Το 100% ηλεκτροκίνητο πρωτότυπο, βρέθηκε στην καρδιά της δράσης, χάρη στις “ηλεκτρισμένες” επιδόσεις του στη φημισμένη διαδρομή του Hillclimb.
Το αποκορύφωμα για το Nissan BladeGlider στο Goodwood, ήταν μια δοκιμαστική διαδρομή στο ιστορικό Motor Circuit. Πίσω από το τιμόνι του βρέθηκε ο οδηγός της NISMO Lucas Ordóñez, ο οποίος έγινε ο πρώτος επαγγελματίας οδηγός αγώνων που οδήγησε το συναρπαστικό τρίτροχο της Nissan.
Η επιτυχημένη πορεία της Nissan στην ηλεκτροκίνηση ξεκίνησε το 1947, ακριβώς πριν από 70 χρόνια, με την κυκλοφορία του Tama. Αυτό το πρωτοποριακό για την εποχή του τετραθέσιο EV, ήταν διαθέσιμο ως επιβατικό αυτοκίνητο αλλά και ως φορτηγό, με δυνατότητα κάλυψης μιας διαδρομής 65χλμ, με μια πλήρη φόρτιση. Αρχικά αναπτύχθηκε από την Tokyo Electro Automobile Co Ltd, η οποία αργότερα απορροφήθηκε από τη Nissan.
Από το ντεμπούτο του Tama το 1947, η Nissan έχει “κτίσει” μια πλούσια κληρονομιά στην τεχνολογία μηδενικών εκπομπών ρύπων, ούσα o παγκόσμιος ηγέτης στα EVs. H επάνασταση στην ηλεκτροκίνηση ήρθε το 2010, με την κυκλοφορία του Nissan LEAF, του πρώτου αμιγώς ηλεκτροκίνητου επιβατικού αυτοκινήτου μαζικής παραγωγής. Τώρα στη δεύτερη γενιά του, το νέο LEAF θα πραγματοποιήσει την παγκόσμια πρεμιέρα του στις 6 Σεπτεμβρίου.
Με το ντεμπούτο του BladeGlider στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood , παίρνει σάρκα και οστά το όραμα του Nissan Intelligent Mobility για ένα πιο σίγουρο, πιο συνδεδεμένο και πιο συναρπαστικό μέλλον για τα μοντέλα της μάρκας. Το πρωτότυπο μηδενικών εκπομπών “υποστηρίζει” επίσης την κίνηση #ElectrifyTheWorld της Nissan, η οποία είναι αφιερωμένη στην αξιοποίηση ενός ευρύτερου διαλόγου γύρω από τη βιώσιμη χρήση της ενέργειας.
Το BladeGlider κατασκευάστηκε για να επιδείξει τις δυνατότητες ενός “καθαρού” ηλεκτρικού συστήματος κίνησης, που με τις επιδόσεις του θα ικανοποιήσει και τους πιο απαιτητικούς οδηγούς. Έχει αναπτυχθεί από τη Nissan σε συνεργασία με την Williams Advanced Engineering.