Το νέο Honda Civic Type-R έσπασε τα χρονόμετρα στην πίστα του Nurburgring

Γράφτηκε από τον  Τρίτη, 30 Μαΐου 2017 00:00

Στις 3 Απριλίου 2017, ένα πρωτότυπο μοντέλο ολοκλήρωσε το γύρο της θρυλικής πίστας  σε χρόνο 7: 43.8.

Ο χρόνος αυτός επιτεύχθηκε στην τελική φάση του προγράμματος εξέλιξης του μοντέλου, σε στεγνή πίστα με βέλτιστη θερμοκρασία περιβάλλοντος για άριστες επιδόσεις των ελαστικών και του κινητήρα.  Ο νέος χρόνος είναι βελτιωμένος κατά 7 δεύτερα περίπου συγκριτικά με τον προηγούμενο.

Το νέο Civic Type R είναι τμήμα του νέου προγράμματος εξέλιξης της 10ης γενιάς Civic – του μεγαλύτερου στην ιστορία της Honda – και σχεδιάστηκε για να προσφέρει την πιο απολαυστική οδήγηση στην κατηγορία hot hatch, στο δρόμο και στην πίστα.

Αρκετοί παράγοντες συνέβαλαν στο νέο ρεκόρ του νέου Civic Type R στην ‘Πράσινη Κόλαση’. Πιο συγκεκριμένα, ο βελτιστοποιημένος και αναβαθμισμένος δίλιτρος κινητήρας VTEC TURBO παράγει 320 PS και αποδίδει ροπή 400Nm. Νέες πιο κοντές σχέσεις στο εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο βελτιώνουν την επιτάχυνση, ενώ το ολοκληρωμένο αεροδυναμικό πακέτο του νέου Type R προσφέρει εξαιρετική ευστάθεια σε υψηλές ταχύτητες, με την καλύτερη στην κατηγορία ισορροπία μεταξύ άνωσης και αντίστασης.

Το υψηλής ακαμψίας πλαίσιο του νέου Civic Type R είναι κατά 16kg ελαφρύτερο από του προηγούμενου μοντέλου, με βελτιωμένη στρεπτική ακαμψία κατά 38%, προς όφελος της απόκρισης διεύθυνσης και της ευστάθειας στις στροφές. Νέα πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων βελτιώνει τη σταθερότητα  στο φρενάρισμα και μειώνει συνολικά τις κλίσεις του αμαξώματος, επιτρέποντας πιο αργό φρενάρισμα στην είσοδο της στροφής και καλύτερο κράτημα και ταχύτητα κατά την έξοδο.

Ο Ryuichi Kijima είναι ο επικεφαλής μηχανικός πλαισίου για το Honda Civic Type R. Αυτός εξηγεί  σε ποια σημεία το νέο μοντέλο παρουσιάζει τις σημαντικότερες βελτιώσεις στο Nürburgring συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά: «Η ταχύτητα εισόδου σε στροφή με το νέο Type R είναι υψηλότερη επειδή διαθέτει μεγαλύτερο μετατρόχιο και ελαστικά, μακρύτερο μεταξόνιο, νέα ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω και βελτιστοποιημένη αεροδυναμική που βελτιώνει την ευστάθεια. Για παράδειγμα οι οδηγοί συνήθως μπαίνουν στη στροφή μετά τη Metzgesfeld με περίπου 150 km/h. Ακόμα και σε αυτή τη στροφή μέτριας ταχύτητας, η ταχύτητα είναι περίπου 10 km/h υψηλότερη λόγω της εξαιρετικής σταθερότητας του νέου Type R. Έτσι, με βελτιωμένες επιδόσεις στις στροφές, μπορούμε να αυξήσουμε την ταχύτητα σε όλο το γύρο, βοηθώντας το νέο Type R να πετύχει πολύ ταχύτερο χρόνο».

Σχετικά Άρθρα

  • Ακόμα πιο ασφαλή τα νέα οχήματα Honda απο το 2024

    Η Honda αποκαλύπτει την επόμενη γενιά τεχνολογιών του Honda SENSING 360 και του Honda SENSING Elite

  • Tο νεο HONDA CIVIC e:HEV στους έξι φιναλίστ του AUTOBEST 2023

    Η νέα γενιά του υβριδικού Civic e:HEV γίνεται το τελευταίο μοντέλο της Honda που περιλαμβάνεται στην τελική λίστα των μόλις έξι φιναλίστ οι οποίοι θα διεκδικήσουν το περίοπτο βραβείο AUTOBEST 2023 ‘Best Buy Car of Europe’.

  • 25 χρόνια CIVIC TYPE R

    Το Civic Type R κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1997 και έκτοτε βελτιώνεται συνεχώς ώστε να προσφέρει την απόλυτη εμπειρία οδήγησης από τη διάταξη ‘κινητήρας μπροστά / κίνηση στους εμπρός τροχούς’

  • ΤΟ Honda CIVIC ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ΤΗΝ 5Οή ΤΟΥ ΕΠΕΤΕΙΟ

    Η Honda έχει δημιουργήσει 11 γενιές του Civic από το 1972, και έχει πουλήσει πάνω από 27,5 εκατομμύρια μονάδες σε όλο τον κόσμο

  • Sony Honda Mobility Inc

    Η Sony και η Honda Υπέγραψαν Συμφωνία Κοινοπραξίας για την Ίδρυση της Νέας Εταιρείας Κινητικότητας "Sony Honda Mobility Inc." 

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Mitsubishi L200 Iron Νέες Limited Editions για Audi A4 και Q3 »