Η Audi Sport κερδίζει το βραβείο “Racecar Powertrain of the Year”

Γράφτηκε από τον  Τρίτη, 13 Δεκεμβρίου 2022 20:21

Μετά από ένα αναγκαστικό διάλειμμα δύο ετών εξαιτίας της πανδημίας το εξειδικευμένο περιοδικό Race Tech πραγματοποίησε στο Λονδίνο το Συμπόσιο Παγκόσμιου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού στο οποίο ειδικοί από όλο τον κόσμο ανταλλάσσουν απόψεις για τις πιο πρόσφατες τάσεις στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης μια κριτική επιτροπή ειδικών απένειμε βραβεία στις σημαντικότερες τεχνικές εξελίξεις. Το Audi RS Q e-tron ήταν αυτό που βραβεύτηκε στην κατηγορία για την καλύτερη αγωνιστική μονάδα ισχύος «Racecar Powertrain of the Year». Υποψήφιοι στην ίδια κατηγορία ήταν οι Mercedes (Formula E), Toyota (Le Mans Hypercar) και Swindon (BTCC Touring Cars).

«Η κατάκτηση αυτού του βραβείου και η παραλαβή του για λογαριασμό της Audi Sport στο Λονδίνο ήταν μια ιδιαίτερη και έντονα συναισθηματική στιγμή», λέει ο Stefan Dreyer, ο οποίος ως Επικεφαλής Εξέλιξης της Audi Sport Racing είναι υπεύθυνος για την υλοποίηση της καινοτόμου μονάδας ισχύος και μετάδοσης του Audi RS Q e-tron. «Όλη η ομάδα μπορεί να είναι περήφανη για αυτό το βραβείο. Η ιστορία από τη σύλληψη της ιδέας του μετατροπέα ενέργειας, στα πρώτα στάδια εξέλιξης, έως την υλοποίησή της στο αγωνιστικό του Ράλλυ Ντακάρ θα μας μείνει για πάντα αξέχαστη. Το θάρρος, η αφοσίωση, η επιμονή, αλλά πάνω απ' όλα η ταύτιση όλων με αυτή την προσπάθεια απέδωσαν καρπούς».

Με το Audi RS Q e-tron η Audi έγραψε και πάλι ιστορία με την τεχνολογική καινοτομία που φέρνει στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Στην πρώτη της εμφάνιση στο Ράλλυ Ντακάρ τον Ιανουάριο, η Audi Sport πανηγύρισε τέσσερις νίκες σε ειδικές διαδρομές. Τον Μάρτιο οι Stéphane Peterhansel και Edouard Boulanger κέρδισαν το Abu Dhabi Desert Challenge. Ήταν η πρώτη νίκη οχήματος με εναλλακτική μονάδα ισχύος και μετάδοσης σε αγώνα cross-country.

Το Audi RS Q e-tron διαθέτει ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης με μετατροπέα ενέργειας. Αποτελείται από έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης και μια γεννήτρια, καθώς και από μια μπαταρία υψηλής τάσης και δύο ηλεκτροκινητήρες - έναν στον μπροστινό και έναν στον πίσω άξονα. Στο Ράλλυ Ντακάρ του 2023, η Audi θα χρησιμοποιήσει για πρώτη φορά και βιώσιμο καύσιμο χάρη στο οποίο οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα θα είναι 60% χαμηλότερες.

Σχετικά Άρθρα

  • Ράλλυ Ντακάρ: μετά τον Sainz, νίκη και για τον Ekström

    Λίγο μετά τα μισά του εφετινού Ράλλυ Ντακάρ, εντυπωσιακός είναι ήδη ο απολογισμός για την Audi και το RS Q e-tron.

  • Το Audi RS Q e-tron για το Ράλλυ Ντακάρ διαθέτει ένα πολύ ιδιαίτερο πιλοτήριο

    Το Audi RS Q e-tron διαθέτει ένα νέο τρόπο χειρισμού αγωνιστικού αυτοκινήτου, με τον οδηγό και τον συνοδηγό να μοιράζονται τον έλεγχο και τα πάντα άμεσα προσβάσιμα, στο οπτικό πεδίο του πληρώματος, από το σύνολο των λειτουργιών του οχήματος μέχρι την πλοήγηση

  • Το Audi RS Q e-tron δοκιμάζεται σκληρά για το Rally Dakar

    H Audi επέλεξε τις υψηλές θερμοκρασίες και τις αμμοθύελλες του Μαρόκου, για τις πρώτες δοκιμές σε ακραίες συνθήκες του RS Q e-tron, εν όψει του Ράλλυ Ντακάρ

  • Ξεκίνησαν οι δοκιμές του Audi RS Q e-tron για το Ράλι Ντακάρ

    Οι δοκιμές του RS Q e-tron, του ηλεκτρικού πρωτότυπου με το οποίο η Audi θα αντιμετωπίσει τις προκλήσεις του Ράλι Ντακάρ, τον Ιανουάριο του 2022, ξεκίνησαν. Η Audi έχει ένα μεγαλεπήβολο στόχο: να είναι ο πρώτος κατασκευαστής που χρησιμοποιεί όχημα με ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα σε συνδυασμό με έναν αποτελεσματικό μετατροπέα ενέργειας, ανταγωνιζόμενη ευθέως αντίπαλους με συμβατικά οχήματα, σε ένα από τα πιο δύσκολα ράλι στον κόσμο.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Nissan e-4ORCE Η Cupra μπαίνει στην Formula E »