας συνεργάστηκαν μοναδικά για να ενσωματώσουν τη νέα ταυτότητα της μάρκας σε όλη τη γκάμα Dacia. Χάρη στη συμβολή όλων των τμημάτων, η Dacia έχει πλέον νέο «περιτύλιγμα», αλλά εξακολουθεί να έχει το ίδιο DNA. Αυτή η αλλαγή είναι μια ευκαιρία να δείξουμε ότι ο τρόπος με τον οποίο ασχολούμαστε με την αυτοκίνηση μπορεί να είναι ουσιαστικός, αλλά και γοητευτικός.
Lionel Jaillet, Product Performance Director Dacia
Το αναβαθμισμένο λογότυπο συμβολίζει με μοναδικό τρόπο την προσήλωση της μάρκας στην επιστροφή στα ουσιώδη. Το ίδιο και το σήμα Dacia Link που αντλεί έμπνευση από τον κόσμο της μηχανικής και αναδύει απλότητα και στιβαρότητα, συμβολίζοντας, παράλληλα, τους άρρηκτους δεσμούς μεταξύ των μελών της κοινότητας Dacia.
David Durand, Design Director Dacia
Η Dacia αλλάζει μαζί με τις απαιτήσεις των καιρών, όπως και η εταιρική της εικόνα. Τα θεμελιώδη στοιχεία πίσω από κάθε προϊόν γίνονται ισχυρότερα προκειμένου να ανταποκριθούν στις πραγματικές προσδοκίες των πελατών. Τα μοντέλα είναι ευέλικτα, στιβαρά, φτιαγμένα για το υπέροχο φυσικό περιβάλλον, ενώ έχουν έξυπνο εξοπλισμό και μια ρεαλιστική προσέγγιση με προσιτά, φιλικά προς το περιβάλλον υλικά. Η νέα εταιρική ταυτότητα μεταφέρει αυτά τα μηνύματα και κάνει τη μάρκα ακόμα πιο ελκυστική.
Σήμερα ξεκινά μια νέα αρχή για την Dacia!
Lionel Jaillet