Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, περίπου 220.000 θεατές παρακολούθησαν τις 21 ειδικές διαδρομές γύρω από το service park που βρισκόταν στη γραφική πόλη Bostalsee, τις τέσσερις ημέρες διεξαγωγής του αγώνα. Τους θεατές αποζημίωσε, η αφρόκρεμα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, στο τιμόνι των World Rally Cars των 380 ίππων, με εντυπωσιακά περάσματα στο απόλυτο όριο.
Για άλλη μία χρονιά η Opel έπαιξε σημαντικό ρόλο στην επιτυχία του διεθνούς αγώνα. Σχεδόν ένα στα τρία από τα 85 αυτοκίνητα ράλι που συμμετείχαν έφεραν το σήμα με τον κεραυνό (Blitz) της Opel. Όπως και τα προηγούμενα χρόνια, το ADAM ήταν το πιο διαδεδομένο μοντέλο στη λίστα συμμετοχών του ADAC Rallye Deutschland.
Τη μερίδα του λέοντος είχαν τα νέα ταλέντα που συμμετέχουν στο ADAC Opel Rallye Cup, στο οποίο το Γερμανικό ράλι του WRC προσμετρούσε σαν δύο αγώνες, με τον καθένα να χαρίζει πλήρεις βαθμούς και χρηματικά έπαθλα. Κατά συνέπεια, οι νεαροί συμμετέχοντες από 13 διαφορετικές χώρες, προσέγγισαν τον αγώνα με ενθουσιασμό στο τιμόνι των ADAM με τους 140 ίππους σε έκδοση Cup. Μετά τις νίκες του Δανού Jacob Lund Madsen και του Αυστριακού οδηγού Julian Wagner, που προσκλήθηκε να συμμετάσχει στο συγκεκριμένο αγώνα, οι επικεφαλής της γενικής κατάταξης είναι ακόμη πιο κοντά μεταξύ τους. Ενώ απομένουν 100 ακόμη διαθέσιμοι βαθμοί για το πρωτάθλημα, στην κατάταξη προηγείται ο Σουηδός Tom Kristensson με 19 βαθμούς διαφορά από τον Ιρλανδό Calvin Beattie και 45 από τον Madsen.
Οι οδηγοί των πιο ισχυρών ADAM R2 – 16 τον αριθμό - που συμμετέχουν στην κατηγορία RC4 αποδείχτηκαν ταχύτατοι από την αρχή. Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά στο Γερμανικό αγώνα του WRC, τη νίκη στην κατηγορία κατέκτησε ένας οδηγός της Opel. Αυτή τη φορά ήταν ο Φινλανδός Jari Huttunen της ADAC Opel Rallye Junior Team, ο οποίος κυριάρχησε ανάμεσα σε όλα τα αυτοκίνητα R2, κερδίζοντας τις 16 από τις 21 ειδικές διαδρομές. Στον τερματισμό, ο 23χρονος εργοστασιακός οδηγός της Opel ήταν 3:15” μπροστά από τον Timo van der Marel, ο οποίος χάρισε το 1-2 στη μάρκα οδηγώντας το ιδιωτικό ADAM R2 της Opel Ολλανδίας. «Εκτός από ένα σκασμένο ελαστικό, είχαμε έναν εντελώς απροβλημάτιστο αγώνα. Το ADAM R2 δούλεψε ρολόι», δήλωσε ο Huttunen.
Αντίθετα, η νεαρή Ιταλίδα Tamara Molinaro είχε έναν επεισοδιακό αγώνα. Μετά το πρόβλημα στο σύστημα μετάδοσης την Παρασκευή, είχε δύο κατεστραμμένα ελαστικά το Σάββατο στη θρυλική ειδική διαδρομή Panzerplatte στο Baumholder. Στο τέλος, η Ιταλίδα έχασε την ενδέκατη θέση για έξι δέκατα του δευτερολέπτου. «Μετά το πρόβλημα της Παρασκευής, το τελικό αποτέλεσμα δεν ήταν πρώτη προτεραιότητα. Από εκεί και ύστερα αυτό που μας ενδιέφερε ήταν να συνεχίσουμε και να αποκομίσουμε εμπειρία, να πάρουμε μαθήματα και να απολαύσουμε την εκπληκτική ατμόσφαιρα ενός αγώνα WRC», δήλωσε η 19χρονη από την πόλη Moltrasio που βρίσκεται στη λίμνη του Κόμο.
Η έντονη αγωνιστική περίοδος συνεχίζεται για τον Huttunen και τη Molinaro χωρίς διακοπή. Το επόμενο Σαββατοκύριακο το Barum Czech Rallye Zlín στην Τσεχία σηματοδοτεί την έναρξη του δεύτερου μισού της αγωνιστικής περιόδου για το Πρωτάθλημα ERC Junior. Μετά από δύο συνεχόμενους τίτλους στο ERC, η Opel προηγείται και φέτος στο μέσον της αγωνιστικής σεζόν με τους junior εργοστασιακούς της οδηγούς Chris Ingram και Jari Huttunen, ενώ στην τρίτη θέση της κατάταξης βρίσκεται ο Πολωνός Aleks Zawada με το δικό του ADAM R2.