Στην Ελληνική αγορά το Jeep Compass 4xe αποτελεί μια από τις δημοφιλέστερες επιλογές στην κατηγορία των Plug-in Hybrid μοντέλων (PHEV), ενώ είναι με διαφορά το δημοφιλέστερο τετρακίνητο PHEV. Με δεδομένη την προτίμηση των χρηστών εταιρικών αυτοκινήτων στην επιλογή αυτοκινήτων PHEV, λόγω και των σχετικών φορολογικών κινήτρων, η Jeep δημιούργησε την έκδοση Compass 4xe Business, έτσι ώστε να προσφέρει το ιδανικό σύνολο για αυτή την ιδιαίτερα σημαντική για την Ελληνική αγορά κατηγορία.
Το νέο Jeep Compass 4xe βασίζεται σε τρεις άξονες για να προσφέρει την απόλυτη επιλογή στους χρήστες εταιρικών αυτοκινήτων:
Το σύστημα 4xe αποτελεί ένα από τα πλέον καινοτόμα συστήματα PHEV, προσφέροντας εκτός από την υψηλή απόδοση και τη δυνατότητα κίνησης αμιγώς ηλεκτρικά και το πλέον προηγμένο σύστημα 4x4 που παρουσίασε ποτέ η Jeep. Με συνδυαστική απόδοση 240 ίππων, δυνατότητα κίνησης αμιγώς ηλεκτρικά για έως 50χλμ. και δυνατότητα πλήρους φόρτισης σε λιγότερο από 1,5 ώρες, το 4xe αποτελεί μια κορυφαίας αποδοτικότητας επιλογή. Παράλληλα το σύστημα δίνει τη δυνατότητα 4x4 κατ’ επιλογή, διαθέτοντας επιπλέον στοιχεία όπως το hill descent control, το κλείδωμα τετρακίνησης και τις κοντές σχέσεις, δικαιολογώντας απόλυτη τη φήμη της Jeep στα συστήματα 4x4.
Με δεδομένο το σχετικά υψηλότερο μέσο όρο χιλιομέτρων που καλύπτουν τα εταιρικά αυτοκίνητα, το Compass 4xe Business, εφοδιάζεται με το πλέον πλούσιο πακέτο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας που είναι διαθέσιμο στο μοντέλο. Εκτός των άλλων η έκδοση περιλαμβάνει περιμετρική κάμερα 360ο, σύστημα πολυμέσων και πλοήγησης με οθόνη αφής υψηλής ανάλυσης 10,1’’, πλήρες πακέτο προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης (ADAS), handsfree σύστημα ανοίγματος χώρου αποσκευών, αλλά και καλώδιο φόρτισης Mode3, κατάλληλο και για δημόσια σημεία φόρτισης.
Παρά τα κορυφαία χαρακτηριστικά απόδοσης και εξοπλισμού, το Compass 4xe προσφέρει το μέγιστο όφελος στους χρήστες εταιρικών αυτοκινήτων. Με Λιανική Τιμή Προ Φόρων κάτω από τις 40.000 ευρώ και εκπομπές CΟ2 κάτω από 50γρμ./χλμ., το Compass 4xe Business έχει μηδενικό φόρο χρήσης εταιρικού αυτοκινήτου. Παράλληλα το μοντέλο μπορεί να κινείται με απόλυτη ελευθερία στο Δακτύλιο και να σταθμεύει χωρίς κόστος σε ζώνες ελεγχόμενης στάθμευσης στα κέντρα πόλεων.