Το νέο Arona crossover, το CUPRA R και το Ibiza TGI κάνουν το ντεμπούτο τους στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης
Η φετινή αύξηση των πωλήσεων της SEAT δεν επιβραδύνθηκε καθόλου κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών διακοπών. Τον Αύγουστο, ένα μήνα κατά τον οποίο ιστορικά καταγράφονται οι χαμηλότεροι ετήσιοι όγκοι στις περισσότερες αγορές, η SEAT παρέδωσε 29.700 οχήματα, το οποίο ισοδυναμεί με αύξηση 17,3% σε σχέση με τον Αύγουστο του 2016 (25.300). Με αυτή την αύξηση, οι πωλήσεις της SEAT από τον Ιανουάριο μέχρι τον Αύγουστο αυξήθηκαν κατά 13,7% συνολικά φτάνοντας συνολικά τα 315.100 οχήματα, 38.000 περισσότερες μονάδες από την ίδια περίοδο της περσινής χρονιάς.
Ο Αντιπρόεδρος της SEAT για τις Πωλήσεις και το Marketing Wayne Griffiths επεσήμανε ότι «Ο Αύγουστος ήταν ένας ακόμη θετικός μήνας για να συνεχίσουμε την εδραίωση της συσσωρευμένης ανάπτυξης κατά τη διάρκεια του έτους και τη θέση μας ως μία από τις πιο γρήγορα αναπτυσσόμενες μάρκες στην Ευρώπη». Ο Griffiths πρόσθεσε ότι «την επόμενη εβδομάδα θα ξεκινήσουμε τις πωλήσεις του Arona, του δεύτερου SUV μας, και πιστεύουμε ότι θα ακολουθήσει την ίδια θετική πορεία με το Ateca. Όλο και περισσότεροι πελάτες αγοράζουν SUV και το Arona, όπως και το Ateca, έχουν ως στόχο να γίνουν τα αυτοκίνητα ορόσημα στην κατηγορία τους».
Από τον Ιανουάριο μέχρι τον Αύγουστο, η Ισπανία, όπου η SEAT κατέχει ηγετική θέση στην αγορά, βρίσκεται στην κορυφή της λίστας των παραδόσεων με 66.900 οχήματα (+20,4%). Η Γερμανία παρουσίασε διψήφια ανάπτυξη πωλήσεων με 8.600 παραδόσεις οχημάτων τον Αύγουστο και τα νούμερά της για το τρέχον έτος βελτιώθηκαν κατά 11,9% σε 65.100 αυτοκίνητα, ενώ το Ηνωμένο Βασίλειο ήρθε τρίτο, σημειώνοντας σταθερή ανάπτυξη πάνω από 20% (35.800 μονάδες +21,3%).
Και στην χώρα μας ο Αύγουστος έκλεισε επίσης σημαντικά βελτιωμένος για την SEAT σε σχέση με την περσινή χρονιά. Με 100 συνολικά ταξινομήσεις, η απόδοση βελτιώθηκε κατά 66% σε σχέση με τις περσινές 60 ταξινομήσεις του ίδιου μήνα. Στο σύνολο του 8μήνου άξια προσοχής είναι η βελτίωση σε επίπεδο λιανικών ταξινομήσεων, αφού με 645 ταξινομήσεις λιανικής και αντίστοιχο μερίδιο αγοράς 2.4%, η απόδοση είναι βελτιωμένη κατά 38% σε σχέση με τις 467 ταξινομήσεις λιανικής της αντίστοιχης περσινής περιόδου που αντιστοιχούσαν σε μερίδιο αγοράς 1.9%.
Η επιθετική προϊοντική πολιτική μεταφέρεται στην Φρανκφούρτη
Την επόμενη εβδομάδα η SEAT θα βρεθεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης με την παγκόσμια πρεμιέρα του Arona, την τελευταία προσθήκη στην μεγαλύτερη επιθετική προϊοντική πολιτική της Μάρκας, το οποίο ακολουθεί τα χνάρια του Ateca, του Leon και του Ibiza, τα οποία λανσαρίστηκαν τους τελευταίους 18 μήνες. Επιπλέον, στη Φρανκφούρτη η SEAT θα παρουσιάσει το αποκλειστικό Leon CUPRA R, μία περιορισμένη έκδοση μόλις 799 μονάδων του πιο ισχυρού μοντέλου της Μάρκας, το οποίο θα διατεθεί προς πώληση στα τέλη του 2017 και το νέο Ibiza 1.0 TGI, την έκδοση με φυσικό αέριο. Το Ibiza TGI θα είναι το τρίτο μοντέλο της SEAT με φυσικό αέριο, ακολουθώντας το Leon και το Mii. Το 2018, το Arona TGI θα προστεθεί στην γκάμα των αυτοκινήτων της SEAT με φυσικό αέριο.
Η SEAT είναι η μοναδική εταιρεία που σχεδιάζει, αναπτύσσει, κατασκευάζει και εμπορεύεται αυτοκίνητα στην Ισπανία. Μέλος του Ομίλου Volkswagen, η πολυεθνική έχει την έδρα της στο Martorell (Βαρκελώνη), εξάγει το 81% των οχημάτων της και είναι παρούσα σε περισσότερες από 80 χώρες μέσω ενός δικτύου 1.700 εξουσιοδοτημένων αντιπροσώπων. Το 2016, η SEAT πέτυχε λειτουργικά κέρδη 143 εκατομμύρια ευρώ, το υψηλότερο οικονομικό αποτέλεσμα στην ιστορία της μάρκας και σημείωσε σε παγκόσμιο επίπεδο σχεδόν 410.000 πωλήσεις.
Στο SEAT Group εργάζονται περισσότεροι από 14.500 επαγγελματίες στα τρία κέντρα παραγωγής, στη Βαρκελώνη, στο El Prat de Llobregat και στο Martorell όπου κατασκευάζονται τα ιδιαίτερα επιτυχημένα Ibiza και Leon. Επιπρόσθετα, η εταιρεία παράγει το Alhambra στη Πορτογαλία, το Mii στη Σλοβακία και το Ateca και Toledo στη Τσέχικη Δημοκρατία.
Η Ισπανική πολυεθνική διαθέτει επίσης ένα Τεχνικό Κέντρο, το οποίο λειτουργεί ως κέντρο γνώσεων και απασχολεί περίπου 1.000 μηχανικούς, των οποίων ο στόχος είναι να αποτελούν την κινητήρια δύναμη πίσω από την καινοτομία για το νούμερο ένα βιομηχανικό επενδυτή στο R&D στην Ισπανία. Η SEAT διαθέτει ήδη στα οχήματα της την τελευταία τεχνολογία συνδεσιμότητας και αυτή τη περίοδο ασχολείται με τη διαδικασία ψηφιοποίησης της εταιρείας προκειμένου να προωθήσει την αυτοκίνηση τους μέλλοντος.