Εξοπλισμένο με τα νέας γενιάς συστήματα συνδεσιμότητας και με συνδυασμό πρωτοποριακών συστημάτων υποβοήθησης, άνεσης, φωτισμού και infotainment, το νέο Touareg δείχνει το δρόμο προς το μέλλον, φροντίζοντας ταυτόχρονα να προσδίδει στην κατηγορία του και μία πρωτόγνωρη νότα δυναμισμού.
Το Touareg, εκτός από την άνεση και το δυναμισμό που προσφέρει, αποτελεί και το πλέον προηγμένο τεχνολογικά Volkswagen της εποχής του και φιλοδοξεί να ενθουσιάσει τους οδηγούς μοντέλων της premium κατηγορίας, τους λάτρεις της τεχνολογίας και του design, αλλά και να διευρύνει ακόμα περισσότερο το αγοραστικό του κοινό.
Πρώτη παρουσίαση του Innovision Cockpit.
Η Volkswagen παρουσιάζει για πρώτη φορά στο νέο Touareg, τον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων με την ονομασία Innovision Cockpit. Στη συγκεκριμένη διάταξη, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων (ψηφιακό ταμπλό με οθόνη 12 ιντσών) και το κορυφαίο σύστημα infotainment Discover Premium (με οθόνη 15 ιντσών), συνδυάζονται έτσι ώστε να προσφέρουν όλες τις λειτουργίες πληροφόρησης, επικοινωνίας και χειρισμών, με τρόπο ώστε να καταργούν ουσιαστικά τα συμβατικά πλήκτρα και τους διακόπτες. Με το Innovision Cockpit ο οδηγός του νέου Touareg, ελέγχει και χειρίζεται τα πάντα διαισθητικά, σχεδόν «με τη σκέψη», έχοντας ταυτόχρονα και απεριόριστες δυνατότητες εξατομίκευσης. Το νέο Touareg αποτελεί την πλήρη μετουσίωση του ψηφιακού εσωτερικού του αύριο, στο σήμερα.
Πληθώρα νέων συστημάτων υποβοήθησης, κρατήματος και άνεσης.
Το Touareg ενσωματώνει τη μεγαλύτερη γκάμα συστημάτων υποβοήθησης, βελτίωσης της οδικής συμπεριφοράς και άνεσης, που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε μοντέλο της Volkswagen. Στις τεχνολογίες αυτές περιλαμβάνονται συστήματα όπως: το 'Night Vision' (αναγνωρίζει με τη βοήθεια θερμικής κάμερας, ανθρώπους ή ζώα στο σκοτάδι), το σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας ‘Roadwork Lane Assist’ (ημιαυτόματος έλεγχος του τιμονιού και διατήρηση λωρίδας κυκλοφορίας με ταυτόχρονη επιτάχυνση ή επιβράδυνση μέχρι τα 60χλμ.), το σύστημα υποβοήθησης ελέγχου εμπρός διασταυρούμενης κυκλοφορίας ‘Front Cross Traffic Assist’ (αναγνωρίζει οχήματα που διασταυρώνονται με την πορεία του Touareg), το ενεργό σύστημα τετραδιεύθυνσης (κάνει το χειρισμό του Touareg να μοιάζει με ενός μικρομεσαίου μοντέλου), τις νέες αντιστρεπτικές ράβδους με ηλεκτρομηχανικό έλεγχο, τους νέου τύπου προβολείς 'IQ.Light – LED matrix' (με ενεργό έλεγχο, εναλλαγή μεγάλης-μεσαίας σκάλας με τη βοήθεια κάμερας), καθώς και την οθόνη ‘Head-up Display' με προβολή των πληροφοριών οδήγησης στο παρμπρίζ. Ο οδηγός του νέου Touareg χρησιμοποιεί και απολαμβάνει τα παραπάνω συστήματα ως ένα ενιαίο σύνολο εμπειριών. Όλα τα παραπάνω συστήματα επικοινωνούν και μεταξύ τους και με μία κεντρική ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου που φροντίζει ώστε να λειτουργούν στο παρασκήνιο, χωρίς να το αντιλαμβάνεται ο οδηγός, εξασφαλίζοντας έτσι το μεγαλύτερο βαθμό ασφαλείας στο ταξίδι.
Ο οδηγός ενός Touareg, είναι λάτρης των σπορ και απολαμβάνει την περιπέτεια. Ένα 60% των ιδιοκτητών Touareg στη Γερμανία, και ένα 40% στην Ευρώπη, χρησιμοποιούν το Volkswagen τους σαν όχημα ρυμούλκησης. Λαμβάνοντας λοιπόν υπόψη αυτά τα αξιοσημείωτα ποσοστά, το νέο Touareg έχει σχεδιαστεί με δυνατότητα έλξης τρέιλερ με βάρος που μπορεί να φτάσει μέχρι και τους 3,5 τόνους.
Το συγκεκριμένο SUV χρησιμοποιείται συχνά από ανθρώπους που αναζητούν την περιπέτεια, εκτιμούν την μέγιστη ασφάλεια, την άνεση στο εσωτερικό, καθώς και την ευκολία χειρισμού. Ορισμένες ακόμα παράμετροι που παίζουν σημαντικό ρόλο για το χρήστη ενός παρόμοιου οχήματος είναι οι δυνατότητες συνδεσιμότητας και το high-end σύστημα infotainment. Είναι γεγονός ότι σε όλες τις κύριες αγορές του Touareg – Κίνα, Ευρώπη και Ρωσία – το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται από ανθρώπους με υψηλό βιοτικό επίπεδο, επιχειρηματίες ή ελεύθερους επαγγελματίες, που είναι γνώστες των σημερινών τεχνολογιών. Παρόλα ταύτα όμως υπάρχουν και ορισμένες διαφορές. Στην Κίνα, οι ιδιοκτήτες Touareg είναι κατά μέσο όρο 41 ετών, ενώ για τη Ρωσία, αυτό το νούμερο είναι 43 και για την Ευρώπη 55. Αντίστοιχα διαμορφώνεται και το προφίλ των χρηστών Touareg με κριτήριο την οικογενειακή κατάσταση, όπου το ποσοστό οικογενειών με μικρά παιδιά είναι υψηλότερο στην Κίνα (65%), 47% στη Ρωσία και 31% στην Ευρώπη.
Η γκάμα των SUV της Volkswagen.
Το Touareg του 2018 αποτελεί ένα ακόμα ορόσημο στη δημιουργία της μεγαλύτερης γκάμας SUV στην ιστορία της μάρκας Volkswagen. Σήμερα η γκάμα αποτελείται από τα παρακάτω μοντέλα : Νέο T-Roc, Tiguan, νέο Tiguan Allspace (Ευρώπη) και Tiguan L (Κίνα), νέο Atlas (ΗΠΑ), και Teramont (Κίνα), και το εντελώς ανασχεδιασμένο Touareg που αποτελεί και τον κορυφαίο εκπρόσωπο της Volkswagen στην κατηγορία των SUV.
Αλλά και στο άλλο άκρο της γκάμας των SUV, η Volkswagen προγραμματίζει να διευρύνει την προσφορά της με το μικρομεσαίο T-Cross, κάτω από το T-Roc. Στη γκάμα πρόκειται να ενταχθεί και ένα ακόμα μοντέλο το οποίο θα ανήκει στην κατηγορία των μοντέλων μηδενικών εκπομπών ρύπων: το I.D. CROZZ – το πρώτο ηλεκτροκίνητο SUV της Volkswagen. Το συγκεκριμένο μοντέλο πρόκειται να παρουσιαστεί στην αγορά το 2020.
Κινητήρες V6 και V8 καθώς και ‘Plug-in hybrid’.
Αρχικά, στην Ευρώπη, το νέο μοντέλο θα διατίθεται με δύο κινητήρες V6 diesel ισχύος 231 και 286hp. Στη συνέχεια θα ακολουθήσουν και εκδόσεις με κινητήρα V6 βενζίνης (340hp) και V8 turbodiesel (421hp). Οι κινητήρες TDI των 231 και 286 ίππων έχουν ροπή που φτάνει τα 500 και 600Nm αντίστοιχα. Ο βενζινοκινητήρας TSI έχει ροπή που φτάνει τα 450Nm, ενώ ο V8 φτάνει την εντυπωσιακή επίδοση των 900Nm. Οι συγκεκριμένες τιμές μέγιστης ισχύος και ροπής διασφαλίζουν στο αυτοκίνητο την μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης στην κατηγορία.
Η Volkswagen πρόκειται να προσφέρει το Touareg με ένα νέο plug-in υβριδικό κινητήρα συνολικής ισχύος 367hp, έκδοση που θα διατίθεται αρχικά στην αγορά της Κίνας. Η ακριβής ημερομηνία παρουσίασης του υβριδικού Touareg στην Ευρωπαϊκή αγορά δεν είναι ακόμα γνωστή.
4MOTION, κίνηση σε όλους τους τροχούς.
Το νέο, τρίτης γενιάς Touareg συνεχίζει να διαθέτει σαν στάνταρ το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης 4MOTION. Το σύστημα τετρακίνησης συνοδεύεται από ένα αυτόματο 8άρι κιβώτιο ταχυτήτων (με λειτουργία αλλαγών 'shift by wire' και οπτική ένδειξη της επιλεγμένης σχέσης στον πίνακα οργάνων), και αυτό στο βασικό εξοπλισμό, το οποίο μπορεί να διαχειριστεί ροπή μέχρι 1000Nm.
Το μοίρασμα της ροπής ανάμεσα στον εμπρός και πίσω άξονα αναλαμβάνει ένα κεντρικό διαφορικό με χαρακτηριστικά ασύμμετρης κατανομής. Έως και 70% της διαθέσιμης ροπής μπορεί να μεταφερθεί στους εμπρός τροχούς, ενώ για τους πίσω το ποσοστό αυτό μπορεί να φτάσει έως και το 80%.
4MOTION ενεργός έλεγχος.
Το νέο Touareg, που διατίθεται με στάνταρ κίνηση και στους τέσσερεις τροχούς, διαθέτει ενεργό σύστημα ελέγχου 4MOTION Active Control με δυνατότητα επιλογής προγραμμάτων κίνησης. Το σύστημα λειτουργεί μέσω του επιλογέα 4MOTION Active Control, που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα. Ο οδηγός το χρησιμοποιεί για να επιλέξει από τέσσερα προγράμματα κίνησης, με τη βοήθεια αναδυόμενων μενού. Γυρίζοντας προς τα αριστερά εμφανίζονται τα προφίλ οδήγησης σε κανονικές συνθήκες δρόμου, ενώ η περιστροφή προς τα δεξιά εμφανίζει τα προφίλ για κίνηση εκτός δρόμου. Το σύστημα ενεργού ελέγχου 4MOTION προσαρμόζει σε δευτερόλεπτα όλα τα συστήματα υποβοήθησης ανάλογα με την αντίστοιχη οδηγική κατάσταση.
Στο στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται επίσης και η επιλογή προγράμματος οδήγησης. Σε αυτή την περίπτωση ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει – ανάλογα με τον βασικό ή προαιρετικό εξοπλισμό που διαθέτει το αυτοκίνητο – τις παραμέτρους λειτουργίας του αυτόματου κιβωτίου, τον αυτόματο κλιματισμό, την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης, τα διάφορα συστήματα υποβοήθησης, την αερανάρτηση, το Adaptive Cruise Control (ACC), καθώς και την απόκριση του γκαζιού.