Τα βραβεία απένειμε το περιοδικό Engine Technology International, φέτος για 19η χρονιά, ενώ τα αποτελέσματα έκρινε μία ομάδα ειδικών από όλο τον κόσμο.
Οι κινητήρες αξιολογήθηκαν βάσει χαρακτηριστικών όπως οι επιδόσεις, ο θόρυβος, η οδηγησιμότητα, η κατανάλωση καυσίμου και η πολιτισμένη λειτουργία. Ο κινητήρας του Honda NSX αναδείχτηκε νικητής στην κατηγορία ‘Καλύτερος Νέος Κινητήρας’.
Απώτερος στόχος του προγράμματος εξέλιξης συστήματος κίνησης για το Honda NSX ήταν η δημιουργία της πιο προηγμένης μονάδας υψηλών επιδόσεων στον κόσμο. Η Honda ξεκίνησε την παραγωγή ενός κινητήρα βέλτιστων επιδόσεων, απολαυστικού και εύκολα ελεγχόμενου.
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις του προγράμματος εξέλιξης ήταν η ενσωμάτωση στοιχείων ηλεκτροκίνησης για τη δημιουργία ενός υβριδικού οχήματος πραγματικά υψηλών επιδόσεων. Έτσι δημιουργήθηκε ένα σύστημα με άμεση παραγωγή ροπής, όπου οι ηλεκτροκινητήρες προάγουν τις δυναμικές ικανότητες του αυτοκινήτου σε όλα τα επίπεδα.
Ο Hayashi-san, Πρόεδρος της Honda R&D Europe δήλωσε: «Ήταν μεγάλη τιμή η κατάκτηση αυτού του βραβείου. Το NSX εξελίχθηκε ως η κορωνίδα των προϊόντων της Honda Motor Company, καταδεικνύοντας το πάθος και τη δέσμευση της Honda στο να προσφέρει μία New Sports eXperience. Χαιρόμαστε που το NSX αξιολογήθηκε τόσο θετικά με αποτέλεσμα να αποσπάσει το βραβείο για τον ‘Καλύτερο Νέο Κινητήρα’ του 2017.»
Ο θεσμός International Engine of the Year Awards περιλαμβάνει οκτώ κατηγορίες. Η υποψηφιότητα ενός κινητήρα για τον τίτλο προϋποθέτει τη χρήση του σε επιβατικό αυτοκίνητο το οποίο πουλήθηκε σε περισσότερες της μιας χώρες μέχρι τον Ιούνιο 2017.